MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nierowne palenie M110 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39390 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | I.T [ pt lut 27, 2009 11:47 am ] |
Tytuł: | Nierowne palenie M110 |
Witam, Jestem juz na koncowym etapie przekladki. Jednak przez zime troche nie pracowalem i teraz wrocilem do roboty z samochodem. Samochod zapala bez problemu, poczatkowo chodzi na 1100-1200 obrotow szybko spada na okolo 900 i chodzi na 1 cisnienia oleju. Obecnie samchod na zalozone pol wydechu i na koncu wydechu jest dosc mokro od benzyny. Swiece sa dosc czesto lekko wilgotne. Wydaje sie ze nie przepala benzyny do konca i leci ona w wydech. Teraz pytanie od czego zaczac: Podejrzewam na ten moment: slabe kable wysokiego napiecia i swiece zaraz je bede zmienial ale mysle co jeszcze moze byc przyzyczna. Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa? Z gory dzieki za info |
Autor: | Gab [ pt lut 27, 2009 12:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Nierowne palenie M110 |
I.T pisze: Witam,
Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa? Z gory dzieki za info Ze stopki widze ze to E czyli zapewne k-jet. Jeśli wtryskiwacze są sprawne i nie leja jak krowa na pastwisku, to pewnie przeplywomierz rozregulowany na amen. Tylko to wyregulowac potrafi niewielu, a jak potrafia to marudza ![]() Mi sie np. zrobilo teraz tak, ze zimny pali na benzynie od dotkniecia ale chodzi tylko na wolnych. Jakakolwiek proba dodania gazu konczy sie pluciem, mocy zero, w koncu gasnie. Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa? Gab |
Autor: | THC [ pt lut 27, 2009 3:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Nierowne palenie M110 |
Gab pisze: Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która
reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa? Gab Dawkę powietrza na jałowym. |
Autor: | hruścik [ pt lut 27, 2009 6:30 pm ] |
Tytuł: | |
Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes ![]() |
Autor: | Gab [ pt lut 27, 2009 6:35 pm ] |
Tytuł: | |
hruścik pisze: Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes
![]() Jak k-jet działa to ja wiem. Przy okazji - czy klapka przepływomierza jest dostępna tylko w ASO, czy bywają podróby/zamienniki? Polecono mi jednego podobno fachmana od k-jetow (którego znałem, ale jako dobrego elektryka). Powiedzial, że owszem on to reguluje ale jak mam gaz to się nie podejmie naprawy za nic ![]() Miał ciekawą teorię - jego zdaniem strzały gazowe powodują mikropęknięcia w całym mechanizmie wtrysku i robi się z tego złom nie do wyregulowania. Sama pogięta klapka to przy tym jego zdaniem drobiazg. Gab |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |