MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Obrotomierz - dziwne działanie - porady, wnioski ?? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=30560 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marv [ ndz gru 16, 2007 12:17 pm ] |
Tytuł: | Obrotomierz - dziwne działanie - porady, wnioski ?? |
Witam zainstalowałem obrotke u siebie, zgodność cylindrów naturalnie jest. Podłaczyłem ją wg schematu zapodanego niegdyś przez kolege (me: how): ![]() czyli plus pod bezpiecznik a drugi kabelek pod cewke, tak jak na 1szym od lewej obrazku. Obrotka działa, jednak: - po wlaczeniu silnika pokazuje bardzo wysokie obroty, średnio 2500 - pisze średnio, poniewaz wskazowka obrotki caly czas plywa, jest bardzo bezwladna nawet na luzie - po przegonieniu wozu, obroty na luzie sa w granicach 1500-1700, znowu srednio ![]() Pytania: - czy w zwiazku z wiekowym urzadzonkiem, obrotka moze sie tak zachowywac ? - moze zle cos podpiete jest ? - jakie obroty na luzie koledzy macie w M110 ? Z gory dzieki za pomoc ! |
Autor: | howser [ ndz gru 16, 2007 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
Marv pisze: jakie obroty na luzie koledzy macie w M110 ? na luzie mam około 850-900 obr Marv pisze: a drugi kabelek pod cewke,
oryginalnie podpina sie pod kostkę jak na rysunku poniżej: ![]() Pozdro |
Autor: | kielbik [ pn gru 17, 2007 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
No wlasnie: nie pod cewke a do zacisku z sygnalem z czujnika polozenia walu. |
Autor: | Marv [ wt gru 18, 2007 8:27 am ] |
Tytuł: | |
No wlasnie to jest ten knif, bo z pierwszego schematu wynika ze pod cewke, w kazdym razie juz dziala jak powinien (Y) podziękował |
Autor: | georem [ wt gru 18, 2007 11:17 am ] |
Tytuł: | |
howser pisze: na luzie mam około 850-900 obr
Za wysokie, powinny być 700-800. |
Autor: | _me: how_ [ wt gru 18, 2007 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: No wlasnie: nie pod cewke a do zacisku z sygnalem z czujnika polozenia walu.
Drogi *kielbiku Robercie, czy to nie z Tobą rozmawiałem na temat kilku rodzajów obrotomierzy i różnych sposobów ich podłączenia? Schemat u góry, prynajmniej ja to tak widzę, pokazuje dwa rodzaje tego urządzenia. Prawy ma wyraźnie zazanczone wyjście TD i takie też wyjście zakreślił kolega z niemieckiego forum rozbiąc zdjecie swojego nadkola. To teraz pytanie do marv'a: czy miałeś na plecach swojego obrotomierza TD, czy nie? ![]() |
Autor: | *beczka* [ wt gru 18, 2007 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
Ze względu na to , że obrotka marv'a ,, przewinęła się'' przez moje ręce ![]() |
Autor: | Marv [ wt gru 18, 2007 5:03 pm ] |
Tytuł: | |
@ *beczka* moglbysprzetlumaczyc te pierwsze kilka zdan ze strony co linka dales ? @ (me:how) nie wiem co tam jest napisane, a sprawdzal juz nie bede, przynajmniej do nastepnego wyjecia zegarow ![]() co oznacza TD? |
Autor: | kielbik [ wt gru 18, 2007 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
Drogi (me: how) Michale, to wlasnie ze mna rozmawiales o obrotomierzach - pamietam jeszcze nawet okolicznosci tej rozmowy ![]() Marv pisze: No wlasnie to jest ten knif, bo z pierwszego schematu wynika ze pod cewke, w kazdym razie juz dziala jak powinien (Y)
@ *beczka*: ostatnio o obrotkach do klekotow bylo tutaj. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |