Zielony pisze:
Hej. Ostatnio dowiadywałm się o ceny usług mechanicznych i tak za "średni remont" mojego motoru wyceniono na max.1500 zł. W skład remontu miałoby wejść"
1. remont głowicy (planowanie, uszczelnianie, wymiana prowadnic zaworowych),
2. zmiana uszczelek + uszczelki (głowicy, kolektorów, pokrywy rozrządu),
3. regulacja
4. wymiana pierścieni (dobre podróby).
Czy to dobra oferta? (Warszawa)
To chyba jakaś super promocja
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
?
Dla przykładu, jak dwa lata temu robiłem regenerację głowicy mojej "Lady" to obróbka mechaniczna tj. planowanie głowicy, frezowanie gniazd i zaworów, wymont/zamont prowadnic wyniosło ok. 450 PLN, a komplet uszczelek i uszczelniaczy zaworowych kosztował 500 PLN, albo trochę lepiej. Do tego prowadnice zaworów (nie pamiętam ile kosztowały), prowadnice łańcucha rozrządu i jakieś inne drobiazgi - łącznie na pewno wyszło około 1300 PLN. Za robociznę nie płaciłem, bo wszystko wykonałem samodzielnie. Więc cena o której piszesz jest naprawdę promocyjna
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
.
Pozdrawiam