MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
kombiinstrument wariuje https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=32519 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kubol [ ndz mar 16, 2008 3:57 pm ] |
Tytuł: | kombiinstrument wariuje |
Otwieram nowy wątek, bo ten, że zegarek się spóźnia stał się nieaktualny Wskaźnik paliwa skacze jak wskazówka na wzmacniaczu w takt kręcacych się kół. Po włączenu zapłonu wksazówka pokazuje full, by po odpaleniu skakać jw. Po wymianie kondensatorów zegarek nie chodzi w ogóle. Spowolniony jest ekonomizer. Ponadto zauważyłem, ze +, który idzie do zegarka, na czerwono-żółtym przewodzie, ma jakby opaloną wsuwkę. Plus się spalił? może jak wyjmowałem licznik gdzieś się dotknęło trochę? co z tym zrobić? Może masę od zegarka (tą w tylnej metalowej obudowie) słabo przylutowałem? Dodam, że wszystko jest podłączone, a wyjmowalem licznik, bo nie działały tylko obydwa liczniki przebiegu i spóźniał się licznik. Teraz licznik nie chodzi, wskaźnik paliwa wariuje, a czy liczniki działają to nie wiem, bo wskazówka od paliwa wali jak się trochę rozpędzam jak głupia i dalej nie jadę. CO z tym wszystkim robić? |
Autor: | kubol [ pn mar 17, 2008 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
No właśnie dzięki przebogatej jak widać pomocy kolegów udało mi się uruchomoć sprzęt. Okazało się ze powodując zwarcie przewodu od zasilania zegarka przepaliła się jedna scieżka na płytce za zespolonymi wskaźnikami (masowa). Połączyłem ją drucikiem, ponadto wymieniłem bezpiecznik od zegarka zaczela on działac. Także kilometry się nabijają a wskaźnik poziomu paliwa pracuje już normalnie. |
Autor: | Mitu [ wt mar 18, 2008 12:25 am ] |
Tytuł: | |
Ta, ale śmiechu z książki Etzolda (wskazówka o odłączaniu klemy) było na forum co nie miara ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |