MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Nierowne palenie M110
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39390
Strona 1 z 1

Autor:  I.T [ pt lut 27, 2009 11:47 am ]
Tytuł:  Nierowne palenie M110

Witam,

Jestem juz na koncowym etapie przekladki. Jednak przez zime troche nie pracowalem i teraz wrocilem do roboty z samochodem.

Samochod zapala bez problemu, poczatkowo chodzi na 1100-1200 obrotow szybko spada na okolo 900 i chodzi na 1 cisnienia oleju. Obecnie samchod na zalozone pol wydechu i na koncu wydechu jest dosc mokro od benzyny. Swiece sa dosc czesto lekko wilgotne. Wydaje sie ze nie przepala benzyny do konca i leci ona w wydech.

Teraz pytanie od czego zaczac:

Podejrzewam na ten moment: slabe kable wysokiego napiecia i swiece zaraz je bede zmienial ale mysle co jeszcze moze byc przyzyczna.

Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa?

Z gory dzieki za info

Autor:  Gab [ pt lut 27, 2009 12:01 pm ]
Tytuł:  Re: Nierowne palenie M110

I.T pisze:
Witam,

Jak wyglada regulacja zaplonu w m110? I pytanie gdzie sie reguluje dawke paliwa?

Z gory dzieki za info


Ze stopki widze ze to E czyli zapewne k-jet. Jeśli wtryskiwacze są sprawne i nie leja jak krowa na pastwisku, to pewnie przeplywomierz rozregulowany
na amen. Tylko to wyregulowac potrafi niewielu, a jak potrafia to marudza :)

Mi sie np. zrobilo teraz tak, ze zimny pali na benzynie od dotkniecia ale chodzi tylko na wolnych. Jakakolwiek proba dodania gazu konczy sie pluciem, mocy zero, w koncu gasnie.

Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która
reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa?

Gab

Autor:  THC [ pt lut 27, 2009 3:15 pm ]
Tytuł:  Re: Nierowne palenie M110

Gab pisze:
Pytanie przy okazji: pod przeplywomierzem jest plastikowa sruba, która
reguluj się obroty na wolnych. Co ona fizycznie zmienia? Położenie przepustnicy? Przelot? Bo chyba nie dawke paliwa?

Gab



Dawkę powietrza na jałowym.

Autor:  hruścik [ pt lut 27, 2009 6:30 pm ]
Tytuł: 

Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes [zlosnik] .Dokładny opis zasady działania K-jeta był gdzieś na Forum.

Autor:  Gab [ pt lut 27, 2009 6:35 pm ]
Tytuł: 

hruścik pisze:
Regulacja składu mieszanki w M110po iluś tam strzałach to bardzo upierdliwa robota--jednak do wykonania.Mało kto chce się podjąć tej czynności a ja ją lubię--złoty interes [zlosnik] .Dokładny opis zasady działania K-jeta był gdzieś na Forum.


Jak k-jet działa to ja wiem. Przy okazji - czy klapka przepływomierza
jest dostępna tylko w ASO, czy bywają podróby/zamienniki?

Polecono mi jednego podobno fachmana od k-jetow (którego znałem, ale jako dobrego elektryka). Powiedzial, że owszem on to reguluje ale jak mam
gaz to się nie podejmie naprawy za nic :)

Miał ciekawą teorię - jego zdaniem strzały gazowe powodują mikropęknięcia w całym mechanizmie wtrysku i robi się z tego złom nie do wyregulowania.
Sama pogięta klapka to przy tym jego zdaniem drobiazg.

Gab

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/