Witam,
outsider pisze:
1. Jak naprawić brzęczek od świateł, rok temu przestał działać, a sam nie wiem jak się za to zabrać i gdzie szukać
Brzeczek znajduje sie z tylu obudowy zegarow, czesto pomaga pukniecie w niego:)
outsider pisze:
2. Teraz temat rzeka - podciśnienie, a więc tak centralny nie trzyma, siłowniki są sprawdzone i są dobre, podobno przewody też są dobre, gdzie jeszcze szukać, są jakies sposoby na szybkie znalezienie upierdliwego mankamentu ?
Sprawdzales silownik bagaznika i klapki wlewu paliwa? U mnie ten ostani byl nieszczelny.
outsider pisze:
3. Ostatnio odkryłem nigdzie nie podłączony kabelek pod zegarami, a że wisi za zegarem to się zastanawiam czy przypadkiem nie było tam kiedyś obrotomierza, jak to sprawdzić ? ew. do czego może być ten kabelek ? Aha jeszcze jedno skąd obrotomierz brał wskazania z czyjnika na wale czy alternatora, bo już nie wiem, jedni mówią tak, a drudzy tak
Do zegarow, oprocz 15 pinowej wtyczki dochodza 2 przewody, jeden +zegarka, drugi jest podlaczony do kontrolki swiec zarowych.
Czujnik byl montowany na wale.
outsider pisze:
4. Macie może zdjęcia zegarów z I, II, III serii, ew. czy dokładnie się różnią.
I Seria- miala chromowane elementy w zegarach (okragle), na wskazniku temp/il. paliwa/ cisnienie nie bylo piktogramow tylko napisy Öl itd
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=10398http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=53931II seria - tez chromowane elementy, wskanik z piktogramami, bez napisow
III seria - brakchromowanych elementow- wskazowki maja czarne nakladki, inna czciona i piktogramy
fotki II i III serii podesle wieczorem, jak ten opis nie wystarczy:)
outsider pisze:
5. Czy w oryginale beczki z szyberdachem miały owiewki ? Bo widze, że niektórzy mają, a inni nie
Chyba nie wszystkie, ale w kazdym badz razie mozna znalezc orginalna owiewke szyberdachu, ale wiekszosc jest nieorginalna.