| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Położenie wskazówki obrotomierza https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=28547 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | howser [ sob wrz 15, 2007 5:32 pm ] |
| Tytuł: | Położenie wskazówki obrotomierza |
Mam pytanie związane z położeniem wskazówki obrotomierza. Czy wskazówka w stanie spoczynku powinna sie znajdować poniżej kreski "0" ???
czy na równo z kreską??? Pozdro |
|
| Autor: | broneq [ sob wrz 15, 2007 6:52 pm ] |
| Tytuł: | |
A to się da ustawić? Myślę, że skoro prędkościomierz ma ogranicznik, a obrotomierz nie, to powinien sobie spokojnie zwisać, tak jak wskazówka od paliwa i temperatury. U mnie w III serii (bez obrotomierza) ograniczniki ma prędkościomierz, ekonomizer (i to chyba dobrze bo przy pełnym gazie to by się chyba kręcił |
|
| Autor: | howser [ sob wrz 15, 2007 7:54 pm ] |
| Tytuł: | |
broneq pisze: A to się da ustawić?
tego to nie wiem ale miałem wcześniej inną obrotke ale z III serii która ni jak pasowała i wskazówka była na kresce:
Stąd moje pytanie jak powinno byc??? Pozdro |
|
| Autor: | broneq [ sob wrz 15, 2007 8:22 pm ] |
| Tytuł: | |
A masz jeszcze tę obrotkę? Sprzedałbyś? Za ile ?
|
|
| Autor: | Perzu126 [ sob wrz 15, 2007 8:41 pm ] |
| Tytuł: | |
A ma ktos zbedny obrotomierz do diesla? |
|
| Autor: | howser [ sob wrz 15, 2007 8:43 pm ] |
| Tytuł: | |
broneq pisze: A masz jeszcze tę obrotkę? Sprzedałbyś? Za ile
?nie juz jej nie mam Pozdro |
|
| Autor: | ZORTOX [ sob wrz 15, 2007 11:06 pm ] |
| Tytuł: | |
W mojej "T" wskazówka obrotki też jest równo z zerem w czasie drzemki silnika i tak raczej być powinno w każdym MB.
Pozdro Arti |
|
| Autor: | Omen [ ndz wrz 16, 2007 9:57 am ] |
| Tytuł: | |
Rozbierz zegary, ustaw wskazówkę na zero i może będzie |
|
| Autor: | THC [ pn wrz 17, 2007 2:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Omen pisze: Rozbierz zegary, ustaw wskazówkę na zero i może będzie
Nie wiem jak u innych, ale u mnie nie bardzo da radę zdjąć ją z ośki. Liczników rozebrałem i składałem dużo, ale z ta jedną mam problem i raczej walczył nie bede. |
|
| Autor: | howser [ pn wrz 17, 2007 10:54 pm ] |
| Tytuł: | |
THC pisze: Nie wiem jak u innych, ale u mnie nie bardzo da radę zdjąć ją z ośki.
Liczników rozebrałem i składałem dużo, ale z ta jedną mam problem i raczej walczył nie bede. dokładnie tak z mojej pierwszej obrotki próbowałem ściagnąć plastikowy pin ale bezskutecznie, wiec nabyłem inna z Al pinem (na szczescie własciwym) Nikt inny nie ma obrotki z II serii??? Pozdro |
|
| Autor: | Piątal [ wt wrz 18, 2007 10:40 am ] |
| Tytuł: | |
A z troszkę innej beczki: Co zrobić, żeby wskaźnik paliwa, pokazywał tyle ile faktycznie jest? Spuścić paliwo na maksa i ustawić wskaźnik na zero? Jest prostsza metoda? |
|
| Autor: | _me: how_ [ wt wrz 18, 2007 10:53 am ] |
| Tytuł: | |
Piątal pisze: A z troszkę innej beczki:
Co zrobić, żeby wskaźnik paliwa, pokazywał tyle ile faktycznie jest? Spuścić paliwo na maksa i ustawić wskaźnik na zero? Jest prostsza metoda? Najsamprzód sprawdzić poziomkę, czyli czujnik poziomu paliwa. Wyczyścić ze szlamu, ewentualnie polutować lub wymienić w całości, jeśli ktoś bezwiednie zastosował nieautoryzowane druty. Instrukcję step by step znajdziesz w archiwum. |
|
| Autor: | broneq [ wt wrz 18, 2007 12:22 pm ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Najsamprzód sprawdzić poziomkę, czyli czujnik poziomu paliwa. Wyczyścić ze szlamu, ewentualnie polutować lub wymienić w całości, jeśli ktoś bezwiednie zastosował nieautoryzowane druty. Instrukcję step by step znajdziesz w archiwum. Słyszałem, że lutować się nie powinno, bo te druty mają określoną przewodność, i jeśli się przerwą, to lepiej jest je ze sobą mechanicznie złączyć (zagiąć w dwa haczyki i jeden o drugi zahaczyć). Ale zasadniczo to oczyszczenie ich powinno wystarczyć. Też mnie to czeka. Choć jak widzę, że mam 1/4 baku a wchodzi tylko 30L, to się cieszę, bo to znaczy, że w rzeczywistości mam więcej niż mi wskaźnik pokazuje i zamiast spalania na poziomie 14L/100 mam 11/100 |
|
| Autor: | Piątal [ wt wrz 18, 2007 1:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Samochody dzielimy na DOBRE; BARDZO DOBRE; i NIEMIECKIE Powinno być francuskie, dobre i NIEMIECKIE Mnie to torszkę niepokoi, że 100 km po wyjechaniu ze stacji dopiero zaczyna spadać poziom paliwa. Kiedyś po prostu "stanę" bo wskazówka pokazuje, że mam jeszcze na 100km, a tu psikus ;] (me: how) pisze: Instrukcję step by step znajdziesz w archiwum.
poszukam, ale coś czuje, że to ponad moje siły warsztatowo mechaniczne |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|