MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
200D https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3105 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rad.ek [ ndz lip 06, 2003 2:22 pm ] |
Tytuł: | 200D |
już o tym pisałem lecz odp. nie uzyskałem. ale się mi zrymowało ![]() 1)ile powinno lecieć takie auto na maxa i ile można jechać nim w trasie? (na maxa nie męcząc silnika?) 2)na zimnym silniku słychać nierównomierne metaliczne stuki (obiło mi się o uszy że to wtryski ale niewiele się znam w tych tematach ![]() zgóry DZIĘKI za info ![]() |
Autor: | laudan [ ndz lip 06, 2003 4:16 pm ] |
Tytuł: | Re: 200D |
Witaj, Rad.ek pisze: już o tym pisałem lecz odp. nie uzyskałem. ale się mi zrymowało ![]() 1)ile powinno lecieć takie auto na maxa i ile można jechać nim w trasie? (na maxa nie męcząc silnika?) to zalezy jak jezdzisz i w jakim stanie jest silnik, pompa i wteryski, nie meczac silnika to 100-110 tak, aby silnik mial obroty max. momentu, wtedy sie nie meczy. Rad.ek pisze: 2)na zimnym silniku słychać nierównomierne metaliczne stuki (obiło mi się
o uszy że to wtryski ale niewiele się znam w tych tematach ![]() zgóry DZIĘKI za info ![]() to moze byc, ktorys z wtryskiwaczy, |
Autor: | Krzysztof [ pn lip 07, 2003 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Osobiscie twierdze ze nie nalezy przekraczac 120km/h (chodzi glownie o ekonomie spalania) ale moj sprawdzałem i idzie 140km/h wg licznika. Tyle że potrzebna jest długa prosta ![]() |
Autor: | barto [ pn lip 07, 2003 10:27 am ] |
Tytuł: | |
Witam, podziele sie ze swoimi spostrzezeniami. U mnie jak kupilem w 124 z 250 TD to na jednym cylinderku było slychac metaliczny klekot na niskich obrotach oczywiscie(jałowych). Po jakims czasie to ustapiło, ale zaczołem lac paliwo z renomowanych stacji (shell itp). teraz pracuje cichutko. raz dla proby wlałem OO i masakra tak klekotał. Po wlaniu znow ropki z dobrej stacji przestał. Kiedys jescze mialem sprawdzane wtryski i sprezanie i mehcnaik powiedział ze wtryski sa b dobre, ale po tej robocie auto strasznie mi klekotało przez jakies 1000 km i znow sie uspokoiło i teraz pracuje cichutko, wiec trudno mi teraz powiedziec co to jest????????, Moze faktycznie wtryski, bo ten mechanik cos mi sie nie podobał, tymbardziej ze zmierzone cisnienie w cyl;indrach wyszło mu 22 atm, a z paleniem przy - 20 nie mam zadnych problemow,. Podsumowujac, jak leje dobre paliwo ze sprawdzonych stacji to tego nie ma, a jak gorszej jakosci, odrazu słychac nieladna prace z metalicznymi stukami. Pozdrawiam |
Autor: | Rad.ek [ sob lip 12, 2003 4:38 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odp. ![]() Jeszcze jedno, auto leci 100km/h max. ![]() ciśnienie-różnie, ale przeważnie1.2-2.0 czy to jest o.k? ile powinien spalać? ile mieści się w zbiorniku? z góry dzięki ![]() |
Autor: | barto [ sob lip 12, 2003 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
oooojojoj, jak masz takie rozbierznosci miedzy cisnieniami w cylindrach to bardzo niedobrze. a dryga sprawa to wydaje mi sie ze cisnienie 12 atm to cisnienie ktore jest w benzyniaku a nie dieslu. 20 atm to beznadzieja. On Ci jescze wogole pali??????? Wedlug mnie to nie ma sie co dziwic ze leci ci tylko 100 km/h bo przy takim cisnieniu to dziwne ze jezdzi. A co mechanik mowil po zmierzeniu cisnienia?????? |
Autor: | Rad.ek [ sob lip 12, 2003 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
mała poprawka 1.2-2.0 na zegarze (konsoli) ![]() |
Autor: | barto [ sob lip 12, 2003 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
A to co innego, nie wiem ile jest w 200 D, ale u mnie na cieplym silniku na wolnych obrotach jest kolo 1.5 a juz przy 2 tys obr/miin jest 3. Na zimnym caly czas 3. Mysle ze to normalne. Pzredewszystkim nalezy zaczac od najprostrzych rzeczy a mianowicie sprawdz czy wciskajac gaz do oporu, linka w komorze silnika naciaga ta dzwigiienke z pompy wtryskowej na maxa, czy da sie jeszcze palcem pchnac ta dzwignie czy nie. Mowie o tym bo kiedys jezdzilem po mechanikach ze mi nie dziala kick dawn w automacie a tu sie okazalo ze mam za mocno naciagnieta linke i pedal gazu nie dochodzil do przelacznika pod pedalem. Drugie, to pomierzyc cisneinie w cylindrach, nastepnie zbadac pompe i mysle ze po tych czynnosciach wszystko bedzie jasne |
Autor: | Rad.ek [ ndz lip 13, 2003 2:33 pm ] |
Tytuł: | |
ciśnieniomierz już pożyczyłem ![]() Czy jak powykręcam wtryski będę musiał odpowietrzać. Może Ktoś to robił? Byłbym bardzo wdzięczny za instrukcję ![]() |
Autor: | Stomek [ pn lip 14, 2003 9:00 am ] |
Tytuł: | |
Odpowietrzanie układu wys. ciśnienia to nic trudnego, po prostu po zamontowaniu wtryskiwaczy i przewodów dokręcasz je na pompie i zostawiasz poluzowane na wtryskiwaczach. Gaz do oporu i kręcisz rozrusznikiem. Pompa będzie tłoczyć paliwo i wypchnie powietrze. Potem dokręcasz przewody na wtryskiwaczach i koniec. Pamiętaj przed włożenie wtryskiwaczy o podkładkach pod wtryskiwacz- najlepiej nowych i dokręcaj wtryskiwacze ostrożnie, żeby nie pękła komora wstępna. |
Autor: | ZbigT [ pn lip 14, 2003 11:43 am ] |
Tytuł: | |
Rad.ek pisze: Dzięki za odp.
![]() Jeszcze jedno, auto leci 100km/h max. ![]() ![]() Sprawdz przede wszyskim ciegla pomiedzy pedalem gazu a pompa wtryskowa. U mnie w 240D byly kiedys takie luzy, ze przy pedale gazu wcisnietym w podloge pompa byla 'otwarta' tylko w 2/3. Po zabawie z cieglami maksymalna przedkosc od razu skoczyla ze 110 do 140 nie mowiac juz o przyspieszeniu. Co ciekawe zaden mechanik wczesniej tego nie zauwazyl (mowili ze tak widzocznie ma byc), a ja odkrylem to przez zupełny przypadek. Pozdrawiam, ZbigT |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |