MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Rozbiórka - odbudowa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34189 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MarcinL [ czw cze 05, 2008 8:43 pm ] |
Tytuł: | Rozbiórka - odbudowa |
Witam wszystkich Rozpoczol sie remont mojej 116. Wyprulem cale wnętrze bagażnik etc. auto będzie jechalo do piaskowania i chcilbym wybebeszyć je jak najbardziej żeby nic nie ucierpialo podczas piaskowania poźniej blacharki, no i najważniejsze zeby można bylo to w jakis sensowny sposob zlozyc. Jak narazie utknolem na skrzynce z bezpiecznikami i calą wiązką kabli przed kierowc. I tu pytanie jak wyciągnąć skrzynke bezpieczników, jak dla mnie trzeba będzie rozlączyć wszystkie kable od puszki Czy ktoś demontowal to ustrojstwo , czy warto demontować instalacje? Proszę o pomoc Pozdrawiam |
Autor: | THC [ czw cze 05, 2008 11:31 pm ] |
Tytuł: | |
Uderz do wasyla na gg lub pw.,albo zadzwoń 502470283. Ostatnio rozkładałem z nim 116 , i była lipa straszna jak oni to skonstruowali. Skrzynka leży na półce także jakoś ja w całości wyjął. Ale odpowiedzi spodziewaj się dopiero po zlocie, już mamy koniec z czasem, a jutro rano jedziemy. Niemniej jednak można ją wyjąc ![]() W 123 odkręcasz kluczem numer 8 jedną nakrętkę i skrzynka wpada do wnętrza, tu może też tak jest, ale jak pisałem zadzwoń do niego. |
Autor: | grabekk [ pt cze 06, 2008 10:11 am ] |
Tytuł: | |
wczoraj wyciagalem cała instalacje z dawcy puszka bezpiecznikow bardzo nie dostepne miejce gdzie sie lubi korozja na dole zbierac ... Przykecona jest na na 5 srub nr 8 trzeba sie dobrze pogimnastykowac zeby je odkrecic nasad i na niego śrubokret dlugi bo ciezko reką sie dostac. Do puszki bezpiecznikow jest jeszcze przykrecona taka listwa na ktorej sa wszystkie kostki itd Jak nie masz deski poradzisz sobie ![]() Da sie cała instalacje wypruc tez jest troche zabawy wszystkie opaski itd ale do zrobienia ... Jak bedziesz miał jakies pytania chetnie pomoge ![]() |
Autor: | MarekW116 [ pt cze 06, 2008 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Juz Ci to kiedys pisalem. Skrzynka z bezpiecz. całkowicie nie wyjdzie, chyba że odkręcisz wszystkie kable na lewej stronie komory silnika. Bez tego można ją tylko przesunąć w pewnym zakresie. Aby to zrobić należy odkręcić śrubki na zewnętrznej ściance skrzynki od strony serwa, następnie wyjąć (przesunąć) uchwyt na którym jest przekaznik pompy. Dalej należy odkręcić śrubkę mocującą listwę bezpieczników, wyciągnąć ją do góry i do przodu na tyle żeby ją rozdzielić na boki (składa się z dwóch części). Teraz należy odkręcić nakrętki od wewnątrz samochodu 4 szt. na rogach ramki trzymającej skrzynkę. Następnie wyciągając skrzynkę do przodu wkładać po kolei elementy listwy z bezpiecz. i uchwyt z przekaznikiem w stronę wnętrza samoch. Pozdro Marek <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Ps. nakrętek jest nie 4 ale 5 |
Autor: | Patro [ sob cze 07, 2008 12:14 am ] |
Tytuł: | |
Tydzień temu przerabiałem. Bez wyjęcia deski raczej nie ruszysz. Skrzynka trzyma się ściany grodziowej na pięciu szpilkach. Szpilki te są na stałe umocowane do pudła, a z drugiej strony (w kabinie) są nakrętki ósemki. Aby je odkręcić potrzebna jest mała nasadówka oraz bardzo długa (nie zaszkodzi 30 - 40cm) przedłuzka. Wskazany jest także przegub. To ta najgorsza część pracy. Łatwiejszą jest wymontowanie styków bezpieczników i przekaźników. Siedzą one na dwóch wkrętach, podobnie jak plastikowy uchwyt przekaźników. Najwięcej zabawy jest tu z odkręcaniem przewodów (wkrętak krzyżowy i końcówki oczkowe). Kable są dość krótkie. Zanim coś odkręcisz, koniecznie zaopatrz się w taśmę izolacyjną, marker i kawałek cienkiego drutu. Przy każdym bezpieczniku masz numer, który powielasz na kolejno odkręcanych kablach. Drucik będzie przydatny, gdyż do niektórych bezpieczników idzie więcej niż jeden kabel. Aby się nie pomieszały, gdy będziesz wyjmował wiązkę, spinasz nim wszystkie kable biegnące do jednego zacisku. Kolejnym dość niemiłym rozwiązaniem jest koniczność odpięcia wiązki biegnąej do reflektorów, klaksonów i cewki zapłonowej od wszystkiego co się da pod maską - musisz mieć ją w ręku. Owa wiązka wychodzi z kabiny i biegnie na przestrzał przez skrzynkę bezpieczników. Po uwolnieniu jej pod maską i demontażu przelotek gumowych w skrzynce bezpieczników, można zsunąć pudło w kierunku przodu samochodu z przewodów bezpieczników i ww. wiązki. |
Autor: | MarcinL [ pn cze 09, 2008 12:53 am ] |
Tytuł: | |
że nie będzie to łatwe byłem przygotowany ale to jest jakaś paranoja ![]() |
Autor: | MarcinL [ śr cze 11, 2008 1:18 am ] |
Tytuł: | |
Przypomnijcie mi jak się nazywa to co zostało zrobione z tymi detalami? Może odrazu ktoś wie gdzie w okolicach Wrocławia - Wałbrzycha wykonują coś takiego i jakie są ceny? ![]() mam nadzieje że autor zdjęcia nie ma nic przeciwko |
Autor: | monster18.09 [ śr cze 11, 2008 8:34 am ] |
Tytuł: | |
Te elementy zostaly ocynkowane, za to co na zdjeciu, zaleznie od stanu ktos zapolacil raczej do 100zl Pozdrawiam |
Autor: | erio [ śr cze 11, 2008 8:56 am ] |
Tytuł: | |
w Kielcach w Intertechbudzie zrobili to za 40 zł .. całe pudełko srubek spinek its srub do alufelg, na srebrno na złoto ta sama cena chyba |
Autor: | NIEBIESKI [ czw cze 12, 2008 12:23 am ] |
Tytuł: | |
Nie chcę zaśmiecać wątku, ale czy ktoś wie gdzie można to zrobić w okolicy Lublina? Znalazłbym trochę skarbów do upiększenia... P.S. Jak postępy? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |