| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Montaz Haka https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=41512 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Diablo991 [ czw maja 28, 2009 8:04 pm ] |
| Tytuł: | Montaz Haka |
Witam, Zakupiłem niedawno Mercedesa W123 300D automat. 2 seria. Mam wbity w Dowód Hak, ale nie ma go w pojeżdzie:
ale mam o to takie czesci z Dawcy:) Orginalny hak i zdezak w stanie B.Dobrym zakonserwowany Farbą z Cynkiem, oraz pomaziany hak Hameritte:
i teraz moje pytanie jak ten hak wycelowac na srodku??? Ja obmysliłem metodę ze wezmę uzbroje zdezak z hakiem przyłoze go Do gumowych nakładek i obrysuje hak. i wywiercę otwory, 1 pytanie sruby z drugiej strony pzrejdą na wylot??? 2 Jak wycelowac na srodku?? 3 Nie piszcie abym gdzies jechał bo Sam chcę to zrobic zm góry dzięki Pozdrawiam! |
|
| Autor: | Student [ pt maja 29, 2009 8:40 am ] |
| Tytuł: | |
Cześć! Jeżeli maszy tylko te części haka jakie prezentujesz na zdjęciu to brakuje Ci: 1. Wzmocnienia przykręcanego do karoserii od strony podwozia (po obu stronach):
2. Wzmocnienia przykręcanego w "kieszeniach" po obu stronach bagażnika:
Miejsca na otwory pod śruby mocujące belkę zaznaczone są na tylnym pasie. Są to małe punkty wybite fabrycznie na karoserii punktakiem jeszcze przed malowaniem. Jeżeli masz oryginalny pas i nezbyt grubą warstwę kolejnych lakierów i podkładów to powinny być one widoczne. Punkty są cztery - po dwa na stronę - jeden nad drugim. Śruby do których był mocowany zderzak bez haka powinny się schować w specjalnie do tego przeznaczonych otworach w belce owego haka. Poniżej instrukcja montażu: Strona pierwsza:
Strona druga:
|
|
| Autor: | marcinMB123200D [ sob maja 30, 2009 10:12 am ] |
| Tytuł: | |
Montowałem hak bez tych wszystkich "dupereli" po prostu cztery śruby klasy 10.8 z tyłu duże podkładki i nakrętki też twarde . Hak tak zamontowany dawał radę 1 tonę piachu na przyczepie i nie odpadło. W miejscy gdzie są otwory łączą się ze trzy blachy i jak są zdrowe , a po zdjęciach widać że jest ok , to nie powinno być problemów. W haku są dwa otwory na stronę więc trzeba dowiercić jeden . Pozdrawiam Marcin |
|
| Autor: | bary123ce [ sob maja 30, 2009 10:34 am ] |
| Tytuł: | |
Nie wyobrażam sobie haka bez takich wzmocnień! Nawet nie próbuj montować tak jak pisze marcinMB123200D
to już chyba lepiej do takiego haka przyspawać profil i przykręcić go do podłużnicy w środku bagażnika. |
|
| Autor: | Student [ sob maja 30, 2009 1:10 pm ] |
| Tytuł: | |
bary123ce pisze: Nie wyobrażam sobie haka bez takich wzmocnień! Ja również - tym bardziej, że wzmocnienia ze zdjęcia nr 2 można kupić na szrocie a profile podłużne ze zdjęcia nr 1 dorobić. Ja tak właśnie zrobiłem - jakkolwiek wzmocnienia (zdj. nr 2) wyjąłem i były w bardzo dobrym stanie to już profile (zdj. nr 1) były w stanie opłakanym, kompletnie skorodowane. Mimo to wyciąłem je i zaniosłem do warsztatu ślusarskiego do dorobienia - zapłaciłem za 2 sztuki nowiutkich wzmocnień 65 złotych. marcinMB123200D pisze: Montowałem hak bez tych wszystkich "dupereli" Jasne, na jaką cholerę montować takie bzdurki... inżynierowie wymyślili je i policzyli w ramach walki z nudą w czwartkowe popołudnie... marcinMB123200D pisze: Hak tak zamontowany dawał radę 1 tonę piachu na przyczepie i nie odpadło
Nosił wilk razy kilka... Pozdrawiam, Student |
|
| Autor: | Uli [ sob maja 30, 2009 1:28 pm ] |
| Tytuł: | |
można sobie tylny pas wyrwać przecież, jak sie nie założy wzmocnień. ja bym nie ryzykował. |
|
| Autor: | Diablo991 [ sob maja 30, 2009 11:05 pm ] |
| Tytuł: | |
marcinMB123200D pisze: Montowałem hak bez tych wszystkich "dupereli" po prostu cztery śruby klasy 10.8 z tyłu duże podkładki i nakrętki też twarde . Hak tak zamontowany dawał radę 1 tonę piachu na przyczepie i nie odpadło. W miejscy gdzie są otwory łączą się ze trzy blachy i jak są zdrowe , a po zdjęciach widać że jest ok , to nie powinno być problemów. W haku są dwa otwory na stronę więc trzeba dowiercić jeden . Pozdrawiam Marcin SORRY ALE NIE OTO MI CHODZIŁO zapytałem sie was o otwory i wyszło ze nie wszystko mam pojechałem chyba z tym na zlom ale cuz za glupote sie płaci... w drugim 123 mam hak przykręcony do zdezaka i 3 srubami przez tylny pas do bagaznika. ale teraz dospawam jeszcze wzmocnienie do podłuznicy. a nie chodzi mi o to aby ciagac 1 tone piachu. i sie cieszyc ze nie odpadło. ja chce podruzowac wozic cos ciezkiego ze swiadomoscia ze nic nie odpadnie i bnie bac sie jechac w dalekie trasy z caempingiem 2 osiowym, wiedz zrobie jak orginal bo za tym jestem, wiedz prosze jak ktos ma te elementy niech pisze pozdrawiam. Dawid <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Uli pisze: można sobie tylny pas wyrwać przecież, jak sie nie założy wzmocnień. ja bym nie ryzykował. P.S jeszcze mi na glowe nie upadło Baryyy Mozy ty masz takie elemenciska ?? tyle tego juz tam rozebrałes <br>Dodano po 50 sekundach.:<br> Uli pisze: można sobie tylny pas wyrwać przecież, jak sie nie założy wzmocnień. ja bym nie ryzykował.
P.S jeszcze mi na glowe nie upadło
Baryyy Mozy ty masz takie elemenciska ?? tyle tego juz tam rozebrałes
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|