Piotr pisze:
Jak wymienić olej w NIVO tak żeby nie mieć problemów?
Napewno ktoś to robił więc czekam na rady.
U mnie jest prawdopodobnie ATF (różowy) i chcę go wymienić na ZHM (żółty?), apozatym muszę robić bo cieknie mi ten kostkowaty regulator przy moście.
Z góry dzięki.
Link do tematu juz znasz, z dodatkowych informacji:
1. Ten kostkowaty regulator (wielkosc paczki papierosow) to 1500 zl netto. Jesli masz go rozszczelnionego, to podobniez ciezko go uszczelnic. Jest tez na nim taka wajcha do regulacji polozenia auta.. lubi skorodowac (u mnie tak bylo) i wtedy masz niezle atrakcje na drodze = jesli slabo wyglada, wymien (droga sprawa, jak na takie male g**)
2. Niestety, dosc czesto amory maja dosc, szczegolnie po jezdzeniu na polskich 'zastepnikach ekonomicznych'
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Jeden amor to minimalnie 600-700 zl (nowy), na ogol cos kolo 1k zl. Wymienia sie DWA na raz
3. Sa jeszcze takie gruszki kolo amorow.. one tez moga byc zmeczone, nawet nie wiem, ile to cudo jest warte - ale zapewne niemalo
4. Nie lej za duzo oleju do zbiornika, bo Ci wyleci.. na zbiorniku (przy/na wlewie) jest uszczelka, takie male cos - a u mnie mimo wymiany nie dziala tak jak powinno (=nie uszczelnia)
5. Wiekszosc polskich uzytkownikow nivo praktykuje calosciowe podejscie do tematu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
- pozbycie sie tego gadgetu
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Wstawiaja normalne sprezyny od sedana (mowie o w123), normalne amory, pompa z przodu idzie weg (trza miejsce po niej zaslepic, ale to pikus) i tyle.. jezdza.
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/