Post informacyjny:)
Jeżeli ktoś z was będzie się kiedyś zastanawiał gdzie podłączyć obrotomierz przy tym konkretnym silniku to oto rozwiązanie:
1.Nie podłączać do CEWKI !!!!!!!
2. Jeżeli posiadamy gniazdo diagnostyczne (takie okrągłe z zakrętką) to podłączamy pod 1 pin. (Jeżeli macie voltomierz to powinien na wolnych obrotach pokazać około 7,8 i po dodaniu gazu ta wartość powinna MALEĆ)
3. Koło cewki na ogół jest takie ustrojstwo prostokątne, plastikowe z dwiema śróbkami na śrubokręt gwiazdkowy, dochodzą pod nie przewody zakończone kółkami. Pod jedną z tych śróbek również można podłączyć obrotomierz gdyż impuls jest tam taki sam jak w gnieździe diagnostycznym. (Identyczne wykazy na Voltomierzu).
Aha jeżeli ktoś kupił obrotomierz bez wtyczki to przypominam że wtyczka od kierunkowskazów przednich w W123 jest identyczna no i "troszkę" łatwiej dostępna
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
_________________
Jest gwiazda jest jazda
W123 230E '82 "Vanishing Point"