MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 1:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr cze 11, 2003 4:20 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Witam, zwaszcza kolegów ,,technicznych,,. Mam pewien drobny (lub nie) problem z silnikiem 250S w W 108: otóż po osiągnięciu temperatury optymalnej, po zgaszeniu silnika, ciężko mu zapalić - trzeba trochę pokręcić i lekko pomóc gazem. W silniku wymieniłem: świece, płyny i filtry; wyczyściłem układ paliwowy i dysze gaźników. Jak dotąd nie ustawiłem jeszcze gaźników. Oto moje pytania:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?
2) gdzie w W-wie można oddać auto do wyregulowania gaźników?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2003 5:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2003 5:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
PK2 pisze:
Cześć, spróbuj gaźnikowca z ul. Szarych Szeregów, tel: 632-69-51.

Pozdrawiam.


A to tam regulowałeś swoje cudeńko? Ty chyba teą masz 2 gaźniki?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr cze 11, 2003 5:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Bukol pisze:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.


U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny.
pozdrawiam

_________________
ex/8 74'


Na górę
Post: czw cze 12, 2003 11:44 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
damian pisze:
Bukol pisze:
1) jaka może być przyczyna problemów z rozruchem?

PS - gdy silnik jest zimny zapala od jednego ,,pyknięcia,,.


U mnie było podobnie - ustawienie gaźnika i zapłonu pomogło. Teraz mimo że jest "cieniutki" (głowica do remontu) zapala na dotyk bez względu na to czy jest ciepły czy zimny.
pozdrawiam


No to mnie pocieszyłeś - obydwie czynności i tak zamierzałem wykonać w najbliższym czasie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2003 12:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
ja bym pierwej zawory sprawdzil, czy aby luzy nie za male. no chyba ze w tym silniku sa hydrauliczne - to ja nie wiem....... :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2003 2:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
ja tez bym stawiał na luzy zaworowe!!!!!! oczywiscie rugulacja gaznika swoja drogą

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2003 6:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
To może będę bardziej precyzyjny : stawiam 70 % na kąt wyprzedzenia zapłonu a 30% na gaźnik. Luzy zaworowe - może się mylę ale nie sądze coby miały w tej kwestii coś do powiedzenia.

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2003 3:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Dziękuję za podpowiedzi. Jak tylko uporam się z tematem dam znać co pomogło.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2003 3:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Ja stawiam na zapłon sprawdź aparat zapłonowy (przerywacz bardzo ważne) i generalnie iskrę to podstawa. Potem dopiero ruszałbym gaźniki one raczej się nie psują.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl