MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Problemy z zapalaniem
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2846
Strona 1 z 1

Autor:  Bukol [ śr cze 11, 2003 4:20 pm ]
Tytuł:  Problemy z zapalaniem

Witam, zwaszcza kolegów ,,technicznych,,. Mam pewien drobny (lub nie) problem z silnikiem 250S w W 108: otóż po osiągnięciu temperatury optymalnej, po zgaszeniu silnika, ciężko mu zapalić - trzeba trochę pokręcić i lekko pomóc gazem. W silniku wymieniłem: świece, płyny i filtry; wyczyściłem układ paliwowy i dysze gaźników. Jak dotąd nie ustawiłem jeszcze gaźników. Oto moje pytania:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?
2) gdzie w W-wie można oddać auto do wyregulowania gaźników?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Autor:  PK2 [ śr cze 11, 2003 5:05 pm ]
Tytuł: 

Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51.

Pozdrawiam.

Autor:  Bukol [ śr cze 11, 2003 5:26 pm ]
Tytuł: 

PK2 pisze:
Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51.

Pozdrawiam.


A to tam regulowałeś swoje cudeńko? Ty chyba teą masz 2 gaźniki?

Autor:  damian [ śr cze 11, 2003 5:56 pm ]
Tytuł:  Re: Problemy z zapalaniem

Bukol pisze:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.


U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny.
pozdrawiam

Autor:  Bukol [ czw cze 12, 2003 11:44 am ]
Tytuł:  Re: Problemy z zapalaniem

damian pisze:
Bukol pisze:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.


U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny.
pozdrawiam


No to mnie pocieszyłeś - obydwie czynności i tak zamierzałem wykonać w najbliższym czasie.

Autor:  szable [ czw cze 12, 2003 12:06 pm ]
Tytuł: 

ja bym pierwej zawory sprawdzil, czy aby luzy nie za male. no chyba ze w tym silniku sa hydrauliczne - to ja nie wiem....... :)

Autor:  barto [ czw cze 12, 2003 2:56 pm ]
Tytuł: 

ja tez bym stawiał na luzy zaworowe!!!!!! oczywiscie rugulacja gaznika swoja drogą

Autor:  damian [ czw cze 12, 2003 6:10 pm ]
Tytuł: 

To może będę bardziej precyzyjny : stawiam 70 % na kąt wyprzedzenia zapłonu a 30% na gaźnik. Luzy zaworowe - może się mylę ale nie sądze coby miały w tej kwestii coś do powiedzenia.

Autor:  Bukol [ pt cze 13, 2003 3:19 pm ]
Tytuł: 

Dziękuję za podpowiedzi. Jak tylko uporam się z tematem dam znać co pomogło.

Autor:  sebi [ pt cze 13, 2003 3:48 pm ]
Tytuł: 

Ja stawiam na zapłon sprawdź aparat zapłonowy (przerywacz bardzo ważne) i generalnie iskrę to podstawa. Potem dopiero ruszałbym gaźniki one raczej się nie psują.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/