MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Moze ktos mi pomoze bo na mechanikow nimam juz sily m 110 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=31612 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Stray Cat [ śr lut 06, 2008 1:24 pm ] |
Tytuł: | Moze ktos mi pomoze bo na mechanikow nimam juz sily m 110 |
Witam serdecznie W najwiekszym skrocie. (280 ce) Moja gwiazdke ma 30 lat i chodzila jak zegarek do listopada. Od 3 miesiecy kiedy sie dobrze nagrzeje po 15 km jazdy na wolnych obrotach zaczyna chodzic bardzo nierowno. Dodam ze kable w styczniu wymienilem na beru, swiece rowniez, filtr powietrza oraz wyregolowalem zaworki. Oczywiscie jak sie domyslacie nic nie dalo ![]() Zeby bylo smieszniej na analizatorze spalin pokazuje 0,5 co2 a do 0,6 jest norma. Niewiem moze ktos z was mial podobne objawy i wyleczyl swoja gwiazdke ![]() Czy takie objawy daje konczaca sie pompa paliwa? Ps:Oczywiescie gazowni nie posiadam Plase HELP US.. C |
Autor: | Marian-m110 [ śr lut 06, 2008 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
Witam,ja proponuje sprawdzić czujniki od temperatury cieczy chłodzącej,jest zbyt dużo paliwa i to problem (gaznik czy wtrysk i jaki )Pozdrawiam |
Autor: | KUBUS [ śr lut 06, 2008 2:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Moze ktos mi pomoze bo na mechanikow nimam juz sily m 11 |
[quote="Stray Cat"]Witam serdecznie W najwiekszym skrocie. (280 ce) Moja gwiazdke ma 30 lat i chodzila jak zegarek do listopada. Od 3 miesiecy kiedy sie dobrze nagrzeje po 15 km jazdy na wolnych obrotach zaczyna chodzic bardzo nierowno. gumki na wtryskach jezli nie byly wymieniane warto bo robia sie tak twarde ze pekaja jak z tworzywa |
Autor: | Stray Cat [ śr lut 06, 2008 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
jest to silnik na wtrysku 177 ps wiec to ten pierwszy wtrysk ale ktory to nigdy nie wiem ale chyba k - jet |
Autor: | witek-sec [ pt lut 08, 2008 11:33 am ] |
Tytuł: | |
Poczytaj tu : http://mb.auto.pl/index.php?option=com_ ... &Itemid=39 Może Ci to coś pomoże. |
Autor: | Jacku [ sob lut 09, 2008 12:16 pm ] |
Tytuł: | |
No i co robiłeś coś kocie ? Interesuje mnie diagnoza bo mam podobny silnik i chciałbym wiedzieć co robić jak moje 110 ki zaczną świrować.[/b] |
Autor: | Stray Cat [ pn lut 11, 2008 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj Zaparkowalem Toczke w serwisie boscha moze cos poradza. Facet twierdzil ze na oko to wtryski ale musi posprawdzac jutro bede cos wiedzial to dam znac mowil tez o pompie paliwa. |
Autor: | roadrunner [ pn lut 11, 2008 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem auto jest zle wyregulowane lub ma uszkodzony regulator cisnienia paliwa. |
Autor: | Kubitus [ pn lut 11, 2008 2:01 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: lub ma uszkodzony regulator cisnienia paliwa.
W moim M116 było podobnie. Po nagrzaniu się samochodu zaczynał chodzic bardzo nierówno, dochodziło nawet do tego że silnik gasł na D. Spalanie benzyny także było spore. Obecnie po wymienieniu termoregulatora ciśnienia wtrysku paliwa samochód pali mniej, jednak nadal chodzi nie równo. Winny temu jest wytarty wałek rozrządu, który to za tydzień będzie wymieniony. Może moja walka pomoże ci w ustaleniu przyczyny takiej pracy twojego silnika? |
Autor: | georem [ pn lut 11, 2008 8:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Moze ktos mi pomoze bo na mechanikow nimam juz sily m 11 |
Stray Cat pisze: Zeby bylo smieszniej na analizatorze spalin pokazuje 0,5 co2 a do 0,6 jest norma.
Przyczyn może być kilka, na wtryski się nie daj namówić bo na 99% to nie one są winne, a kosztują jakieś 120-150zł sztuka. Mechanicy w większości to barany i naciągacze, jeżeli chodzi o M110 to mało kto potrafi się w nich znaleść. Wydasz 2000zł i auto nawet ciut lepiej nie będzie chodziło po ich radach. Poszperaj po forum bo było już o tym silniku sporo. Po pierwsze nie możesz mieć lewego powietrza w układzie, mieszanka ma większa tolerancję i o ile sie nie mylę 1 +/-0,5 czyli 0,5-1,5 jest prawidłowe. Sprawdzałeś sprężanie? Sprwadź też uszczelniacze na wtryskiwaczach o których pisze KUBUS. |
Autor: | michau [ wt lut 19, 2008 11:24 pm ] |
Tytuł: | |
Mialem taki sam problem. Doszedlem do wniosku, ze to wina modulu zaplonowego (aluminiowa puszka na lewym blotniku). Pozycz od kogos na kilka dni w ramach testow. |
Autor: | Stray Cat [ śr lut 20, 2008 10:09 am ] |
Tytuł: | |
A wiec ![]() Odebralem maszyne z serwisu i fura chodzi rowno ![]() poprowadzil zupelnie nowa instalacje zasilajaca , oraz wyregolowal motorek jest jedno ale..... samochod chodzi rowno jednak nawet po rozgrzniu ma teraz moim zdaniem bardzo wysokie oboroty takie ze cinienie oleju na N to ma 2,7 non stop przy 82 stopniach a na D jak stoi 2,2 wczesniej mial 1,3 niemam obrotomierza wiec niewiem jakie mam oborty. Troszke sie boje go skrecic zeby znowu sie nie rozregolowal bo chodzi jakby lepiej i faktycznie dostal kopa nawet ![]() Tak naprawde to z tego co piszecie to przyczyn telepania silnka okazuje sie ze moze byc 100. Mysle ze kazdy przypadek jest oddzielny. Ps: mam nadzieje ze gosc z powodu bezsilnosci nie podniusł mu obrotow na maksa bo na WYSOKICH NIE TELEPALO ![]() Pozdrawiam |
Autor: | georem [ śr lut 20, 2008 10:18 am ] |
Tytuł: | |
Stray Cat pisze: Ps: mam nadzieje ze gosc z powodu bezsilnosci nie podniusł mu obrotow na maksa bo na WYSOKICH NIE TELEPALO
![]() Pozdrawiam Te silniki nawet przy 500obr/min chodzą równiutko jak jest wszystko OK. Obroty zmienia się bardzo łatwo i możesz sobie sam pokręcić, zawsze możesz wrócic do ustawienia tego co masz. |
Autor: | DamonPr [ śr lut 20, 2008 3:25 pm ] |
Tytuł: | |
Pompkę paliwa to bym chyba wykluczył... Mówię chyba, bo prawie każdy, który ma w Gwiazdeczce silnik benzynowy, spotkał się z przepięknym dzwiękiem kończącej się pompki ![]() Obroty fakt masz za duże. U mnie przy rozgrzanym silniku wskaźnik ciśnienia oleju stoi koło 1. Pzdr |
Autor: | MarekW116 [ śr lut 20, 2008 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
Mam ten sam problem. Chciałbym poznać faktyczną tegoż przyczynę bo czuję że mechanik podniósł Ci tylko obroty. Pozdro Marek |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |