MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Ratunku2
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=4072
Strona 1 z 1

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 1:50 pm ]
Tytuł:  Ratunku2

Mercedesiarze kochani wielka prosba o rade.Opisalem niedawno swoje problemy z W123 240D.Sprawa dalej sie ciagnie ale ma niesamowite rozwiazanie.Poczytajcie i doradzcie co zrobic.Odstawilem do mechanika ten zmierzyl cisnienie i stwierdzil 8Bar i powiedzial ze to bedzie b.droga naprawa zebym poszukal tanszego zakladu.Dzisiaj pojechalem i chcialem go zabrac na parking i szukac innego zakladu facet jednak zaproponowal mi inne rozwiazanie on znajdzie mi inny silnik z malym przebiegiem i wymieni na ten inny za .... ceny moze nie podam ale bardzo atrakcyjna.
Obawialem sie ze moze chce mi rabnac moj motor ale zaproponowal ze wsadzi mi stary silnik do bagaznika.Teraz najciekawsze ten nowy silnik na wg.niego 58000km przebiegu (z auta po wypadku) CO ROBIC!!!!???
Da mi rachunek na ten nowy.Ludzie pomocy.

Autor:  lysy2 [ czw paź 23, 2003 2:08 pm ]
Tytuł: 

8 bar??!!
z dnia na dzien?
ja bym to sprawdzil jeszcze raz, poza tym na 3 garkach tez powinien chodzic i odpalac wiec to chyba nie ten problem...
a jak dobry silnik, to zaladuj do bagaznika a swoj odpal na "pych" i do PL;)

Autor:  Milosh [ czw paź 23, 2003 2:21 pm ]
Tytuł: 

Rozwiązanie może i spox tylko nieśmiale zapytam co z kwestią numerków na tej motorynce. Jakby na to nie patrzeć to się troszeczkę będą rózniły.

Na granicy Eleganccy Panowie Celnicy mogą tak od niechcenia sprawdzić numery. W Polsce już jest mniejszy problem (usługi w warsztacie kowalskim). Oczywiście do niczego nie namawiam. Sankcji z tytułu wykonania ww. strzału nie znam. Chyba, że oclisz sobie ten silniczek (opłat celnych i kwot w Wydz. Komunikacji nie znam) ale ten Twój mechanik musia mieć na ww. silnik jakieś papiery.

Sprawdź tą opcję pod kątem sytuacji prawnej i oceń sam czy warto jest ryzykować jeśli silnik jest "lewy".

Miłego główkowania [usmiech]

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 2:21 pm ]
Tytuł: 

Zmiesci sie w bagazniku?

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 2:24 pm ]
Tytuł: 

O tym juz gadalem dostane rachunek na ten silnik wiec go ocle.
Jak to inna sprawa bo jeszcze nie wiem jakie papierki musze miec na ten silnik.

Autor:  lysy2 [ czw paź 23, 2003 2:27 pm ]
Tytuł: 

a taka mala subtelna roznica jesli chodzi o wwoz silnika
czy nie istnieje roznica w wiezieniu silnika,a wjechaniu na nim?
ja bym cos kombinowal ze starym...
osobiscie nie zmienialbym motoru na obczyznie-niech inni sie wypowiedza

Autor:  sebi [ czw paź 23, 2003 2:31 pm ]
Tytuł: 

Irek pisze:
Zmiesci sie w bagazniku?


Zmiescic sie zmieści ale ja bym tego nie robił. Pozatym miałbym obawy co do wytrzymałości, taki silnik waży sporo.

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 2:38 pm ]
Tytuł: 

Dzieki za konkrety.Chyba go zostawie.Teraz tylko jakie papiery potrzebuje?Wi e ktos cos na ten temat?

Autor:  laudan [ czw paź 23, 2003 2:57 pm ]
Tytuł: 

Irek pisze:
Dzieki za konkrety.Chyba go zostawie.Teraz tylko jakie papiery potrzebuje?Wi e ktos cos na ten temat?


Na granicy placisz vat, jak masz druk ze jest wyprodukowany w kraju EU (EUR I, czy jakos tak), to nie placisz cla, inaczej 9%. Wartosc motoru wg. rachunku lub widzimisia czelnika. Przypilnuj, abys na dowodzie oclenia mial napisany jego numer. Pozniej tylko urzad komunikacji i po klopocie.

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 3:42 pm ]
Tytuł: 

Dzieki stary to naprawde dobra wiadomosc.
:)
Pierwsza od dluzszego czasu
:(

Autor:  szable [ czw paź 23, 2003 4:03 pm ]
Tytuł: 

a jak moge swoje 3 grosze,
jezeli nie chce Ci zapalic, to mozesz jeszcze sprobowac tak:
odkrecasz pokretlo recznej pompki paliwa i zostawiasz odkrecone.
I probujesz palic.
Oczywiscie, wczesniej przewody paliwowe musza byc odpowietrzone czyli:
odkrecasz wszystkie nakretki od wtryskow i pompujesz reczna pomka, az sie z kazdego przewodu poleje paliwo. Jak sie paliwo pojawi, to od razu zakrecasz.
Bez odpowietrzenia przewodow do wtryskow, nie ma szans zeby odpalil.

To pozostawienie odkreconej recznej pompki uruchamia jakis tam drugi obieg paliwa w pompie wtryskowej. U mnie zadzialalo kiedys, w dosc podobnych okolicznosciach.

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 4:06 pm ]
Tytuł: 

Dzieki bardzo.Nie zadzialalo bo przez przypadek raz zobaczylem ze po intensywnym pompowaniu nie zakrecilem pompki a zaczolem krecic rozrusznikiem.Teraz juz tylko fachowiec oby to sie udalo.

Autor:  szable [ czw paź 23, 2003 4:16 pm ]
Tytuł: 

no ale czy byly wtedy przewody odpowietrzone?

Autor:  Irek [ czw paź 23, 2003 4:22 pm ]
Tytuł: 

No jak to powiedziec nie wiem bo teraz nie kojarze momentu kiedy zapomnialem ta pompke zakrecic.Czy kiedy machalem chcac odpowietrzyc pompe wtryskowa czy kiedy przewody.Teraz to juz i tak za pozno bo jak zmierzyl to cisnienie to i tak ten problem by sie pojawil.Chociaz kto wie? Dzieki za pomoc.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/