| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Nierowne palenie M110 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39390 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | I.T [ pt lut 27, 2009 11:47 am ] |
| Tytuł: | Nierowne palenie M110 |
Witam, Jestem juz na koncowym etapie przekladki. Jednak przez zime troche nie pracowalem i teraz wrocilem do roboty z samochodem. Samochod zapala bez problemu, poczatkowo chodzi na 1100-1200 obrotow szybko spada na okolo 900 i chodzi na 1 cisnienia oleju. Obecnie samchod na zalozone pol wydechu i na koncu wydechu jest dosc mokro od benzyny. Swiece sa dosc czesto lekko wilgotne. Wydaje sie ze nie przepala benzyny do konca i leci ona w wydech. Teraz pytanie od czego zaczac: Podejrzewam na ten moment: slabe kable wysokiego napiecia i swiece zaraz je bede zmienial ale mysle co jeszcze moze byc przyzyczna. Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa? Z gory dzieki za info |
|
| Autor: | Gab [ pt lut 27, 2009 12:01 pm ] |
| Tytuł: | Re: Nierowne palenie M110 |
I.T pisze: Witam,
Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa? Z gory dzieki za info Ze stopki widze ze to E czyli zapewne k-jet. Jeśli wtryskiwacze są sprawne i nie leja jak krowa na pastwisku, to pewnie przeplywomierz rozregulowany na amen. Tylko to wyregulowac potrafi niewielu, a jak potrafia to marudza Mi sie np. zrobilo teraz tak, ze zimny pali na benzynie od dotkniecia ale chodzi tylko na wolnych. Jakakolwiek proba dodania gazu konczy sie pluciem, mocy zero, w koncu gasnie. Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa? Gab |
|
| Autor: | THC [ pt lut 27, 2009 3:15 pm ] |
| Tytuł: | Re: Nierowne palenie M110 |
Gab pisze: Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która
reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa? Gab Dawkę powietrza na jałowym. |
|
| Autor: | hruścik [ pt lut 27, 2009 6:30 pm ] |
| Tytuł: | |
Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes .Dokładny opis zasady działania K-jeta był gdzieś na Forum.
|
|
| Autor: | Gab [ pt lut 27, 2009 6:35 pm ] |
| Tytuł: | |
hruścik pisze: Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes
.Dokładny opis zasady działania K-jeta był gdzieś na Forum.Jak k-jet działa to ja wiem. Przy okazji - czy klapka przepływomierza jest dostępna tylko w ASO, czy bywają podróby/zamienniki? Polecono mi jednego podobno fachmana od k-jetow (którego znałem, ale jako dobrego elektryka). Powiedzial, że owszem on to reguluje ale jak mam gaz to się nie podejmie naprawy za nic Miał ciekawą teorię - jego zdaniem strzały gazowe powodują mikropęknięcia w całym mechanizmie wtrysku i robi się z tego złom nie do wyregulowania. Sama pogięta klapka to przy tym jego zdaniem drobiazg. Gab |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|