MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

123 CE na GLEBE
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3483
Strona 1 z 2

Autor:  KOTYO [ sob sie 23, 2003 10:49 pm ]
Tytuł:  123 CE na GLEBE

Witam,
Szukam porady :lol: - chce rzucić swoją COUPE_jke troszke na glebe ( np. 4 cm. ).
Co wymienić kompl. sprężyn , czy może uciąć sprężyny + nowe amorki np. regulowane ?
Zależy mi na dobrym bocznym trzymaniu autka - lubie dynamiczną jazde.
Jeżeli ktoś z forum miał do czynienia z takim pomysłem to prosz o rade.
aktualnie moje autko jest ubrane w buty na szerokim rancie ( 215/55/16 )
ale szukam oryginalnych szprychowanych BBs również na szerokim rancie - tamte chętnie odsprzedam ( stan SUPER po pełnej renowacji- jak nowe ) pasują do troszke nowszego MB np. 190lub 124.

Pozdrawiam
Bartek

Autor:  laudan [ sob sie 23, 2003 11:12 pm ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

Sprezyny H&R sa skrocone o 50mm. Jesli jestes zainteresowany to mam 2 nowki na przod (pisz priv), niestety nie mam tylnych.

Autor:  _me: how_ [ sob sie 23, 2003 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

KOTYO pisze:
Witam,
Szukam porady :lol: - chce rzucić swoją COUPE_jke troszke na glebe ( np. 4 cm. ).
Co wymienić kompl. sprężyn , czy może uciąć sprężyny + nowe amorki np. regulowane ?

Bartek


Boże drogi...
Zaloguj się odrazu na tuning.pl. Ale stamtąd bliżej już do Torunia niż do Pucka... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

I jak to będzie wyglądać???????? Tak:

Obrazek


A widziałem ostatnio w Berlinie CE na 14-tkach z oryginalnymi dekielkami w kolorze nadwozia... Mniam!

Autor:  Luk [ sob sie 23, 2003 11:18 pm ]
Tytuł: 

Bez przesady ,może kolega nie chce go znacznie obniżać, zobaczymy na zlocie, może wstydu nie będzie.

Autor:  laudan [ sob sie 23, 2003 11:29 pm ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

Temu to juz chyba siadly z powodu przewozonych workow kartofli [zlosnik]

Autor:  _me: how_ [ sob sie 23, 2003 11:38 pm ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

laudan pisze:
Temu to juz chyba siadly z powodu przewozonych workow kartofli [zlosnik]


Owszem, to od wożenia kartofli. Dwóch kartofli: kierowcy & pasażera [zlosnik]. Na szczęście to tylko Photoshop, a auto w oryginale ma wspomniane przeze mnie dekielki.

Autor:  laudan [ sob sie 23, 2003 11:44 pm ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

Dekielki 1 klasa, gdzie takie mozna znalezc?

Autor:  _me: how_ [ ndz sie 24, 2003 12:01 am ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

laudan pisze:
Dekielki 1 klasa, gdzie takie mozna znalezc?


Miałem na myśli oryginalne od W123 :), bo takie ma ten MB w rzeczywistości.
To są chyba nawet całe fele od jakiegoś custom'a i to także trick, ale to ja chyba się niejasno wyraziłem dwa posty wcześniej. :oops:

Autor:  marcin280e [ ndz sie 24, 2003 10:01 am ]
Tytuł:  Re: 123 CE na GLEBE

(me: how) pisze:
Dwóch kartofli: kierowcy & pasażera [zlosnik]

W Lublinie takich gości określa się mianem "burak" [zlosnik]

Autor:  Bukol [ ndz sie 24, 2003 12:17 pm ]
Tytuł: 

Mój SEC jest obniżony na sprężynach Eibach z wpisem w Brief. Po wczorajszym demontażu instalacji gazowej (DZIĘKI KOWAL) to będzie kolejny etap "powrotu do przeszłości" czyli detuningowania SEC'a - wymiana na oryginały. IMO obniżenia są dobre na niemieckie autostrady a nie na polskie dziury. Alo to tylko MO.

Autor:  Jokker [ ndz sie 24, 2003 12:32 pm ]
Tytuł: 

Szczerze mówiąc niepodoba mi się obniżone 123 cupe, ale to nie moje auto tylko twoje rób co chcesz.

Autor:  Messiah [ pn sie 25, 2003 10:01 am ]
Tytuł: 

Rach ciach - czyli w skrócie jak zarżnąć mercedesa. Ja osobiście proponuję takie wxperymenty z BMW. Jakoś lepiej przystosowany do wszelkich przeróbek. MESIA proszę zostawic w spokoju.
:P

Autor:  Jokker [ pn sie 25, 2003 10:59 am ]
Tytuł: 

Też tak sądze, nie kaleczmy rzemiosła. ;)

Autor:  Luk [ pn sie 25, 2003 10:26 pm ]
Tytuł: 

Jestem za a nawet przeciw.

Autor:  KOTYO [ śr sie 27, 2003 10:27 am ]
Tytuł:  Komentarz

Witam,
Dzięki za wszystkie uwagi ( te dobre i troche dokuczliwe ), obniżając auto tego typu miałem na myśli raczej poprawienie trakcji oraz trzymanie boczne tego autka a nie tuning ( kiedyś jużmiałem stuningowanego 123 280E AMG i takie auto nie nadaje się na polskie dziurawe drogi - robiłem ok. 80000 km rocznie i wierzcie mi że znam je b.dobrze - szczególnie pd-zach Polski).
Lubie dynamiczną jazde i kocham Mercedesa - dlatego nie chce już PROBE 2,5 V6 lub GSI 1,8 16V.
Po prostu zrobić autko gustownie i bez przesady z obniżaniem ( ładna fotka tego srebnego-ale jak zauważył BUKOL nie nasze drogi)

Pozdrawiam
Bartek
P.S.
Jutro dołącze fotki

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/