MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ile za MB 113? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3707 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | barthezman [ czw wrz 18, 2003 10:28 am ] |
Tytuł: | Ile za MB 113? |
Ile można zapłacić za 113 do remontu, ale "na chodzie"? Nie to żebym miał takiego na oku, ale oczy mam otwarte ![]() pozdrawiam |
Autor: | sebi [ czw wrz 18, 2003 10:34 am ] |
Tytuł: | Re: Ile za MB 113? |
barthezman pisze: Ile można zapłacić za 113 do remontu, ale "na chodzie"?
Nie to żebym miał takiego na oku, ale oczy mam otwarte ![]() pozdrawiam Hej 10.000 powinno starczyć oczywiście Euro!!!!! ![]() Hej |
Autor: | Idzik [ czw wrz 18, 2003 10:38 am ] |
Tytuł: | |
W Polsce będzie cięzko. W Niemczech ceny zaczynają się od poniżej 10k Euro (kompletny remont wymagalny) do 40-50k (stan b. dobry)... Lepsze rozeznanie powinien mieć Sebian - w końcu to jego model marzeń ![]() |
Autor: | barthezman [ czw wrz 18, 2003 11:27 am ] |
Tytuł: | |
Nie tak strasznie jak myślałem. A, że może być modelem marzeń to chyba oczywiste, przecież jest przepiękny, ...czy raczej przepiękna. Miałem okazję przejechać się tym modelem we Francji (lato, góry, odkryty dach...) i choć tylko jako pasażer, to wydarzenie to zaliczam do NIEZAPOMNIANYCH. pozdrawiam |
Autor: | Bukol [ czw wrz 18, 2003 11:45 am ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: W Polsce będzie cięzko. W Niemczech ceny zaczynają się od poniżej 10k Euro (kompletny remont wymagalny) do 40-50k (stan b. dobry)... Lepsze rozeznanie powinien mieć Sebian - w końcu to jego model marzeń
![]() za 40 - 50 kEu to kupisz samochód w stanie 2+ lub nawet 1, czyli odpowiednik rocznego auta z pełną udokumentowaną historią, bez napraw i renowacji, najczęściej 1-szy właściciel za 25 - 40 kEu auto w stanie 2 lub 2- czyli po gruntownej renowacji (profesjonalnej na nowych częściach) lub odpowiednik samochodu używanego np. 5 letniego noszącego ślady użytkowania za 15 - 25 kEu 113 w stanie 3, czyli oldtimer w stanie adekwatnym do wieku, wyraźna patyna, do jazdy, technicznie OK lecz do poprawek, ślady korozji 100% poniżej 15 kEu auto w stanie 4, czyli bardzo dobra baza do renowacji, (w ogłoszeniach w Polsce figurują jako stan bardzo dobry lub idealny ![]() poniżej 10 kEu złom do kompletnej renowacji, niestety samochody w tym stanie najczęściej trafiaja do Polski aby po faceliftingu trafić do sprzedaży jako "bardzo dobre ze Szwajcarii". Ceny na podstawie Oldtimer Markt. |
Autor: | barthezman [ czw wrz 18, 2003 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
Dziękuję, tyle mi wystarczy. Raczej będę się rozglądał ![]() ![]() pozdrawiam |
Autor: | PK2 [ czw wrz 18, 2003 4:11 pm ] |
Tytuł: | |
Nie zawracałbym sobie głowy rynkiem niemieckim. Takie samochody, jak Pagoda, kupuje się najlepiej w Ameryce. I większy wybór i (generalnie) zamożniejsi byli właściciele. A to wpływa na stan, jak wiadomo. Moje 3 grosze ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | Bukol [ czw wrz 18, 2003 4:15 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Nie zawracałbym sobie głowy rynkiem niemieckim. Takie samochody, jak Pagoda, kupuje się najlepiej w Ameryce. I większy wybór i (generalnie) zamożniejsi byli właściciele. A to wpływa na stan, jak wiadomo.
Moje 3 grosze ![]() Pozdrawiam. Co racja to racja - wystarczy spojrzeć na Twoją 114 ![]() Niemniej jednak przy 113 jest trochę inaczej - inne auta, przeważnie 4-ro miejscowe ![]() |
Autor: | barthezman [ czw wrz 18, 2003 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Co racja to racja - wystarczy spojrzeć na Twoją 114
![]() Niemniej jednak przy 113 jest trochę inaczej - inne auta, przeważnie 4-ro miejscowe ![]() Też tak myślałem. Poza tym sprowadzenie ze Stanów jest kosztowniejsze... chyba. Jak to wygląda? pzdr |
Autor: | Miron [ czw wrz 18, 2003 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
Piękne autko to trzeba przyznać ![]() |
Autor: | szdowk [ pt wrz 19, 2003 12:02 am ] |
Tytuł: | |
Hello barthezman pisze: Też tak myślałem. Poza tym sprowadzenie ze Stanów jest kosztowniejsze... chyba. Jak to wygląda?
Z rozmow z ludzmi ktorzy sprowadzali 113 do remontu, to w stanach mozna nabyc je za jakies 2000-3000$, transport ok. 2500$. Do kontenera wchodza 2szt, wiec jak wezmiesz transport z kims na spolke, to bedzie taniej ![]() |
Autor: | barthezman [ pt wrz 19, 2003 9:15 pm ] |
Tytuł: | |
Nie jest źle ![]() Ale chyba będzie ciężko znaleźć chętnego do wspólnego kontenera, co? Widze, ze ze Stanów i z Niemiec wychodzi podobnie. Różnią się jakoś zasadniczo wersje amerykanska i niemiecka? Któraś jest lepsza? pozdr |
Autor: | Bukol [ pt wrz 19, 2003 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
barthezman pisze: Nie jest źle
![]() Ale chyba będzie ciężko znaleźć chętnego do wspólnego kontenera, co? Widze, ze ze Stanów i z Niemiec wychodzi podobnie. Różnią się jakoś zasadniczo wersje amerykanska i niemiecka? Któraś jest lepsza? pozdr Znaleść wspólnika nie będzie tak ciężko, jeżeli temat będzie aktualny za 10-15 msc to może ja się podłączę (???????). W113 na USA, tak jak większość europejskich aut, różni się dość zasadniczo: - głównie 4-ro miejscowe nadwozia (raczej 2+2), których w Europie nie było, IMO nieporozumienie - przeważnie silniki 280 z automatem (280SL) - to akurat zaleta ![]() - należy pamiętać też o tym, że auto jeżeli jest w Niemczech zarejestrowane i dopuszczone do ruchu (TUV) to będzie o niebo lepsze od odpowiednika z USA - chodzi o przepisy dopuszczające do ruchu. Oczywiście PK-2 ma rację: auto z Californii nie będzie miało rdzy, na ogół pochodzi z "dobrej rodziny", było serwisowane itp. - inne różnice to detale, lampy (przednie i tylne) ... poszperam w gazetach i odszukam nr Auto Motor und Sport Classik z przed kilku miesięcy, był tam obszerny artykuł o 113 z okazji rocznicy powstania. |
Autor: | barthezman [ sob wrz 20, 2003 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Znaleść wspólnika nie będzie tak ciężko, jeżeli temat będzie aktualny za 10-15 msc to może ja się podłączę (???????). Na dzień dzisiejszy taki termin tez by mi pasowal. Musze jednak dowiedziec sie wiecej na temat am. wersji, bo to 4ro miejscowe nadwozie mi zle pachnie. Nie podobają mi sie am wersje innych MB i cos czuje, ze i ta mi sie nie spodoba. Zabieram sie do zbierania informacji.[/quote] |
Autor: | szdowk [ sob wrz 20, 2003 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
Hello Bukol pisze: - należy pamiętać też o tym, że auto jeżeli jest w Niemczech zarejestrowane i dopuszczone do ruchu (TUV) to będzie o niebo lepsze od odpowiednika z USA - chodzi o przepisy dopuszczające do ruchu. Zalezy kiedy. Na razie, jako auto zabytkowe, nie ma zadnych ograniczen przy rejestracji0, nawet jezeli jest sprowadzane z mongolii ![]() |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |