MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Kick-Down - Elektryczny czy pneuamtyczny.. a moze brak... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=36409 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bobasspr [ ndz paź 05, 2008 3:15 pm ] |
Tytuł: | Kick-Down - Elektryczny czy pneuamtyczny.. a moze brak... |
Witam. Mam beczke 78 rok 300 diesel w automacie. Czy jest ktos na forum kto posiada taka beczke?? Chodzi mi dokladnie o to czy w123 posiada Kickdown - jezeli tak to jak to wszytsko pracuje bo u mnie NIE TRYBI (guzik pod pedalem wyczuwam) Z gory dziekuje. |
Autor: | WSR [ ndz paź 05, 2008 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
hej, pisałem o tym już kiedyś ( http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight= ) wprawdzie dotyczyło to 124, ale sama idea powinna być podobna. Przynajmniej od strony elektrycznej powinieneś sprawdzić, czy idzie napięcie na zawór po wciśnięciu pedału do oporu, przedzwonić przewody czy są całe no i podać plus na zawór i sprawdzić, czy pyka. |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ ndz paź 05, 2008 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli nie działa klakson, to kick-down też nie będzie działał - obydwa układy sa na tym samym bezpieczniku (z tego co pamiętam to ostatni bezpiecznik) |
Autor: | bobasspr [ ndz paź 05, 2008 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Sluchajcie to wszytsko juz przeczytalem tylko ze zabiore sie za to dopiero we wtorek i na jednym z forum napisali ze kick-down w mojej beczce jest pneumatyczny bo niby ta skrzynia nei ma zadnej elektroniki i silnik tak samo. Poprsotu chce info, jak sie za to zabrac. Bede robil porobie zdjecia i wstawie WSZYTSKIE PODPOWIEDZI MILE WIDZIANE Skrzynia 4-ka. |
Autor: | marcin280e [ pn paź 06, 2008 8:47 am ] |
Tytuł: | |
Układ jest bardzo prosty to znaczy Plus ze skrzynki bezpieczników idzie na wlącznik pod pedałem gazu i z tamtąd po dociśnięciu do konca ww.pedału pojawia sie na elektrozaworze kick-dawn na skrzyni biegów. Elektrozawór znajduje się po prawej stronie skrzyni. No i tyle... |
Autor: | bobasspr [ pn paź 06, 2008 3:47 pm ] |
Tytuł: | |
Doszedłem mniej więcej do tego jak to działa wszystko, rozebrałem troche tapicerki i okazało się że Kick-down u mnie jest niby elektryczny. Sprawdziłem multimetrem sam "guzik" Kicka, okazał się sprawny - po naciśnięciu obwód sie zamyka. PROBLEM jest w tym że nie ma napięcia na kabelku który idzie do "guzika", zacząłem iść "po przewodach" i doszedłem do miejsca gdzie przewody zchodzą się w jedną wiązkę ale uwaga U MNIE ZŁĄCZKA NIE JEST DO NICZEGO PODŁĄCZONA I NIE MAM POJECIA GDZIE JĄ "WETKNĄĆ" Proszę POMOCY!!! Dodam iż jest przejście na jednym przewodzie, ktory łaczy guzik kicka z ta dużą złączką, natomiast drugi przewód jest połączony do MASY!!!! Chyba coś nie tak to jest u mnie. GDZIE WPIĄĆ TA ZŁĄCZKĘ (ZAZNACZYŁEM NA ZDJECIU O JAKĄ ZŁĄCZKĘ MI CHODZI) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5c ... 768fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab0 ... c4e6a.html |
Autor: | marcin280e [ pn paź 06, 2008 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
Nie zastanawiaj sie jak ma być bo do tego potrzebny jest schemat z opisem kolorów kabli. Zrob prowizoryczna instalację i przetestuj caly układ czy działa w czasie jazdy. Jak będzie ok to sie będziesz zastanawiał. |
Autor: | bobasspr [ pn paź 06, 2008 5:28 pm ] |
Tytuł: | |
Biegi owszem się redukują po wciśnięciu pedału w podłogę ale nie poprzez zadziałanie Kick-down ponieważ próbowałem podczas jazdy z ODPIĘTYM przewodem z kick-downa . Rozgrzałem skrzynie i jak chce ruszyć od razu z Kicka to nie "zapina" pierwszego biegu tylko dalej rusza z dwójki. Gdzie wpiąć tą złączkę?? |
Autor: | bobasspr [ wt paź 21, 2008 6:24 pm ] |
Tytuł: | |
Problem rozwiazany. Pusciłem kabel bezposrednio z bezpiecznika na przewod idacy na "kick-down"pod pedalem, okazalo sie ze skrzynia reaguje, ruszajac od razu z "buta" zapina jedynke i kreci niemilosiernie (wow), rozpedzilem beczke do 150km/h nie puszczajac nogi z gazu, skrzynia przerobila wszystkie 4 biegi. Hehe, teraz wiem ze mozna tym nawet wyprzedzac. Podziekowania dla kolegi WSR. ![]() |
Autor: | WSR [ wt paź 21, 2008 10:06 pm ] |
Tytuł: | |
Nie ma sprawy, ale czy aby nie lepiej żeby szło przez moduł o ile jest takowy w razdwatrzy ![]() Teraz pewnie redukuje nawet gdy zostałoby mu ze 100 użytecznych obrotów do przełączenia biegu. |
Autor: | bobasspr [ śr paź 22, 2008 9:25 am ] |
Tytuł: | |
To racja ze redukuje nawet na 1 sekunde, wczoraj jak byl rozgrzany motor to chcialem potestowac troche. Potrafi podczas kick-down redukowac z 4 na 3 nawet pry prawie 90 km/h Podejrzewam ze w mojej "zemscie" nie ma zadnego modulu... A byc może ze go znajde jak bede cos znowu rozbieral. Hehe pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |