bary123ce pisze:
Jak nie znajdziesz, to tak jak mówiłem- odkręcisz tył i cofniesz cały wał.
POWODZENIA!
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
ano odpiąłem wał z tyłu, wszystko pięknie...przegub zamontowałem ale to nie rozwiązało problemu bo przeniósł się on automatycznie na koniec wału przy dyferku. No i tak czy siak muszę ten klucz wykombinować

co nie jest łatwe w niedzielę

.
Napomnę tylko że cała akcja rozgrywa się na płaskim betonie a auto postawiłem na 4 małych paletach, miejsce na manewry jest ograniczone i to znacznie.
Rozwala mnie to, że żeby odkręcić podporę wału trzeba zdjąć osłonę blaszaną tłumika, a żeby zdjąć ww osłonę trzeba zdemontować środkowy tłumik!!! bo śrubka mocująca osłonę umieszczona jest centralnie nad tłumikiem środkowym..CO ZA PATENT

Ja tych elementów nie mam zamiaru zdejmować ale gimnastyka jest straszliwa...pot, krew i łzy. Mam nadzieję że skończę ta operację dziś...innego wyjścia nie mam. <br>
Dodano po 2 minutach.:<br>
Junak pisze:
W W126 jest to 46 (moje W123 200D też miały 46), potrzebujesz jeszcze drugi, mniejszy (niestety zapomniełam rozmiar

) - do kontry. Lub ewentualnie musisz mieć bardzo mocny ręczny
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dzięki...tak cośik mi świtało z tym 46mm.

Będę zara szukał klucza po warsztatach...
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg