-czy w zestawie do regeneracji zacisku jest ta gumka do uszczelnienia tloczka?
gumka jest... ale zostaw sobie te blaszane oslonki co przychodzą na nią, bo tych podobno dostac nie idzie (chyba ze to sa te "kwadringi" o ktorych kolega mowi... bynajmiej mi sprzedawca powiedzial, ze nie ma ;| ) a caly zestaw powinien sie pojawic u mnie w ciagu tygodnia, to sie okaze co tam napakowali
Cytuj:
Perzu126 napisał:
- no i dlaczego tylna tarcza nie jest przykręcana na imbus tylko swobodnie sie ją wsuwa i jest tylko bolec ktory powoduje, że sie nie obruci???? A trzymaja ją sruby od kola?
Hmm. U mnie w miejscu bolca, jest w piaście otwór dla śruby do mocowania tarczy.
u mnie jest bolec, tak na linii śrub od kół - ten blokuje obrót, a pośrodku tarczy jest dosyć długa śruba, ale zwykla... nie imbus. Cieżko by było ją ukręcić, chociaz nigdy nie wiadomo.
Nie znalazlem innego podobnego tematu, wiec chyba tu bedzie najlepiej:
Co mają wspolnego hamulce z pompą paliwową?
a dokladniej... po kilkukrotnym wciśnięciu pedału hamulca, silnik schodzi z obrotow, bo opada dźwigienka odpowiedzialna za gaszenie silnika. Po przegazowaniu powoli wraca z powrotem.
Myslalem, ze to cos z podcisnieniem, ale po odlaczeniu wezyka od podcisnienia dzieje się to samo... To coś z tą membraną w pompie paliwowej? Czy szukać problemów w pompie podcisnienia?
Wszelkie sugestie mile widziane
