MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 5:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 29, 2007 10:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Tak jak w temacie. Jak stacyjka jest włączona zegarek działa normalnie, natomiast, po wyłączeniu stacyjki po prostu traci zasilanie. Nie wiem jak to możliwe, bo z tego co mi wiadomo, to od tyłu wszystko jest podłączone na jedną 15-pinową kostkę...
Czy ktoś ma jakiś pomysł?

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
Post: pn paź 29, 2007 10:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 29, 2004 6:23 pm
Posty: 564
Lokalizacja: WROCŁAW-Bristol UK
fullsize pisze:
Tak jak w temacie. Jak stacyjka jest włączona zegarek działa normalnie, natomiast, po wyłączeniu stacyjki po prostu traci zasilanie. Nie wiem jak to możliwe, bo z tego co mi wiadomo, to od tyłu wszystko jest podłączone na jedną 15-pinową kostkę...
Czy ktoś ma jakiś pomysł?


Ktoś sobie zrobił małą choineczkę za zegarami [zlosnik] heheh i podłączył zasilanie zegarka po tzw. "zapłonie" czyli po przekręceniu stacyjki. Zegarek ma osobny +sowy kabelek zasilający i napięcie na nim jest cały czas. Wykręć zegary i wszystko będzie jasne, jeżeli zauważysz jakąś dziwną plątaninę kabli po prostu wywal to i zlokalizuj jakiś plusowy (przeważnie czerwony) przewód i sie do niego wepnij, lub w najgorszym wypadku podciągnij przewód bezpośrednio do akumy (ale to tylko i wyłącznie , jeżeli jest tam kompletna masakra kablowa i nie masz czasu/zdolności/sprzętu na dojście do tego co poprzedni "autor" miał na myśli tworząc to "dzieło" [cool] [zlosnik]

Pozdrawiam Arti

_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 31, 2007 9:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Dzięki za pomoc :)
Tylko kurka od kilku dni nie mam czasu nie mam czasu do tego zajrzeć... Ale jak tylko to rozkminię, to dam znać jak się sprawa rozwinęła.

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl