MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Przekladnia kierownicza od "okularnika" https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33410 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz kwie 27, 2008 8:27 pm ] |
Tytuł: | Przekladnia kierownicza od "okularnika" |
Witam Kolegow, dzisiaj zakonczylem prace nad wkladaniem przekladni od W210 do mojego coupe. Nie bylo z tym wiekszego problemu, wszystko pasuje praktycznie bez "bolu". Tak sie sklada, ze kolumne od W123 mozna ladnie polaczyc z czescia kolumny od okularnika. Od W123 zostala ta czesc kolumny, do ktorej przykreca sie kierownice, reszta jest od W210. Musze tylko zaznaczyc, ze takie polaczenie mozna zastosowac tylko z kolumna od "starszych" W210. Po robocie wyglada to mniej wiecej tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Efekt chyba bedzie widoczny podczas jazdy... ![]() Pozdrawiam |
Autor: | MercSwir [ ndz kwie 27, 2008 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
O QRWA!! A dlaczego tak? i dlaczego od okulara? jezus ![]() |
Autor: | Diablo991 [ ndz kwie 27, 2008 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
Szkok ??? co chcesz od przekłądni od W123??? jakis swap czy cs chcesz zrobic/???? i jak ze wspomaganiem teraz????? |
Autor: | beet [ ndz kwie 27, 2008 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
MercSwir pisze: A dlaczego tak? i dlaczego od okulara?
Pewnie Kolega chcial miec troche bardziej precyzyjny uklad kierowniczy, a co maglownica, to maglownica. Rzeczywiscie wszystko bylo takie plug&play jak piszesz? Czekam na wrazenia z jazdy ![]() |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz kwie 27, 2008 9:38 pm ] |
Tytuł: | |
Diabolo Przekladnia od W123 jest kiepska, malo precyzyjna i w ogole do dupy. Duzo jezdzilem W123 i z mojego doswiadczenia wiem, ze powyzej 140 km/h i na wykoleinowanej drodze zaczyna sie walka z samochodem. Jesli chodzi o wspomaganie to skoro okularnik mial, to i teraz bedzie... Kwestia dorobienia nowych wezy. beet Musze Ci powiedziec, ze od strony mechanicznej to naprawde "plug and play". Od strony blacharskiej bylo troszke zabawy. Dorobilem nowe uchwyty no i musialem powiekszyc otwor na gumowa przelotke, ktora zamontowana jest na scianie grodziowej. A poza tym nie bylo zadnych problemow. Teraz musze jeszcze tylko usunac uchwyty po starym ukladzie kierowniczym. Nie zrobilem tego wczesniej, poniewaz w razie niepowodzenia mialem szanse wrocic do stanu pierwotnego. Jesli chodzi o precyzje to juz na podnosniku widac roznice... Zadnych luzow, stukow itd...Miodzio ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz kwie 27, 2008 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
MercSwir pisze: O QRWA!! A dlaczego tak? i dlaczego od okulara? jezus
![]() Dobry pomysł tylko wszystko dobrze poprzykrecaj zeby było bezpiecznie.Napewno lepsze to niz szukanie DOBREJ przekładni do 123 ![]() ![]() |
Autor: | Marcin S [ ndz kwie 27, 2008 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
hm... a sprawdzałeś czy teraz wejdzie silnik, bo M102 tam napewno si teraz nie zmieści ( z tego co widze na fotkach), bo wspornik, rozrusznik jest w miejscu gdzie teraz jest nowa kolumna. |
Autor: | Diablo991 [ ndz kwie 27, 2008 10:02 pm ] |
Tytuł: | |
Widze ze jestes z WrocQ hehe^^ a jak sadzisz opłaca sie to robic w w123 z silnikiem 300D??? jak sie spisze oki ?? to bedzie zawaliscie. A mozna było By sie jakos z toba spotkac i zobaczyc ten experyment?? bo jestem zainteresowany. bo fakt pow 140 na autostradzie beczka pływa po asfalcie. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> P.S ja eksperymentuje z kołami hehe^^ chcę upchnąc 235/60/R16 opony juz mam ale felgi oszukuje. moze znasz kto ma jakies dobre i tanie staluchy albo jakies niedrohie aluski z dobrym ET |
Autor: | holyfido [ ndz kwie 27, 2008 11:35 pm ] |
Tytuł: | |
A jak to wygląda potem na przeglądzie? Czy układ kierowniczy nie podlega jakiejś homologacji? |
Autor: | THC [ pn kwie 28, 2008 8:40 am ] |
Tytuł: | |
Marcin S pisze: hm... a sprawdzałeś czy teraz wejdzie silnik, bo M102 tam napewno si teraz nie zmieści
Tam będzie siedział M-119 ![]() |
Autor: | Mor [ pn kwie 28, 2008 8:45 am ] |
Tytuł: | |
Pomysł jest naprawdę przedni. Też się nad tym zastanawiałem w W126C i napewno byłbym zastosował to rozwiązanie, gdyby nie wzgląd na oryginalność auta. |
Autor: | el_diablo [ pn kwie 28, 2008 9:41 am ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: Przekladnia od W123 jest kiepska, malo precyzyjna i w ogole do dupy. Duzo jezdzilem W123 i z mojego doswiadczenia wiem, ze powyzej 140 km/h i na wykoleinowanej drodze zaczyna sie walka z samochodem.
To chyba ja mam szczęscie bo mój 123 jeździ prosto i stabilnie. Powiedziałbym, że lepiej niż mój 124 (być może w tym przypadku mam mniej szczęścia ![]() |
Autor: | witek-sec [ pn kwie 28, 2008 10:37 am ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: Duzo jezdzilem W123 i z mojego doswiadczenia wiem, ze powyzej 140 km/h i na wykoleinowanej drodze zaczyna sie walka z samochodem.
To jest fakt, ale jak jest przekladnia bez luzow i zawieszenie w dobrym stanie oraz przednie opony w rozsadnym rozmiarze ,to nie ma problemow z jazda przy wiekszych predkosciach,poza tym podziwiam Was ,jak mozna beczka jezdzic powyzej 140 (chociaz sam kiedys tak jezdzilem). Mojemu W126 do precyzji prowadzenia,tez duzo brakuje ,jednak co "listwa" to listwa. Ogolnie rzezba niezla,mam nadzieje ze bezpieczna ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn kwie 28, 2008 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: W125 500SEC '83
W 125 to taki fajny prototym wyścigowy był chyba ![]() A co do przekładni .. hmmm moze i pomysł dobry ![]() ![]() Ciekawe jak sie spisze |
Autor: | kubol [ pn kwie 28, 2008 1:07 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: witek-sec pisze: W125 500SEC '83 W 125 to taki fajny prototym wyścigowy był chyba ![]() A co do przekładni .. hmmm moze i pomysł dobry ![]() ![]() Ciekawe jak sie spisze Jeśli chcesz poprawiać czyjeś literówki, to najpierw sam ich nie rób, bo w Twoich postach aż się od nich roi. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |