MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Silnik pracuje mimo wyłączenia zapłonu
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=32897
Strona 1 z 1

Autor:  apartyda26 [ czw kwie 03, 2008 7:34 pm ]
Tytuł: 

witam wszystkich, jestem siwerzakiem na forum.

mam taki problemik. wyłączam silnik a on nadal pracóje, zaczyna sie żarzyc kontrolka ładowania akumulatora i tyle. musze wrzucac na jakis bieg i go poprostu przydusić. podobno probem lezy w podcisnieniu. moze ktos sie bardziej szczegółowo rozpisac na temat tej awarii i ewentualnej naprawie.

i jeszcze zapytam czy samemu uda mi sie zmienic dolny przegub kulisty wachacza ten wciskany.

hehe no to zapytam jeszcze o to jak sie robciera osłonke na ktorej sa pokretła od ogrzewania. same pokretła sie podswietlaja a juz czerwone wskazniki nie, zarówka sie przepaliłaa nie wiem jak rozebrac.
p.s. najbardziej zalezy mi na odpowiedzi na temat gaszenia silnika. <br>Dodano po 5 minutach.:<br> moze ktos w niewysokiej cenie chciałby sprzedac elektronicza wersje ksiazki napraw beczki tzn merc 123. <br>Dodano po 7 minutach.:<br> MERCEDES w 123, 200 D. ROK 1978

Autor:  ZORTOX [ pt kwie 04, 2008 3:44 am ]
Tytuł: 

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=16701&highlight=gaszak
...i nie rób scen...użyj szukajki i wszytko będzie OK. [zlosnik]

Pozdrawiam Arti

P.S. "uje" się nie kreskuje, tak na przyszłość!!!

Autor:  Xytras [ pt kwie 04, 2008 8:26 am ]
Tytuł: 

Podciśnienie, i tyle. Chyba że silnik i osprzęt oryginalny (tj. pompa na hebel) to pewnie problem z linką.

Co do panelu to musisz wyjąć te zaślepkę z przyciskami m.in. od ogrzewania szyby i od tyłu z tego panelu wyjąć dwa gniazda na żarówki, kupić nowe i po sprawie.



Co do ortografii to polecam koledze przeglądarkę Mozilla Firefox, nie dość że uwolni Cię od tego szajsu microsoftowskiego, to jeszcze będzie podkreślała wszelakie byki, dzięki czemu będzie się Twoje posty czytywało chętniej, a i będą bardziej czytelne ;)

Autor:  mojojojo13 [ pt kwie 04, 2008 10:06 am ]
Tytuł: 

Fajnie że jesteś Apartydą ale może byś uzupełnił dane w profilu co? koniecznie uwzględnij państwo!

Autor:  darus [ pt kwie 04, 2008 5:35 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli założony jest silnik nowszego typu, z pompą gaszoną na podciśnienie (palony i gaszony z kluczyka), to wina jest gaszaka na pompie lub nieszczelności w obwodzie podciśnienia stacyjka - pompa. Za sworzeń nie radze brac się samemu, trzeba ścisnąc sprężynę, a do wciśnięcia potrzebny jest przyrząd (u mnie w mieście nie każdy chce się tego podjąc, jeżeli już to robota kosztuje 50zł).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/