| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| 230 - co sądzicie ?? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34323 |
Strona 1 z 4 |
| Autor: | ixes [ czw cze 12, 2008 8:28 pm ] |
| Tytuł: | 230 - co sądzicie ?? |
Witam Po zlocie zapragnąlem znowu w123 a po przejechaniu paru metrów pewnym pierwszo-seryjnym brązowym 280 wiedzialem ze bedzie to pierwsza seria (nie musze mowic czyje to bylo auto )
Dzisiaj przypadkiem pojechalismy z FreQ-iem zobaczyć jedno aukto które suma sumarum to okazalo sie lepsze niz docelowe za 5kzl
Teraz prośba moze ktos rozszyfruje mi wszystko co sie da Wiem o 637 - żółtym kolorze zresztą na aucie widać
536 - interference suppression without radio set and mechanically operated antenna (from 01.01.1970 up to 31.07.1997) 426 - mercedes-benz power steering and automatic transmission with floor shift (from 01.10.1964 up to 29.02.1986) a co z tapicerką ?? - ktoś wie jaka powinna tam być ?
silnik to slaba strona tego autka - dźwięk jakby stukających zaworów ale nie trzęsie nim tylko stuka. Nie brzmi jak panewka uprzedzam I pali od "szczała"
pokrętla ogrzewania są inne wiem
tunel do wymiany i czy nie powinny byc inne znaczki ciepla zimna przy pokrętlach ?
rdza raczej powierzchowna brak dziur
brak listwy - czy to byla jakas specjalna w pierwszej serii czy nie i czy trudno ją zdobyc - $$$ ?
uszczelka ruda od tego na poprzednim zdjęciu doly drzwi wygladają na zdrowe wszystkie 4. Generalnie potrzebne uszczelki dookola drzwi.
podloga zdrowa troche latana ale wyglada ok
purchiel na rogu przy klapie - jakosc jest zla przez zmniejszenie zdjęcia
pytanie czy sie lamie czy nie ??
bez komentarza - jezeli kupie to na bank wypada
licznik, kierownica to wiem
to wiem od kogo kupić
piękny żółty kolor
Autko odpalio bez problemu na gazie nie wiem jak na benie. Biegi przelączalem stojąc w miejscu między D->N->R->N->D->N i nic zadnych stuków szarpnięć, lekko przysiadalo i unosilo sie ale totalna cisza. Nowa uszczelka szyby tylniej i zgarniające bocznych, nowy wspornik drążkow, tłumiki w dobrym stanie. Reszty nie wiem bo autko bylo ogladane w przelocie od innego auta. Pod szybami brak purchli autko bylo remontowane niby 3 lata temu i wtedy mu zmienili kolor Pytanie do Wasyla - jak tam Twoje 230 wiem ze masz do sprzedania - w jakim stanie jest ten silnik?? Da rade znaleźć tunel, licznik, kiere, uszczelki i calą reszte potrzebną w tym aucie ?? - daj znaka na priv. Teraz pytanie do wszystkich - warto ratowac to 230 ? Jezeli tak to za ile warto kupic to autko? pozdrawiam |
|
| Autor: | MercSwir [ czw cze 12, 2008 10:14 pm ] |
| Tytuł: | |
Odpuść sobie to auto:D Nie dość że złamane to jeszcze oglądałem go w factory i widziałem jak to jedzie. I złamany jest |
|
| Autor: | broneq [ czw cze 12, 2008 11:18 pm ] |
| Tytuł: | |
Generalnie ja nie lubię M115 2.3. To smok paliwowy, a dynamiką praktycznie nie różni sie od M115 2.0, które jest oszczędniejsze. Odwrotnie do M102, gdzie 2.3 jest wyraźnie szybsze od 2.0 a pali tyle samo. Samo auto też jakoś specjalnie dobrze nie wygląda. Jak ma gas i chcesz nim jeździć na co dzień do śmierci technicznej to weź, ale za nie więcej niż 2-2,5tys. Za 5 kupisz już 190tkę z dużo nowocześniejszym silnikiem jeśli szukałbyś auta na co dzień. takie moje zdanie. |
|
| Autor: | bary123ce [ pt cze 13, 2008 12:47 am ] |
| Tytuł: | |
Mi ostatnio spodobała się 1 seria dlatego kupiłem 230C
Tego wyżej bym nie brał nawet za darmo Za dużo roboty
|
|
| Autor: | Diablo991 [ pt cze 13, 2008 8:46 am ] |
| Tytuł: | |
broneq pisze: Generalnie ja nie lubię M115 2.3. To smok paliwowy, a dynamiką praktycznie nie różni sie od M115 2.0, które jest oszczędniejsze. Odwrotnie do M102, gdzie 2.3 jest wyraźnie szybsze od 2.0 a pali tyle samo.
Samo auto też jakoś specjalnie dobrze nie wygląda. Jak ma gas i chcesz nim jeździć na co dzień do śmierci technicznej to weź, ale za nie więcej niż 2-2,5tys. Za 5 kupisz już 190tkę z dużo nowocześniejszym silnikiem jeśli szukałbyś auta na co dzień. takie moje zdanie. ile?????? ja bym sie zastanawiał czy to brac na czesci a bude oddac na złom ;/ a nie jakiemus kolesiowi dac zarobic co chce sie pozbyc kłopotu tylko.
|
|
| Autor: | Monter [ pt cze 13, 2008 1:49 pm ] |
| Tytuł: | |
Ale żeś sie zgrzał na to auto!! Wygląda rzeczywiście na to, że troszku wlecze pupcię po ziemi, zgodnie z twoimi podejrzeniami. Roboty to przy nim jest i czy warto go nabyć to musiałbyś sam ocenić... Zastanawia mnie jedna kwestia : Nie jesteś "dziewicą" w gwaiazdach i miałeś już razdwatrzy. Wobec oczywistych niedociągnięć tego egzemplarza zainteresowałeś się nim... Powiedz lepiej, że "zagadał" do Ciebie i już widziałeś się w nim i już.... Żółta beka, sunaca bezszelestnie z kołem sterowym zamiast kierownicy to jest to! Tak na marginesie to ostatnio chodzi mi po głowie pewna koncepcja, zwiazana z 123, którą śmiało, tak jak w tym przypadku można nazwać "poronioną". Ale mam swoje powody.... P.S. możem pojechac razem jeszcze raz jemu się przyjrzeć... <br>Dodano po 1 godzinach. 52 minutach.:<br> Tak sobie zgladnąłem jeszcze raz... On ma złacze diagnostyczne... Takowy model miał takie???? |
|
| Autor: | ixes [ pt cze 13, 2008 1:53 pm ] |
| Tytuł: | |
no fakt żółta pierwsza seria z zielonym środkiem działa na mnie
szczerze powiem ze gdyby nie jego obwisla pupcia to juz bym nim powozil nas wlasciciel uznal za szczegolarzy jak powiedzielismy o liczniku pokrętlach itp.
|
|
| Autor: | kokosz [ ndz cze 15, 2008 8:23 am ] |
| Tytuł: | |
Jeśli zostawiasz 201 to 2.3 na gaźniczku nie jest złe,ma swój urok, a co do tej 2.8 brązowej pierwszoseryjnej(wiadomo której)to powiem Ci, że ja zrobiłem nią nie kilka metrów ale ok.250km-po prostu esencja beczki. |
|
| Autor: | Diablo991 [ ndz cze 15, 2008 2:57 pm ] |
| Tytuł: | |
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5011033 popatrz na to moze i nie zułte ale piekne |
|
| Autor: | Jacku [ ndz cze 15, 2008 3:49 pm ] |
| Tytuł: | |
Krzysiek W123c pisze: ...po prostu esencja beczki.
Dzięki Krzysiek za komplementy , dodam że jechał jako kierowca .
Łukasz co do tej 230 to chyba daj sobie spokój, za dużo kasy w to włożysz a i tak cudu nie będzie. Ta z linku wyżej wydaje się być lepszym ( no i też niestety droższym) materiałem , polecał go parę tygodni temu Mitu - jako auto kolegi , może skontaktuj się z nim to powie ci co i jak.Chyba, że nie ten przedział cenowy to pozostają ostre rzeźby z czymś tańszym. |
|
| Autor: | Diablo991 [ ndz cze 15, 2008 11:08 pm ] |
| Tytuł: | |
Napisałes w poscie ze chciałes kupic za 5 k zł ale w gorszym stanie niz ten co prezentujesz. A w tego spokojnie ok 2000zł w remont byś włozył . To nie lepiej zainwestowac w miecia. np tego Co Ci pokazałem ?? sądzę ze z tych 500zł zejdzie. i masz naprawdę dobre auto. i w miedzy czasie dokupujesz co chcesz jakies szczegułki itp. a ten egzemplaz jest naprawdę godny polecenia. A jak jeszcze Mitu go polecał to Spokojnie sie powinienes z jego kolegą dogadac. Pozdrawiam i zyczę szczescia w poszukiwaniach W123 I seri. |
|
| Autor: | drwalu [ pn cze 16, 2008 8:17 am ] |
| Tytuł: | |
o w morde... ale masakrator auto... a nie chcesz 1,5 serii ? silnik 250 też gażnik, też dużo pali |
|
| Autor: | ixes [ pn cze 16, 2008 8:41 am ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Napisałes w poscie ze chciałes kupic za 5 k zł ale w gorszym stanie niz ten co prezentujesz. A w tego spokojnie ok 2000zł w remont byś włozył
Autko za 5kzl mialo byc zamienione z moim w201 z doplatą. Juz mnie wyleczyliście z tego auta -
Pozostaje sprzedac mi moje autko i kupic wymarzoną beczką no chyba ze ktos sie zamieni
|
|
| Autor: | Sokol [ pn cze 16, 2008 9:15 am ] |
| Tytuł: | |
drwalu pisze: silnik 250 też gażnik, też dużo pali
ale M123 zajebiście jeździ i dźwięk ma masakryczny |
|
| Autor: | Diablo991 [ pn cze 16, 2008 5:08 pm ] |
| Tytuł: | |
drwalu pisze: silnik 250 też gażnik, też dużo pali Soryy jesli mowa od M102 to akurat jest ruzbica i to duza kultura pracy i nie sa nudne chyba ze sa dorznięte.... A przedewszystkim mają moc 136KM to nie mało. 250 miała ok 130KM więdz porównaj sobie... pali duzo więcej od M102 a dunamika i kultura pracy wspaniała przekonujesie o tym juz od tygodnia po nabyciu mojej perełki 180km/h na BP spokojnie bo na LPG boje sie o strzały na K-jecie.
|
|
| Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|