MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problemy z zapalaniem https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2846 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bukol [ śr cze 11, 2003 4:20 pm ] |
Tytuł: | Problemy z zapalaniem |
Witam, zwaszcza kolegów ,,technicznych,,. Mam pewien drobny (lub nie) problem z silnikiem 250S w W 108: otóż po osiągnięciu temperatury optymalnej, po zgaszeniu silnika, ciężko mu zapalić - trzeba trochę pokręcić i lekko pomóc gazem. W silniku wymieniłem: świece, płyny i filtry; wyczyściłem układ paliwowy i dysze gaźników. Jak dotąd nie ustawiłem jeszcze gaźników. Oto moje pytania: 1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem? 2) gdzie w W-wie można oddać auto do wyregulowania gaźników? PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,. Z góry dziękuję za odpowiedzi. |
Autor: | PK2 [ śr cze 11, 2003 5:05 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51. Pozdrawiam. |
Autor: | Bukol [ śr cze 11, 2003 5:26 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51.
Pozdrawiam. A to tam regulowałeś swoje cudeńko? Ty chyba teą masz 2 gaźniki? |
Autor: | damian [ śr cze 11, 2003 5:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Problemy z zapalaniem |
Bukol pisze: 1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?
PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,. U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny. pozdrawiam |
Autor: | Bukol [ czw cze 12, 2003 11:44 am ] |
Tytuł: | Re: Problemy z zapalaniem |
damian pisze: Bukol pisze: 1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem? PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,. U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny. pozdrawiam No to mnie pocieszyłeś - obydwie czynności i tak zamierzałem wykonać w najbliższym czasie. |
Autor: | szable [ czw cze 12, 2003 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym pierwej zawory sprawdzil, czy aby luzy nie za male. no chyba ze w tym silniku sa hydrauliczne - to ja nie wiem....... :) |
Autor: | barto [ czw cze 12, 2003 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
ja tez bym stawiał na luzy zaworowe!!!!!! oczywiscie rugulacja gaznika swoja drogą |
Autor: | damian [ czw cze 12, 2003 6:10 pm ] |
Tytuł: | |
To może będę bardziej precyzyjny : stawiam 70 % na kąt wyprzedzenia zapłonu a 30% na gaźnik. Luzy zaworowe - może się mylę ale nie sądze coby miały w tej kwestii coś do powiedzenia. |
Autor: | Bukol [ pt cze 13, 2003 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za podpowiedzi. Jak tylko uporam się z tematem dam znać co pomogło. |
Autor: | sebi [ pt cze 13, 2003 3:48 pm ] |
Tytuł: | |
Ja stawiam na zapłon sprawdź aparat zapłonowy (przerywacz bardzo ważne) i generalnie iskrę to podstawa. Potem dopiero ruszałbym gaźniki one raczej się nie psują. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |