MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Dyfer jakie powinien miec oznaczenie ?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34337
Strona 1 z 1

Autor:  Hellena [ pt cze 13, 2008 11:09 am ]
Tytuł:  Dyfer jakie powinien miec oznaczenie ?

Powitac
Jak w temacie , pytam dlatego ze chce wymienic simeringi na nowe bo z jednej strony delikatnie podmaka.A nr na dyfrze zaczyna sie od 115 , czy mam nie orginalny dyfer czy taki ma byc ? Jak dokladnie sprawdzic co to jest?
Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam

Autor:  Monter [ pt cze 13, 2008 12:08 pm ]
Tytuł: 

dyfer będzie ten sam co w 114/115/123/126....

ważne jest przełozenie końcowe
Tutaj masz wszystkie możliwe kombinacje dla 280se , dostepnych skrzyń biegów i roczników..
Parametr Differential ratio

http://mb.auto.pl/component/option,com_ ... Itemid,40/

Odczytaj z lewej strony Twojego dyfra ( od tyłu na takim występku na łączeniu klapy z obudową )....

Autor:  Hellena [ pt cze 13, 2008 6:06 pm ]
Tytuł: 

Wielkie dzięki :)
Sprawdzę to dopiero jutro , bo dzisiaj już za późno do mechanika .
Mam jeszcze jedno pytanie ,dotyczące oleju jaki się w dyfrze ( i ośkach ) powinien znaleźć i ile go należy wlać , z tego co wyczytałem to jest to jakiś specjał , który się nie zużywa i nie trzeba go wymieniać , ale siłą rzeczy po rozkręceniu się wylał ;)
Pozdrawiam

Autor:  Hellena [ pn cze 16, 2008 7:26 pm ]
Tytuł: 

Wiec tak przelozenie dyfra sie zgadza :)
Wlalem olej przekladniowy 80W90 mineralny Elfa 1 litr (czy to nie zamalo?) Do "gruszki" na osce wlalem to samo , weszlo okolo 250 ml.Mam nadzieje ze nie zaszkodzilem przekladniom :)
Pozdrawiam

Autor:  bary123ce [ pn cze 16, 2008 7:41 pm ]
Tytuł: 

Ja do przegubów dawałem coś innego. To był jakiś specjalny smar do przegubów albo smar grafitowy. Do dyfra wchodzi 1 L

Autor:  Hellena [ śr cze 18, 2008 3:14 pm ]
Tytuł: 

U mnie po rozkręceniu wyglądało to jak olej , chyba że tak się smar już wypracował że zrobił się z tego olej ?
I kolejne pytanko mam , mianowicie kupiłem 2 egzemplarz na części (280 S) i jest przy nim chłodnica oleju i tu pytanie czy da się ją przełożyć ( na oko wygląda że da radę )do mojego silnika (280 SE) i czy jest sens to robić ,jakieś korzyści ?
Pozdrawiam i dzięki za odp.;)

Autor:  bary123ce [ śr cze 18, 2008 4:00 pm ]
Tytuł: 

Gdy ten smar się zagrzeje, to robi się z niego olej.
Co do chłodnicy- musisz mieć przy swoim silniku węże do chłodnicy i obudowę filtra oleju z dwoma wyjściami na te węże. Założyć można- zawsze jakaś ochrona przed przegrzaniem.

Autor:  Hellena [ śr cze 18, 2008 8:08 pm ]
Tytuł: 

Ja rozkrecałem przeguby gdy były całkowicie zimne , zobaczymy co to bedzie , może nic wielkiego się nie stanie :)
A co do chłodnicy nie powinno być problemów mam graty od tego drugiego silnika , za 3 k wymiana oleju to akurat wtedy zmienie , a czy w związku z dodaniem chłodnicy ,oleju bedę musiał dolać więcej ? przy ostatniej wymianie wlałem 6 L do silnika , a na zdrowy rozum wydaje się , że pasowały by coś dodać :)
Dzięki za pomoc ;)

Autor:  bary123ce [ śr cze 18, 2008 8:59 pm ]
Tytuł: 

Był olej, bo kiedyś go tam zalewali. teraz są lepsze środki i dlatego ja tam dałem ten smar do przegubów. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Wejdzie więcej oleju jak dołożysz chłodnicę. I tak masz dobrze, do mnie wchodzi 8 litrów [zlosnik]

Autor:  Hellena [ śr cze 18, 2008 9:12 pm ]
Tytuł: 

OK dziekuje bardzo za odpowiedzi :) Na razie wiecej pytań nie mam , ale to sie napewno zmieni i to z pewnoscia na dniach :lol: gdyz jak nie trudno zauwazyc dopiero zaczynam moja przygode z MB :)Ale mam nadzieje wiedza nie pojdzie w las :P
Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/