MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
116 - niekonczace sie pytania i watpliwosci https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3936 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jarzyna [ pt paź 10, 2003 11:32 pm ] |
Tytuł: | 116 - niekonczace sie pytania i watpliwosci |
witam jako ze mam straszny wstret do mechanikow wole wszysttko robic sam tylko niebardzo wiem co lub gdzie ![]() napisze to w punktach 1. pompa wspomagania zacina sie przy maksymalnym skrecie dlaczego ?? 2. silnik 2,8 jak jest zimny pali od kopa jak sie nagrzeje to trzeba krecicccccc dlaczego ??jak naprawic wyregulowac ?? 3. gdzie sie reguluje wolne obroty na benzynce i gdzie na LPG 4. od kogo polecacie kupowac czesci blacharskie i inne drobiazgi aha wszystkie rysunki mile widziane kazdy na miare zlota i co myslicie o programie EPC czy pomoze mi w bardziej ambitnych naprawach i regulacjach z gory dzieki pozdrawiam |
Autor: | Luk [ pt paź 10, 2003 11:45 pm ] |
Tytuł: | |
Wolne obroty reguluje się na nastawniku wolnych obrotów. Jest to śróbka dobrze dostępna, widoczna nad wtryskiem. Na gazie(z tego co słyszałem) nie nastawia się wolnych obrotów tylko wzbogaca mieszankę lub zwiększa dopływ gazu. |
Autor: | laudan [ sob paź 11, 2003 12:04 am ] |
Tytuł: | Re: 116 - niekonczace sie pytania i watpliwosci |
jarzyna pisze: 1. pompa wspomagania zacina sie przy maksymalnym skrecie dlaczego ?? w jaki sposob sie zacina? pompa wspomagania ma krancowy wylacznik, aby nie pompowala dalej oleju jak jest w max skrecie, tylko puszcza olej w innym obiegu, stad takie odglosy jarzyna pisze: 3. gdzie sie reguluje wolne obroty na benzynce i gdzie na LPG co do krecenia sruba skladu mieszanki gazu gazu to uwazaj, bo jak wybuchnie w gazniku to nie dosc, ze przestraszy to juz pozniej silnika nie wyregulujesz:( jarzyna pisze: 4. od kogo polecacie kupowac czesci blacharskie i inne drobiazgi w dobrych sklepach z MB, mile widziane takie w ktorych mozna graty oddac jak cos nie tak:) jarzyna pisze: aha wszystkie rysunki mile widziane kazdy na miare zlota
i co myslicie o programie EPC czy pomoze mi w bardziej ambitnych naprawach i regulacjach z gory dzieki EPC to katalog czesci, a nie poradnik serwisowy, czy inny manual, a wiec przy ambitnych naprawach, prawie na nic sie nie przyda, chyba tylko zeby zobaczyc jakie czesci powinny byc:) |
Autor: | jarzyna [ sob paź 11, 2003 12:24 am ] |
Tytuł: | |
1. pompa wspomagania zacina sie przy maksymalnym skrecie dlaczego ?? laudan napisał: w jaki sposob sie zacina? pompa wspomagania ma krancowy wylacznik, aby nie pompowala dalej oleju jak jest w max skrecie, tylko puszcza olej w innym obiegu, stad takie odglosy aa zacina sie w taki sposob ze przy max skrecie pompa mi staje w miejscu a pasek sie slizga i to chyba nie jest dobrze ?? bo w 124 ojca slychac tylko takie syczenie delikatne aha i jak sie cytuje bo tera zrobilem prowizorke ![]() |
Autor: | elvis [ sob paź 11, 2003 10:36 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2. silnik 2,8 jak jest zimny pali od kopa jak sie nagrzeje to trzeba krecicccccc dlaczego ??jak naprawic wyregulowac ??
Albo czeka Cię remoncik, bo takie objawy występują gdy np.: pierścienie są do wymiany. Gdy jest zimny wszystko jest o.k., a na ciepłym wszystko się rozszerza i nie ma już takiego sprężania. Albo jeżeli wiesz, że twój silnik jest w porządku tzn. nie bierze oleju, nie dymi spod korka itd. to jest jeszcze inna mozliwość, otóż gdy silnik pracuje na gazie paliwo cofa się ( nie wiem czy w 116 jest zawór który to uniemożliwia ), Gdy ponownie go zapalasz podejrzewam, że na benzynie to silnik musi zaciągnąć paliwo, a pompa jest daleko. Zrób więc taki manewr, przed wyłączeniem przełącz go na benzynę i sprawdź czy pomoże. Oto są moje rozważania |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |