| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [W123] M110 troche dymi i problem z tlokami https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34792 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Anubis [ pt lip 04, 2008 10:50 pm ] |
| Tytuł: | [W123] M110 troche dymi i problem z tlokami |
Witam, jak w temacie mam problem z moim M110 niestety dymi, bierze olej nie za duzo, ale jednak, 2 cylinder nie pracuje, jest stale zalewany olejem i swieca poprostu nie daje iskry. Przy kazdym starcie silnika wypuszcza z siebie chmure dymu. Dymi tez jak sie za szybko kreci. To tyle o objawach Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika? Czy uwazacie, ze moze brac olej po trzonkach zaworow czy beda to raczej pierscienie? Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem, a nie moge wyjac silnika z auta bo mam tylko pare dni zeby uruchomic silnik. Pozdrawiam i prosze o pomoc, rade |
|
| Autor: | roadrunner [ pt lip 04, 2008 11:10 pm ] |
| Tytuł: | |
Anubis pisze: Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika? Można ale trzeba troche uniesc zeby miska ładnie wyszla. Anubis pisze: Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem
Stopień spręzania to bedzie taki sam ale tobie pewnie chodzilo o ciśnienie. Jakie jest to ciśnienie? |
|
| Autor: | Anubis [ sob lip 05, 2008 8:57 am ] |
| Tytuł: | |
Chodzilo o cisnienie, wychodzi 10,02 - 8,00 ale nie pamietam w jakich to jednostkach bylo, na drugim jest 10,00. Czy jest mozliwe wyjecie walkow rozrzadu do przodu silnika? Czytalem ten temat o zakladaniu glowicy na M110 i tam walki wjezdzaly od tylu glowicy, mi sie tak nie uda bo za glowica mam reszta auta |
|
| Autor: | roadrunner [ sob lip 05, 2008 9:19 am ] |
| Tytuł: | |
ciśnienie 8 to juz troche maławo a najgorzej że róznica jest dośc duża. Niestety nie mozna tego nazwać równym ciśnieniem. Co do ciśnienia na przedmiotowym 2 cylindrze. Jesli jak mówisz jest on zaolejony cały czas to dzieki temu może mieć cisnienie wyższe niz w rzeczywistości, olej uszczelnia w tym przypadku. Pozostaje kwestia któredy ten olej sie do cylindra dostaje. Osobicie znam przypadki gdzie auto miało całkiem rozwalone uszczelniacze zaworów i tylko poddymiał, ale z drugiej strony to nie wiadomo w jakim stanie masz prowadnice. Spróbuj zalać ten 2 cylinder benzyna niech postoi z pół godziny a nastepnie kręc bez wkrecania świec zeby wydmuchac resztki paliwa, ewentualnie użyj spręzonego powietrza zeby sie go pozbyć. Jak juz bedzie sucho to powtórz sprawdzenie ciśnienia. |
|
| Autor: | Anubis [ sob lip 05, 2008 12:47 pm ] |
| Tytuł: | |
Juz nie bede tego sprawdzal i tak chce wyjac tloki przetoczyc rowki i zafundowac im nowe pierscienie, ale nie wiem czy mi sie uda zdjac glowice z niego.... Czy jest mozliwosc zdjecia glowicy bez ruszania walkow rozrzadu?? Czy mieszkaja tam jakies sruby i trzeba wyjac walki? Pozdrawiam |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|