MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
parownik gazu pomocy https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=28814 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dulek [ pt wrz 28, 2007 3:23 pm ] |
Tytuł: | parownik gazu pomocy |
mam parownik Stefanelli 140 mam mercedesa w123 z silnikiem 2.3 i mam problem czy moge go zastapic innym parownikiem ????jaki by pasowal zamiast tego i czy moge zalozyc mniejszy do tego silnika bo takiego juz nie ma w sklepach prosze o rade i z gory dziekoje pozdrawiam http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 282042.jpg |
Autor: | monster18.09 [ pt wrz 28, 2007 4:39 pm ] |
Tytuł: | |
![]() Poprawilem Pozdrawiam |
Autor: | Marian-m110 [ pt wrz 28, 2007 9:55 pm ] |
Tytuł: | parownik gazu pomocy |
Witam,z tego co wiem to nie ma znaczenia co za parownik masz założony ,ja w audi s4 miałem zwykła instalkę ale musiałem zmienićna sekwencję z powodu braku paliwa na 5 garku.Parownik musi mieć odpowiednią wielkość i tyle .Pozdrawiam (moje graty po 20 tu tyś zostały u fachowca landi renzo) |
Autor: | Grakoz [ pt wrz 28, 2007 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
mając trochę doświadczenia polecam kupić mocny reduktor, najlepiej taki ze sporym zapasem. spokojnie wystarczy do zasilenia silnika 2.3 i dzięki temu że będziesz miał zapas mocy, reduktor nie będzie chodził na maksa swoich możliwości. polecam coś z oferty BRC http://www.allegro.pl/item246083082_reduktory_brc_140_kw_nowka_promocja_malopolska.html 140KW powinno spokojnie wystarczyć no i firma dobra. lub coś w oferty firmy OMVL (mają fajne modele dwukomorowe) http://moto.allegro.pl/item249176868_reduktor_lpg_omvl_poj_sil_do_3_5lit.html. jak pracowałem przy montażu gazu do samochodów montowaliśmy taki do mercedesa 190 2.0 na mechanicznym wtrysku. ładnie trzymał obroty i nie trzeba było montować tego ustrojstwa co sztucznie trzyma wolne obroty. możesz też kupić innej firmy (lovato, Lovtec itp) ale pamiętaj o jednym, zawsze kupuj z zapasem. mocy nigdy za wiele PS. kiedyś wymienialiśmy dla gościa reduktor bo w innej firmie do silnika o mocy 100KW założono reduktor 75KW. przy przyśpieszaniu samochód stawał w miejscu bo brakowało paliwa (LPG) no i palił strasznie dużo. pozdro |
Autor: | dulek [ sob wrz 29, 2007 7:18 am ] |
Tytuł: | |
Grakoz dzieki bardzo za rade pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |