MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 2:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 11, 2007 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:19 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Łódź
przeszperałem rozne posty i wątki na temat podciśnienia ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi na moj problem. otóz jakis czas temu wymieniłem w mojej beczce silnik. wsadziłem silnik ze 124 200D. powoli zaczeło sie psuc to podcisnienie. hamulce działają normalnie czyli vacuum działa. zozbebeszyłem auto zeby sie dobrac do centralnego. wypiałem przewody te przy nogach kierowcy i sobie pozasysałem i wszystkie silowniki działają. to znaczy podnosza sie i opuszczają. czyli silowniki i gumki na przewodach są ok. mimo to centralny nie działa. spróbowałem possac sam zaworek pod klapą i po wielu zassaniach centralny sie ozywił na dwa zamknięcia czyli do od zaworka system jakby sprawny mi siei wydaje. dalej...nie gasi mi silnika. possałem (znowu [zlosnik] ) gaszak i on sam ladnie gasi. nawet possalem przy wylaczonym silniku ten brązowy przewód ktory idzie od zaworka do stacyjki i wraca na gaszak. on tez powoduje ze gaszak sie opuszcza. mysle sobie pewnie stacyjka cos nie teges, ale kiedy zaczalem zasysac przewod ktory leci do stacyjki i wylaczylem jednoczenie silnik ze stacyjki to podcisnienie ktore zrbilem ustami na przewodzie zniknęlo czyli stacyjka puszcza ładnie powietrze i działa. mimo to silnika w normalnych warunkach nie chce gasić.
na grubym zóltym przewodzie ktory idzie od vacuumpompy do serwa mam trojnik ktory laczy sie przewodem z zaworkiem (tym zoltym) ktory to rozdziela podciśnienie dalej. kiedy wypiałem zaworek zeby zobaczyc czy podcisninie jest robione (sprawdziłem koncem jezyka, bo palcami nic nie czułem) to dosłownie lekkie podciśninie jest, ale mimo ze nie jestem specem to nie wydaje mi sie zeby takie mizerne podciśnienie cos wskurało. to co mnie jeszcze niepokoi to to ze z mojej vacuum są dwa wyjścia, jedno na serwo (z trojnikiem po drodze) oraz drugie ale nic nie ma na nim, a widzialem u kolegi w jego 250D 124 ze on ma tam jakies inne ciekawe przewody na podciśnienie ktore idą sobie gdzies dookoła sinika, jak nic takeigo nie mam,
czy ktos ma jakies sugestie co mozna jeszcze zrobic albo sprawdzic po kolei.

_________________
123 200D OM 601 1980r.
129 300SL M103 1993r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 12:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
SZukaj na rozdzielaczu podciśnienia pod maską ja mialem podobny problem,chyba po kolei od początku trzeba szukać nieszczelności,ale ja młody co starego uczyć. ja odłączyłem central 8 miesięcy temu i skończyły się problemy z gaszeniem, troche ręce mi się wydłużyły ale myślę nad tym...

_________________
300D 81" Automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl