| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Największe pojemnośći silników w klasykach https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=43122 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 10:17 am ] |
| Tytuł: | Największe pojemnośći silników w klasykach |
Tak jak w temacie jestem ciekawy jakie największe pojemnośći ma dany model w 108 a właściwie w 109 ma 6,3 benzynke w 116 ma rozwiercone 6,3 czyli 6,9 ? a w 126 ? 5,6 czy większy też był bo tak przeglądałem ogłoszenia to widziałem tylko 5,6 a w 123 i w 115 jakie miały najmocniejsze motory ? i jeśli ktoś ma jakieś ciekawe info o potęrznych silnikach w tych wersjach to chętnie poczytam a swoją drogą piszecie że diesel w coupe to jakaś porażka ale z tego co ostatnio oglądałem ogłoszenia w stanach to było jedno w 123 3,0 CD czy coś takiego więc jak to jest wkońcu ?
|
|
| Autor: | joszko [ ndz sie 16, 2009 10:24 am ] |
| Tytuł: | |
wiem, że było W123 500 CE AMG z motorem M117 5L . O większym nie słyszałem |
|
| Autor: | Bukol [ ndz sie 16, 2009 10:29 am ] |
| Tytuł: | Re: Największe pojemnośći silników w klasykach |
KarolS1988 pisze: a swoją drogą piszecie że diesel w coupe to jakaś porażka ale z tego co ostatnio oglądałem ogłoszenia w stanach to było jedno w 123 3,0 CD czy coś takiego więc jak to jest wkońcu ?
![]() Był tylko na rynek USA (Kanada? - nie wiem). W wersji wolnossącej i turbo. |
|
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 10:31 am ] |
| Tytuł: | |
no właśnie oglądałem ogłoszenie w USA 3,0 CD za jakieś 1800 dolarów i przez to pytam czy to kundel czy oryginał. Serio było 123 5,0 ? kurw.... nie widziałem jeszcze tego potwora |
|
| Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 11:53 am ] |
| Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: no właśnie oglądałem ogłoszenie w USA 3,0 CD za jakieś 1800 dolarów
i przez to pytam czy to kundel czy oryginał. Serio było 123 5,0 ? kurw.... nie widziałem jeszcze tego potwora Te smętne diesle C123 miały swój cel A tak na prawdę chodziło o wykorzystanie pokręconej logiki amerykańskich przepisów. Administracja Cartera wprowadziła coś, co się nazywało "Corporate Average Fuel Economy". Ustalono limit poziomu zużycia paliwa, ale nie tylko nasi urzędnicy potrafią być zdolni Tak więc przydawały się, nawet gdyby miały tylko stać w salonach i w ogóle się nie sprzedawać. 6.9 był chyba największym silnikiem oferowanym seryjnie w całej powojennej historii MB (nie licząc ciężarówek). Co nie przeszkadzało oczywiście tworzyć takich wynalazków: http://tinyurl.com/mqqvrh Gab |
|
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 12:50 pm ] |
| Tytuł: | |
Gab pisze:
Gab dzięki za niezły wykład na ten temat. Masz dużą wiedzę na ten temat i chętnie poczytam jeszcze twoje wykłady |
|
| Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 12:57 pm ] |
| Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: Gab dzięki za niezły wykład na ten temat. Masz dużą wiedzę na ten temat i chętnie poczytam jeszcze twoje wykłady Ależ proszę, po prostu wiem skąd przepisywać
Choć to czasem też wiedza... To jest jakis dziwny tuner MB, wygląda na to, że zajmują się tuningowaniem tego, co stuningował AMG, a komuś jeszcze mało http://www.vaeth.com Gab |
|
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 1:00 pm ] |
| Tytuł: | |
czyli następnca w116 6,9 czyli w126 miał już tylko 5,6 litra tak ? |
|
| Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 1:10 pm ] |
| Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: czyli następnca w116 6,9 czyli w126 miał już tylko 5,6 litra tak ? Tak, największy seryjny silnik w W126 limo i w SEC-u to był M117 5.6. Mocą i momentem porównywalny z W100 6.9, bo technika inna i czasy inne. Gab <br>Dodano po 5 minutach.:<br> KarolS1988 pisze: Co nie przeszkadzało oczywiście tworzyć takich wynalazków:
http://tinyurl.com/mqqvrh Przypomniał mi się pomysł znajomego na to auto I ruszamy nocą na miasto, popróbować się pod światłami z różnymi nocnymi riderami
Jak mawiał Pan Porsche "auto powinno jeździć szybciej, niż wygląda". Gab |
|
| Autor: | MajsterGarage [ ndz sie 16, 2009 1:21 pm ] |
| Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: erio było 123 5,0 ?
Tak, ale była to Beka od AMG |
|
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 1:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Gab pisze: I ruszamy nocą na miasto, popróbować się pod światłami z różnymi
nocnymi riderami podlatuje 18 latek starym BMW z dużym silnikiem w gazie on zaczyna deptać na pedał gazu.... a ty nic..... jeszcze raz... a ty przyciskasz gaz do połowy dzieciak zostaje na światłach a bmw rozsypuje się zerdzewiałe bezcenny widok ;d
|
|
| Autor: | kielbik [ ndz sie 16, 2009 1:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Pieknie Gab objasnil skad sie braly te cuda z silnikami diesela KarolS1988 pisze: bezcenny widok ;d Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie. W123 to ma jednak inne zderzaki co poniektory sciagant moglby sie zorientowac |
|
| Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 7:55 pm ] |
| Tytuł: | |
kielbik pisze: Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie.
czy ty ostanio nie kupiłeś takiego w201 ? |
|
| Autor: | kielbik [ ndz sie 16, 2009 10:21 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie, takiego nie. Ale mam inny niepozorny samochod, ktory daje rade |
|
| Autor: | kroliczy [ pn sie 17, 2009 8:41 am ] |
| Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: kielbik pisze: Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie. czy ty ostanio nie kupiłeś takiego w201 ? Jesli moge dopowiedziec ...liczba i ksztalt wydechow tez duzo mowia o silniku |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|