MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jakie zużycie LPG ? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3712 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 12:16 am ] |
Tytuł: | Jakie zużycie LPG ? |
Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie . |
Autor: | Pszczola [ pt wrz 19, 2003 12:25 am ] |
Tytuł: | Re: Jakie zużycie LPG ? |
Miro pisze: Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie .
to duzo za duzo. mi spalal taki model ok 15l po miesice |
Autor: | wooks [ pt wrz 19, 2003 1:04 am ] |
Tytuł: | |
ojojojoj to stanowczo za dużo, moj palił po mieście max 15 litrów lpg i 13 PB95, a nóżkę mam ciężką ![]() ![]() |
Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 8:29 am ] |
Tytuł: | |
Dziękuje za uwagi , bede walczył , dodam tylko ze regulowałem autko u mechanika na spalanie i wykazało że jest ok , może podpowiecie mi na co jeszcze zwrócić uwage ? z góry dziękuje . |
Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 9:55 am ] |
Tytuł: | |
A filtr gazu zmieniales kiedys? Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km ![]() A druga sprawa to filtr powietrza... |
Autor: | wooks [ pt wrz 19, 2003 1:13 pm ] |
Tytuł: | |
Sobiecha pisze: A filtr gazu zmieniales kiedys?
Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km ![]() A druga sprawa to filtr powietrza... tak jest filtr powietrza i gazu jest piekielnie ważny, proponuję zajrzeć i tam |
Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc. |
Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 5:59 pm ] |
Tytuł: | |
Miro pisze: Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc.
Filtr powinien byc pod zaworem elektromagnetycznym od gazu. A i spusc sobie mazut z reduktora, na jego samym dole powinna byc srubka... |
Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 12:57 am ] |
Tytuł: | |
Wymieniłem filterek gazu , jest lepiej , bo ładniej się zbiera a filtr był faktycznie brudny , podpowiedzcie do jakiego momentu mogę zmniejszyc mieszankę gazu , jak to wyrególować , jak ktoś regulował to poproszę o rady , z góry bardzo dziękuje . |
Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 12:59 am ] |
Tytuł: | |
Sobiecha podpowiedz proszę która to śróbka żeby spuścić ten mazut?? |
Autor: | Sobiecha [ ndz wrz 21, 2003 1:17 am ] |
Tytuł: | |
Ciezko tak bez zdjecia. Powinna byc ta ktora jest najnizej. Moze byc tak troche ponacinana jaky miala sugerowac reczne odkrecenie, a czasem jest plastikowy korek. Napisz jakiej firmy masz reduktor i instalke. Co do regulacji to na razie nie regoluj az sposcisz ten mazut i pojezdzisz troche po wymianie filtra. Jak koniecznie chcesz regulowac to: na tyle zmniejsz dawke gazu az ci bedzie zdychal i wtedy troszke wyzej az ci beda obroty odpowiadac tzn. bedzie rowno chodzil i nie beda za niskie. Regulujesz to sruba na glownym wezu doprowadzajacym gaz do silnika. Aby troche podwyzszyc obroty (mowa nie o tej srubie na wezu) masz do dyspozycji jeszcze jedna srube regulacyjna na reduktorze (z mosiadzu), powinna sie obracac reka. Bodajze wykrecajac podbijasz obroty. Ale najpierw pojezdzij na tym nowym ![]() Jak skopiesz regulacje to nic sie nie stanie - pojedziesz do gazownikow i ci ustawia. Ja robilem jeszcze tak ze zaznaczalem na srubie strzalke i najpierw wkrecalem do konca liczac obroty, cwiartki i polowki, zapisywalem to i bralem sie za kombinowanie. Jak sie nie rabniesz w liczeniu to masz po kombinowaniu mozliwosc powrotu do starej regulacji. Powodzenia. Napisz co ci wyszlo z tego wszystkiego i ile pali po wymianie filtra i po regulacjach. |
Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 10:06 am ] |
Tytuł: | |
Dziękuje za uwagi , zrobie tak jak piszesz , został mi tylko jeszcze ten mazut ale i tak jest naprawde spora poprawa po wymianie filtra. Jeżeli chodzi o instalacje to jest firmy "BRC AT90" |
Autor: | Sobiecha [ ndz wrz 21, 2003 11:01 am ] |
Tytuł: | |
Mialem w Vw, bardzo dobre instalki. To musi byc mosiezna srubka taka wystajaca na ok.1,5-2,0 cm na samym dole reduktora, przy krawedzi i jest ona w poziomie (nie tak jak spust oleju w silniku). Moze ci ciezko sie odkrecac . Wez jakies obcegi hydrauliczne (nie zaba) albo cos w tym stylu. |
Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 8:51 pm ] |
Tytuł: | |
Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku . |
Autor: | _me: how_ [ ndz wrz 21, 2003 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
Miro pisze: Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku .
Nie gniewajcie się Panowie Gazownicy, ale juz nie wytrzymałem. Po montowaniu ANTYWYBUCHU teraz SPUSZCZANIE MAZUTU........ O Jeeeezuuu...!!! ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |