MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

podlaczenie silownika klapki wlewu paliwa
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=27466
Strona 1 z 1

Autor:  Albert [ śr lip 25, 2007 1:00 pm ]
Tytuł:  podlaczenie silownika klapki wlewu paliwa

Po przeszukaniu wszystkich tematow zwiazanych z CZ pneumatycznym oraz przejrzeniu schematow z EPC ( ktore jednak rzeczywiscie niekoniecznie maja cos wspolnego z rzeczywistoscia ) mam pytanie, jak powinien byc podlaczony ten silownik ? ma dwa krocce, do jednego mam podlaczony trojnik, wchodzi przewod od kabiny a wychodzi na zamek klapy. Do drugiego krocca nic nie jest podlaczone. Tak ma byc czy brak mi jakiegos przewodu ? nic nie lezy luzem, nie znalazlem nic zbednego.
HELP !!

Autor:  Ocet [ śr lip 25, 2007 8:14 pm ]
Tytuł: 

A czy klapka wlewu nie powinna być zasilanajednym przewodem, a rolę drugiego nie pełni sprężyna na skoblu?

Autor:  dobrzan [ śr lip 25, 2007 10:43 pm ]
Tytuł: 

Jest i tak jak napisal kolega Ocet i jest tez druga opcja w serii 2,3 gdzie do silownika sa podlaczone 2 przewody (silownik wyglada wtedy jak ten od zamka tylnej klapy tyle ze jest bialy natomiast w 1 serii silownik do ktorego podlacza sie 1 przewod jest podobny do starego typu silownikow drzwiowych.W pierwszej serii za odblokowanie klapki czyli schowanie sie bolca silownika odpowiedzialna jest sprezyna. Do samego silownika podlaczony jest tylko jeden przewod dzieki ktoremu plynace podcisnienie powoduje wysuniecie sie bolca blokujacego. W serii 2 i 3 podlaczone 2 przewody odpowiadaja za blokowanie i odblokowanie klapki:)

Autor:  Albert [ śr lip 25, 2007 11:50 pm ]
Tytuł: 

czyli cos mam namieszane :-?
BTW dziekuje ponownie Koledze Octowi za ratunek telefoniczny [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/