MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
zgrzyta przy wrzucaniu wstecznego https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33516 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sachaj [ ndz maja 04, 2008 9:44 pm ] |
Tytuł: | zgrzyta przy wrzucaniu wstecznego |
jak w temacie panowie jakie moga byc przyczyny zgrzytania przy wrzucaniu biegu wstecznego bylo dobrze a teraz jest to nie do zniesienia pozostale biegi ok prossze o odpowiedz pozdrawiam sachaj |
Autor: | Diablo991 [ ndz maja 04, 2008 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
Docisk sprzęgła siada. Miałem tak w esie. ze musiałem skubanego wyłączyc i wsteczny wrzucic bez zgrzytu i cofa. a reszta biegów oki;] To jest ewidentna wina docisku. Jezeli sie myle prosze o poprawę:) |
Autor: | THC [ ndz maja 04, 2008 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
Wejdź kolego pod samochód, odepnij cięgło , które jest odpowiedzialne za wsteczny, jeśli nie wiesz które to zajrzyj pod spód na wrzuconym biegu. Odepnij właściwe cięgno,albo przy skrzyni, albo przy wybieraku zależy gdzie Ci będzie wygodniej. Obróć aluminiowe oczko na końcu cięgła o pół obrotu . Poskładaj wszystko i wtedy zobacz, jesli nie pomoże obróć i kolejne pół itp. Jest na to prosty patent, ale trzeba wykonać przyrząd na tokarce , a na to nie zawsze jest czas i możliwości. |
Autor: | roadrunner [ ndz maja 04, 2008 10:09 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: ale trzeba wykonać przyrząd na tokarce
Co to za przyrząd i do czego? |
Autor: | sachaj [ ndz maja 04, 2008 11:04 pm ] |
Tytuł: | |
che terz wpadlem na pomysl z gaszeniem <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a ten docisk w razie "W" to gdzie najlepiej kupic i jaki jest mniej wiecej koszt |
Autor: | THC [ pn maja 05, 2008 8:59 am ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: THC pisze: ale trzeba wykonać przyrząd na tokarce Co to za przyrząd i do czego? Jest to sworzeń około 80-100 mm długości , średnicy nie pamiętam ale coś w okolicach papierosa. Dźwignia biegów w pozycji neutralnej i wkładamy go pod wybierakiem , tam gdzie sa mocowane cięgła. Własnie ten przyrząd ustala nam idealne położenie wybieraka względem skrzyni, i razem z nim ustawiamy odległości na cięgłach aluminiowymi oczkami. W książce Etzolta jest to dokładnie opisane i rozrysowane. |
Autor: | Janfocus [ pn maja 05, 2008 10:22 am ] |
Tytuł: | |
U mnie w 123 zgrzytanie wstecznego oznaczało poczatek końca wysprzęglnika, potem przestały wchodzić i biegi do przodu... -zawsze to taniej niż docisk ![]() |
Autor: | kit [ pn maja 05, 2008 1:30 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: W książce Etzolta jest to dokładnie opisane i rozrysowane.
Tutaj coś o tym jest napisane. |
Autor: | Stomek [ pn maja 05, 2008 1:36 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: Jest to sworzeń około 80-100 mm długości , średnicy nie pamiętam ale coś w okolicach papierosa. Dźwignia biegów w pozycji neutralnej i wkładamy go pod wybierakiem , tam gdzie sa mocowane cięgła. Własnie ten przyrząd ustala nam idealne położenie wybieraka względem skrzyni, i razem z nim ustawiamy odległości na cięgłach aluminiowymi oczkami. W książce Etzolta jest to dokładnie opisane i rozrysowane. Ten przyrzad swietnie zastepuje wiertlo 6mm |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |