MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
co to moze byc? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3736 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | niedz [ pn wrz 22, 2003 3:16 pm ] |
Tytuł: | co to moze byc? |
mam problem z moim motorem OM617 88km, gdy jest zimny, lub po dluzszej postoju ma problem z odpaleniem, a konkretnie rozrusznik kreci, acu jest nowy (jesien '02), efekt jest taki jakby nie palily wszystkie gary - telepie nim na boki -> caly sie trzesie. Jesli dam lekko gazu lub skrece go recznym gazem to tez jest ten efekt dlawienia sie (?) ale zaraz ustepuje normalnej pracy, robilem wtryski pare dni temu (regeneracja - wyraznie daje sie odczuc roznice w jezdzie jest dynamiczniejszy, przy okazji wymienilem podkladki pod wtryskami bo byly rozne [sic!]), przy okazji uszczelnilem miske olejowa, wymienilem reczna pompke paliwa (stara ciekla) i zaworki na nowe, ogladalem jak pala swiece - wszedzie rowno, olej jest nowy, filtry tez, pytanie co jest grane? co moze byc przyczyna takiej pracy silnika, oczywiscie padla sugestia ze przydalby sie szwedzki remont, tym bardziej ze kompresja mierzona jakies 0,5 roku temu: 24,27,30,30,30 co raczej zle wrozy ![]() no i ostanimi czasy mial spory apetyt na olej, rzedu 0.5l na 400km, olej wlewam mu 15W40 BP Vanelius C3 Extra, zobaczymy jak po tym uszczelnieniu bedzie |
Autor: | laudan [ pn wrz 22, 2003 3:37 pm ] |
Tytuł: | Re: co to moze byc? |
niedz pisze: sugestia ze przydalby sie szwedzki remont
a co to za remont? grzalka:)))) ma sporo roznice cisnienia na cylindrach, max wedlug producenta to 3 bary. Jak masz 6 to nie dziw sie, ze rzuca nim. U mnie przy roznicy 10 barow nie dalo sie wytrzymac na luzie, przyczyna byl podpalony zawor. |
Autor: | RobGas [ pn wrz 22, 2003 5:00 pm ] |
Tytuł: | |
ciśnienie to jedno ale ja bym stawiał na świece, sprawdzić je, możliwe ze jedna lub dwie nie grzeją |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |