MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[123] Pytanie o numer częśći !!
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33294
Strona 1 z 2

Autor:  seef [ pn kwie 21, 2008 7:12 pm ]
Tytuł:  [123] Pytanie o numer częśći !!

Witam!

Mam prośbę może któryś z szanownych forumowiczów był by wstanie podać mi oryginalny numer przekładni kierowniczej do mojego 123 230 CE 82r. Będę musiał poszukać tej przekładni po ASO i taki numerek jest mi niezbędny.

Autor:  THC [ pn kwie 21, 2008 7:19 pm ]
Tytuł:  Re: [123] Pytanie o numer częśći !!

seef pisze:
Będę musiał poszukać tej przekładni po ASO



To będzie kosztowało kilka tysięcy.

Autor:  VALENTINE123 [ pn kwie 21, 2008 8:11 pm ]
Tytuł: 

Nr przekładni to a1234605801 ,i nie musisz szukac tylko do coupe ,bo tez występowała w innych wersjach nadwoziowych .

Autor:  bary123ce [ pn kwie 21, 2008 9:56 pm ]
Tytuł: 

VALENTINE123 pisze:
To będzie kosztowało kilka tysięcy.

nieprawda!!
Cena to 11480.19 zł [zlosnik]

Autor:  seef [ wt kwie 22, 2008 11:12 am ]
Tytuł: 

Dzięki za info - zabieram się za szukanie. Z tego co wyczytałem trafić używaną w dobrym stanie to jak trafić w totka więc raczej nastawiam się na nówkę bo moja strzała zasługuje na wszystko co najlepsze :lol:

Autor:  seef [ wt kwie 22, 2008 12:16 pm ]
Tytuł: 

Tak serio to nie za ciekawie to wygląda. Zastanawia mnie czy taka regeneracja ma sens. Czy ktoś to kiedyś robił ?

Autor:  Maniek [ wt kwie 22, 2008 12:39 pm ]
Tytuł: 

Witajcie!
Z tą opcją <regeneracja> to nie wiadomo o co chodzi. W cenniku MercManii faktycznie coś takiego występuje, natomiast w realu w sklepie KalCar przeglądając oferte ASO i EPC nic takiego nie znaleźliśmy :-?
Przekładnie za to można zregenerować poza ASO, np w zakładzie w wesołej (adres podam później jak go znajde) kosztuje to 700 zł i ma się rok gwarancji.
Jakie wrażenia:
Coś pomiędzy OK a mieszane.
Geometria wreszcie dała się ustawić, koleiny zniknęły ze wszystkich dróg. Kierownica chodzi zauważalnie ciężej, precyzyjniej - w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Natimiast luz jest - podobno był fabrycznie i nie ma takiej precyzji kierowania jak w nowych plastikach. Nie wiem tylko na ile to wina regeneracji a na ile konstrukcji samej przekładmi, która ponoć tak ma, że nie jest precyzyjna.
Pozdrawiam

Autor:  seef [ wt kwie 22, 2008 12:48 pm ]
Tytuł: 

Podobno trochę niewielkiego luzu zawsze powinno być przy tym typie przekładni - reszta Twojego opisu jej działania wygląda zachęcająco. Jeżeli to możliwe to proszę o namiary do tej firmy.

Autor:  bary123ce [ wt kwie 22, 2008 6:32 pm ]
Tytuł: 

seef pisze:
Zastanawia mnie czy taka regeneracja ma sens. Czy ktoś to kiedyś robił ?

Bebechy można w pół godziny wymienić i pasują np od W126. Sam to robiłem i działa bez problemu!! :)

Autor:  Maniek [ wt kwie 22, 2008 8:59 pm ]
Tytuł: 

http://www.regen-auto.pl/
Oto i namiary.
Przypomniał mi się jeszzce zakres regeneracji (zdaniem warsztatu):
-Naprawa z uzyciem orginalnego mercedesowskiego "zestawu naprawczego przekładni" (uszczelki, o-ringi, podkładki itp),
-sama przekładnia naprawiana jest poprzez usunięcie starej i nałożenie nowej warstwy utwardzonej o składzie zgodnym z orginalną recepturą.
-Przekładnia jest wstepnie docierana i nastepnie regulowana wraz z regulacją ciśnień od wspomagania.
- i na koniec wszystko jest ładnie malowane :)

Obrazek

Autor:  seef [ czw kwie 24, 2008 1:09 pm ]
Tytuł: 

no tak tylko doliczają jeszcze 200 zł za montaż i 32 zł za płyn czyli w sumie robi się 932 zł. Podzwoniłem poszukałem i znalazłem kolesia pod Poznaniem który sprzedaje części z rozebranych mercedesów sprowadzonych z Niemiec. Podobno można mu zaufać. Twierdzi że me ze 30 przekładni ale za taką w bardzo dobrym stanie chce 500 zł. Teraz mam dylemat kupić używkę bez luzów czy regenerować??

Autor:  DamonPr [ czw kwie 24, 2008 1:42 pm ]
Tytuł: 

seef pisze:
no tak tylko doliczają jeszcze 200 zł za montaż i 32 zł za płyn czyli w sumie robi się 932 zł. Podzwoniłem poszukałem i znalazłem kolesia pod Poznaniem który sprzedaje części z rozebranych mercedesów sprowadzonych z Niemiec. Podobno można mu zaufać. Twierdzi że me ze 30 przekładni ale za taką w bardzo dobrym stanie chce 500 zł. Teraz mam dylemat kupić używkę bez luzów czy regenerować??


Pytanie na ile ta używka będzie bez luzów...

Ja bym regenerował. Robiłem kiedyś taką operację w swoim VW Polo i na kilka lat miałem spokój.

Pzdr

Autor:  MercSwir [ czw kwie 24, 2008 10:53 pm ]
Tytuł: 

Ten pod Poznaniem to staniszewski?

Autor:  bary123ce [ pt kwie 25, 2008 2:21 pm ]
Tytuł: 

Ja bym kupił używkę. Daj ogłoszenie w giełdzie, albo poszukaj kto ma. Chyba me:how będzie taką miał.

Autor:  seef [ pn kwie 28, 2008 12:34 pm ]
Tytuł: 

Ten pod Poznaniem to Eugeniusz jakiś tam - dokładnie nie pamiętam. Używka tańsza ale wolał bym nie zmienić na coś nie wiele lepszego od tego co mam teraz. Jeśli regeneracja jest faktycznie dobra to miał bym spokój.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/