MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 2:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 23, 2009 5:47 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Dziwny mam objaw, jest w archiwum temat o tym,ale ja wymieniłem już moduł, i cały aparat zapłonowy.

Nie działa jakby przyspieszenie zapłonu.
Odpalam jest ok, normalnie pracuje, wciskam gaz i się dławi nie pali na wszystkie cylindry i opornie się wkręca, powyżej 3 tysięcy obrotów jest ok, wtedy nie przerywa .
Po wymianie aparatu objawy ustały,ale po kilku km. znów to samo i znów normalnie.

Co jeszcze sprawdzić.
Oczywiste rzeczy albo nowe albo wymienione, albo podmieniane z dobrymi.
Silnik to M-102 230E.
Z aparatu tam gdzie jest membrana idą dwa przewody podciśnienia.
Jeden do zaworku w okolicy modułu na ścianie, drugi znika pod dolotem i ktoś jest na 100% czy ma być wpięty w dolot jakby pod klapą tam gdzie jest taka okrągła guma która łączy kolektor z podstawą wtrysku, czy ma biec dalej do takiej okrągłej puszki zamocowanej na odmie koło puszki z filtrem oleju?
Przewód podciśnienia który wychodzi z tej puszki idzie do drugiego zaworku na nadkolu.Jak je zamieniam nie ma różnicy.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 23, 2009 6:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Moim zdaniem problem moze własnie leżeć w regulatorze podcisnieniowym aparatu. Ten właśnie regulator przyspiesza zapłon przy niskich obrotach i duzym obciazeniu, czyli kiedy własnie startujesz pełna para na wysokich biegach, potem role przejmuje regulator odśrodkowy. Nie wiem jak powinny biec podcisnienia w tym silniku, ale ja bym na próbe połączył przewód z puszki aparatu, bezposrednio z kolektorem ssącym.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 23, 2009 7:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
darus pisze:
regulator odśrodkowy..



To gdzie znajdę?


Chodzi o to,że teraz pośmigałem trochę po ulicach i jakby normalnie .

Podciśnienie w przyspieszacza wpiąłem z powrotem wprost w kolektor.

Zobaczę jutro jak będzie pracował, ale wydaje mi się, że padła membrana w aparacie, no ale cały aparat założyłem inny.I objawy wróciły tylko raz, potem od około 50km jest ok. Także możliwe,że problem zażegnany.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl