| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [W123]Zbieżność kół przednich https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=27989 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | holyfido [ wt sie 21, 2007 4:30 pm ] |
| Tytuł: | [W123]Zbieżność kół przednich |
jakie wartosci dla 200D ? |
|
| Autor: | THC [ wt sie 21, 2007 5:31 pm ] |
| Tytuł: | |
Zbieżność 3 +/- 1mm Pochylenie koła 0* +/- 10' Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 8*45' +/- 30' Auto bez obciążenia. |
|
| Autor: | holyfido [ wt sie 21, 2007 8:29 pm ] |
| Tytuł: | |
Bog zaplac Wymieniono - wspornik drazka kierowniczego, wszystkie koncowki drazkow, jeden dolny sworzen. Dalej stuka ;( Do wymiany jeszcze drugi sworzen, jak nie pomoze to wymienie oba gorne wahacze, chociaz bez obciazenia nie generuja zadnych dzwiekow. No i najwieksza bolaczka, to przekladnia kierownicza, dobrze, ze mam dwie, to w wolnej chwili jedna rozbiore i zobacze gdzie moga takie luzy powstawac. |
|
| Autor: | THC [ wt sie 21, 2007 8:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie ma za co. Mi po wymianie wspornika drążka, swoją drogą naszykowałem się z browarami , a tu "pech" poszło gładko he he he. odchyłka powstała taka, że diagnoście zrzedła mina. Wymień wahacze i co tam jeszcze wyjdzie na szarpaku, i wtedy na ustawienie. Ja płaciłem na kołach 14 a, 49zł, na 16 już stówkę. Sprzęt do ustawień jakis mega coś tam hector. Dało radę prowadzi się bardzo dobrze. |
|
| Autor: | wielki3333 [ śr sie 22, 2007 1:25 pm ] |
| Tytuł: | |
podłącze się , jakie wartości ma mieć 240D bo szukali to w 123 nieznalazł ale po silniku coś ustawiał |
|
| Autor: | THC [ śr sie 22, 2007 2:27 pm ] |
| Tytuł: | |
Wartości sa raczej takie same. |
|
| Autor: | holyfido [ czw sie 23, 2007 9:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Przyokazji zdobywania wiedzy teoretycznej na temat geometrii zawieszenia znalazlem taka strone http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/geometria.html A na tej stronie ciekawe rzeczy, mianowicie: Myślę, że warto przy tej okazji obalić pewien mit powielany często przez niektórych kierowców. Mianowicie zbieżność nie ma nic wspólnego z tzw. ściąganiem samochodu, dlatego że parametr ten dotyczy pary kół a nie tylko jednej strony. |
|
| Autor: | Wojtyla [ pt sie 24, 2007 9:57 am ] |
| Tytuł: | |
Witam holyfido pisze: Myślę, że warto przy tej okazji obalić pewien mit powielany często przez niektórych kierowców. Mianowicie zbieżność nie ma nic wspólnego z tzw. ściąganiem samochodu, dlatego że parametr ten dotyczy pary kół a nie tylko jednej strony.
Należałoby poprosić kola, który to pisał by se baranka o ścianę z przytupem jeb...ął
Niech sobie gościu zrobi auto zbieżne i spróbuje pojechać pow. 60 km/h lub rozbieżne i je obciąży i pojeździ, to mu kopara opadnie, a i zdanie się zmieni Już w pkt. b jest błąd skoro A>B na rys. 1 z kierunkiem jazdy, to auto jest zbieżne , a nie jak napisał rozbieżne. Ponadto jakoś tak dziwnie się ślizgnął co do zbieżności kół tylnych czyżby wg gościa nie miała ona wpływu na prowadzenie auta? A może niedouczenie, a może nie był na wykładach, a może oglądał auta tylko ze sztywną tylną osią? Coś jest nie wtenczas pozdro |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|