MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 1:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 19, 2003 12:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie .

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
Post: pt wrz 19, 2003 12:25 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Miro pisze:
Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie .


to duzo za duzo. mi spalal taki model ok 15l po miesice

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 1:04 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
ojojojoj to stanowczo za dużo, moj palił po mieście max 15 litrów lpg i 13 PB95, a nóżkę mam ciężką [zlosnik] [oczko] , proponuję wyregulować instalację, bo przy spokojnej jeździe o jakiej wspominasz powinien ci palić ok 12 litrów

_________________
Pozdrawia:
Wooks
W 123 240TD 1984
W 123 230 1977 M102
(Von Konstruktion bis Kundendienst
- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 8:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuje za uwagi , bede walczył , dodam tylko ze regulowałem autko u mechanika na spalanie i wykazało że jest ok , może podpowiecie mi na co jeszcze zwrócić uwage ? z góry dziękuje .

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 9:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
A filtr gazu zmieniales kiedys?
Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km :) (wygladal jak kadlub tytanica, taki oblepiony opilkami i syfem) to zuzycie mu spadlo z 13.5 do 8 l/100km. Silnik 1.6.
A druga sprawa to filtr powietrza...

_________________
Pozdrawiam
Sobiecha
MB W201 2.0D 86r.

Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 1:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
Sobiecha pisze:
A filtr gazu zmieniales kiedys?
Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km :) (wygladal jak kadlub tytanica, taki oblepiony opilkami i syfem) to zuzycie mu spadlo z 13.5 do 8 l/100km. Silnik 1.6.
A druga sprawa to filtr powietrza...




tak jest filtr powietrza i gazu jest piekielnie ważny, proponuję zajrzeć i tam

_________________
Pozdrawia:

Wooks

W 123 240TD 1984

W 123 230 1977 M102

(Von Konstruktion bis Kundendienst

- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 3:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc.

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 5:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Miro pisze:
Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc.


Filtr powinien byc pod zaworem elektromagnetycznym od gazu.
A i spusc sobie mazut z reduktora, na jego samym dole powinna byc srubka...

_________________
Pozdrawiam

Sobiecha

MB W201 2.0D 86r.



Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 12:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Wymieniłem filterek gazu , jest lepiej , bo ładniej się zbiera a filtr był faktycznie brudny , podpowiedzcie do jakiego momentu mogę zmniejszyc mieszankę gazu , jak to wyrególować , jak ktoś regulował to poproszę o rady , z góry bardzo dziękuje .

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Ostatnio zmieniony ndz wrz 21, 2003 12:59 am przez Miron, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 12:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Sobiecha podpowiedz proszę która to śróbka żeby spuścić ten mazut??

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 1:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Ciezko tak bez zdjecia. Powinna byc ta ktora jest najnizej. Moze byc tak troche ponacinana jaky miala sugerowac reczne odkrecenie, a czasem jest plastikowy korek. Napisz jakiej firmy masz reduktor i instalke.
Co do regulacji to na razie nie regoluj az sposcisz ten mazut i pojezdzisz troche po wymianie filtra.
Jak koniecznie chcesz regulowac to: na tyle zmniejsz dawke gazu az ci bedzie zdychal i wtedy troszke wyzej az ci beda obroty odpowiadac tzn. bedzie rowno chodzil i nie beda za niskie. Regulujesz to sruba na glownym wezu doprowadzajacym gaz do silnika. Aby troche podwyzszyc obroty (mowa nie o tej srubie na wezu) masz do dyspozycji jeszcze jedna srube regulacyjna na reduktorze (z mosiadzu), powinna sie obracac reka. Bodajze wykrecajac podbijasz obroty.
Ale najpierw pojezdzij na tym nowym :) filtrze i zobacz ile ci pali.
Jak skopiesz regulacje to nic sie nie stanie - pojedziesz do gazownikow i ci ustawia.
Ja robilem jeszcze tak ze zaznaczalem na srubie strzalke i najpierw wkrecalem do konca liczac obroty, cwiartki i polowki, zapisywalem to i bralem sie za kombinowanie.
Jak sie nie rabniesz w liczeniu to masz po kombinowaniu mozliwosc powrotu do starej regulacji.
Powodzenia.
Napisz co ci wyszlo z tego wszystkiego i ile pali po wymianie filtra i po regulacjach.

_________________
Pozdrawiam

Sobiecha

MB W201 2.0D 86r.



Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 10:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuje za uwagi , zrobie tak jak piszesz , został mi tylko jeszcze ten mazut ale i tak jest naprawde spora poprawa po wymianie filtra. Jeżeli chodzi o instalacje to jest firmy "BRC AT90"

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 11:01 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Mialem w Vw, bardzo dobre instalki. To musi byc mosiezna srubka taka wystajaca na ok.1,5-2,0 cm na samym dole reduktora, przy krawedzi i jest ona w poziomie (nie tak jak spust oleju w silniku).
Moze ci ciezko sie odkrecac . Wez jakies obcegi hydrauliczne (nie zaba) albo cos w tym stylu.

_________________
Pozdrawiam

Sobiecha

MB W201 2.0D 86r.



Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 8:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku .

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 9:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Miro pisze:
Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku .



Nie gniewajcie się Panowie Gazownicy, ale juz nie wytrzymałem. Po montowaniu ANTYWYBUCHU teraz SPUSZCZANIE MAZUTU........


O Jeeeezuuu...!!! :lol: :lol: :lol:

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl