MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Pytanko o czujnik cisnienia oleju
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3320
Strona 1 z 1

Autor:  Fragles [ sob sie 02, 2003 3:47 pm ]
Tytuł:  Pytanko o czujnik cisnienia oleju

Mam pytanie, poniewaz borykam sie z problemem natury technicznej [szalone] . Mianowicie posiadam W116 280 SE, w ktorym wystepuje dolegliwosc z uruchamianiem silnika przy wysokiej temperaturze. Po wizycie w warsztacie i regulacji ukladu wtryskowego, problem ten pozostaje :evil: . Ktos poinformowal mnie, abym sprawdzil czujnik cisnienia oleju, poniewaz przy niskim cisnieniu oleju moze on odcinac zaplon. Wczesniej mialem mocne zanieczyszczenie oleju nagarem i zastanawiam sie czy mozliwe jest zabrudzenie tego czujnika lub cos podobnego. Ale najwazniejsze jest to, ze nie potrafie odnalesc tego czujnika. Czy ktos mi pomoze odnalezc ten czujnik [beksa1]?

Autor:  misiek [ sob sie 02, 2003 5:18 pm ]
Tytuł: 

Czesc kolego,

proponuje najpierw przywitac sie i napisac pare slow o sobie w dziale "Tu sie witamy" a dopiero pozniej zadawac pytania natury technicznej, w przeciwnym przypadku czarno widze szukanie czujnika [zlosnik]

Pozdrawiam

Autor:  Fuuura [ sob sie 02, 2003 11:15 pm ]
Tytuł: 

Witam na forum

proponuje wziąć sobie do serca słowa miśka i napisać co trzeba tam gdzie trzeba :) jak zwyczaj to zwyczaj ...:)
pozdrawiam

Autor:  Fragles [ ndz sie 03, 2003 6:42 pm ]
Tytuł:  Rehabilitacja :D

Już nadrobiłem swój błąd i szczerze zachęcam do lektury :D

Autor:  klucha116 [ pn sie 04, 2003 10:15 am ]
Tytuł: 

o ile mi wiadomo to takiego czujnika poprostu nie ma!!
(prsynajmniej w W116 450se)
jest wezyk, ktory jest doprowadzony od glowicy do wskaznika cisnienia, dzialajacego na zasadzie manometru!!
jezeli wskazuje cisnienie oleju, to wszystko jest git!!
Pozdrawiam i witam!!!

Autor:  Fragles [ sob sie 09, 2003 4:17 pm ]
Tytuł: 

Witam ponownie wszystkich i dziekuje za mile powitanie!
Zaniechalem poszukiwania czujnika cisnienia oleju bo wiem juz, ze takowy nie istnieje. Natomiast dolegliwosc mojego auta zaprowadzi mnie niedlugo do lekarza od mozgu :o . Silnik pracuje idealnie, bylem na regulacji, odpala pierwsza klasa, nie bierze oleju, nie dlawi sie, pracuje rownomiernie, ale jesli rozgrzeje sie do temperatury nominalnej i wylacze go na 30 minut to potem mam problem z odpaleniem.
Krece cztery razy i dopiero wtedy odpala... Rozpacz! [sciecie] Moze ktos juz przez to przechodzil - wdzieczny bede za podpowiedz. A tak w ogole czy pompa paliwa powinna pracowac caly czas po przekreceniu stacyjki?

Autor:  laudan [ sob sie 09, 2003 4:45 pm ]
Tytuł: 

Fragles pisze:
A tak w ogole czy pompa paliwa powinna pracowac caly czas po przekreceniu stacyjki?


Po wlaczeniu, czy wylaczeniu?

Pompa paliwa z reguly pompuje paliwo do ukladu zasilania i jak silnik pracuje i pobiera paliwo to i ona powinna pompowac, bo inaczej nici z jazdy. To nie jest Trabi, w krorym pompa paliwa byla grawitacja [zlosnik]

Autor:  Mike_THE_GR8 [ ndz sie 10, 2003 3:42 am ]
Tytuł: 

laudan pisze:
To nie jest Trabi, w krorym pompa paliwa byla grawitacja [zlosnik]


Tja, najlepiej się odpala, jak w baku zostało 2-3 litry...... I nie ma odpowiedniej masy do wytworzenia ciśnienia.... ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/