MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Moja kolejna 116'stka
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=27441
Strona 4 z 5

Autor:  OPOL [ pn sie 10, 2009 7:36 pm ]
Tytuł: 

Słuchajcie, może ktoś z Was wie gdzie mogę kupić tłumik końcowy do 450'tki? że w ASO to wiem ;)

Autor:  Janfocus [ pn sie 10, 2009 7:48 pm ]
Tytuł: 

jesli jest taki sam jak w 500SE to InterCarsie :)

Autor:  Cem [ wt sie 11, 2009 9:50 am ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
jesli jest taki sam jak w 500SE to InterCarsie :)


Niestety jest inny.

Autor:  Janfocus [ wt sie 11, 2009 9:53 am ]
Tytuł: 

Cem pisze:
Niestety jest inny.

ale i tak warto się dowiedziec, bo widziałem na stronie że mają w spisie tłumik do 450, w prawdzie stan magazynowy 0, ale na stronie czesto jest tylko część oferty i jak sie zadzwoni i pogada mogą ściągnąć coś -czasem nawet różnych firm...

Autor:  szyki [ wt sie 11, 2009 4:07 pm ]
Tytuł: 

OPOL pisze:
że w ASO to wiem

a tak z ciekawości, ile zawołali w ASO?

że tak zapytam, w części blacharskie gdzie Kolega się zaopatruje?

Autor:  KarolS1988 [ wt sie 11, 2009 4:54 pm ]
Tytuł: 

matrix pisze:
Cem pisze:

A potem *pyk* - reinkarnacja i nauka od nowa. [zlosnik]


...Jedni po śmierci przyjmują postać tygrysa, sokoła albo lamparta [zlosnik]


to ja chce być Mercedesem :D najlepiej w 116 :D <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
georem pisze:
Z chęcią przygarnąłbym taką ładniutką W116, najlepiej 6,9, ale gdzie to wszystko trzymać :cry:



ja mam wolny garaż tylko musisz parkować ją zatankowaną :) [zlosnik]

Autor:  OPOL [ wt sie 11, 2009 6:50 pm ]
Tytuł: 

szyki pisze:
że tak zapytam, w części blacharskie gdzie Kolega się zaopatruje?


Do tego etapu prac jeszcze nie doszedłem ale niektóre części blacharskie będę prawdopodobnie kupował w ASO i mam na myśli obydwie 116'stki <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Szukając czegoś na temat tłumika w internecie, natknąłem się na taką ciekawą stronę: http://www.adsitco.com/

Autor:  M100 [ wt sie 11, 2009 10:01 pm ]
Tytuł: 

Kupowałem w tym sklepie ale zamiast uszczelki do w123 otrzymałem do w124 mimo że na opakowaniu był nr zaczynajacy się od 123, po powtórnym zamówieniu dostałem znów nie tą co trzeba, więc dałem sobie z nimi spokój :evil: Wole zakupy na ebay tam sie w miarę starają żeby nie dostać negatywa. Mogę ci pomóc w sprowadzeniu części z USA bez żadnych ceł i vatu. <br>Dodano po 15 minutach.:<br> Tu masz chyba w lepszej cenie http://store.classicgarage.com/me4545remu1.html

Autor:  OPOL [ śr sie 12, 2009 5:52 pm ]
Tytuł: 

M100 pisze:
Mogę ci pomóc w sprowadzeniu części z USA bez żadnych ceł i vatu.

Jak byś miał czas to napisz mi coś więcej na priv'a, tzn. jak cała operacja zakupu miała by wyglądać, bo to ciekawa propozycja.

ps. to raczej ten tłumik: http://store.classicgarage.com/me4545remu.html

Autor:  KarolS1988 [ czw sie 13, 2009 1:12 pm ]
Tytuł: 

OPOL powiedz mi jak wygląda cenowo taki samochód w stanach i jak to jest z procedurami tzn ile czasu trwało sprowadzenie i ile kosztowało w sumie już z przywiezieniem.

Autor:  OPOL [ czw sie 13, 2009 6:26 pm ]
Tytuł: 

Przedstawiam zestawienie kosztów w moim przypadku (sprowadzałem pierwszy raz, bez żadnego doświadczenia):

XXXX USD - samochód
400 USD - transport po terenie Kanady
900 USD - kontener
800 USD - prowizja firmy sprowadzającej dla mnie auto
111,90 PLN - opłata za przelew XXXX dolarów na konto w Kanadzie,
(800 USD prowizji wpłaciłem oddzielnie na konto
dolarowe w Polsce)

XXXX PLN - zabezpieczenie należności celnej w wysokości normalnej opłaty: akcyza ,cło, vat
17 PLN - opłata skarbowa za upoważnienie
25 PLN - przesłanie dokumentów do Gdyni
400 PLN - opinia wstępna (okazała się niepotrzebna ponoć już nie obowiązuje, zamiast niej zabezpieczenie należności celnej)
0 PLN - opinia wstępna konserwatora ( jw.)
1850 PLN - opłaty portowe i laweta z Gdyni do Warszawy
200 PLN - opinia rzeczoznawcy po oględzinach
17 PLN - opinia konserwatora
130 PLN - parking w UC na ul. Osmańskiej i laweta z ul. Osmańskiej do UC na ul. Utrata 4 (mogłem uniknąć)
120 PLN - agencja celna (wypełnienie SAD itp.)
XXX PLN - VAT ( 7%) [zwrot części zabezpieczenia należności celnej, czyli nadpłaty]
100 PLN - zaliczka na tłumaczenia
450 PLN - karta pojazdu zabytkowego
? - rejestracja tymczasowa (nie pamiętam)
84 - ubezpieczenie (Allianz na 1mc)
200 PLN - przegląd (rozszerzony dla auta zabytkowego)
189- rejestracja na żółte tablice

Tak to wyglądało w moim przypadku, miejsca z iksami to cena auta i w dalszych pozycjach opłaty zależące od jej wysokości. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Kupiłem 450'tkę na ebay'u więc tam szukaj cen, nie byłem w Stanach, więc nie wiem ile dokładnie są tam warte takie auta. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> A co do czasu to nie pamiętam teraz ile dokładnie ale nie mniej niż trzy miesiące.

Autor:  KarolS1988 [ pt sie 14, 2009 1:59 pm ]
Tytuł: 

dzięki bardzo. troszke tego jest ale jak widze ceny w USA to jednak warto

Autor:  OPOL [ czw lip 20, 2017 2:54 pm ]
Tytuł:  Re: Moja kolejna 116'stka

Jakiś czas temu a właściwie parę lat :) poszedł mi przewód paliwowy przy pompie paliwa. Wymieniłem wszystkie przewody w zespole pompy paliwa, filtr na Meyle, pompę na Mgneti Marelli i całe mocowanie tego zespołu, akumulator paliwa i taki krążek, chyba jakiś zawór zostały stare. Żeby to zrobić oczywiście spuściłem całe paliwo. Po zmontowaniu całości na aucie i zalaniu 10litrów paliwa, próbuje odpalić, kręcę i nic, nie chce odpalić, nie dochodzi paliwo do silnika. Pompę sprawdziłem buzzerem to jest przewodzenie ale po ustawieniu na zapłon nie słychać jej, żeby sprawdzić czy dochodzi napięcie potrzebna mi druga osoba. Nie wiem co jest grane, czy to akumulator paliwa niesprawny, przekaźnik, który nie wiem gdzie jest, czy jeszcze coś innego, może macie jakieś pomysły. Oczywiście piszę o W116 450SEL z Kanady.

Autor:  OPOL [ sob lip 22, 2017 4:32 pm ]
Tytuł:  Re: Moja kolejna 116'stka

Dzisiaj sprawdziłem czy dochodzi prąd do pompy paliwa. podpiąłem multimeter do przewodów przy pompie, plus do plusa i minus do minusa (słabo się na tym znam, więc jak by co to wybaczcie). Po ustawieniu stacyjki na pozycję drugą, brak wskazań, natomiast przy rozruchu pokazało 9v z jakimś kawałkiem, czy tak powinno być, czy napięcie nie za małe i czy na pozycji 2 stacyjki, tej na której zapalają się wszystkie kontrolki nie powinno być przez chwilę napięcie, tak żeby pompa podała paliwo przed rozruchem? Oczywiście silnik nie zapalił.

Autor:  bary123ce [ ndz lip 23, 2017 11:18 pm ]
Tytuł:  Re: Moja kolejna 116'stka

Z tego co pamiętam, to przy przekręceniu stacyjki przekaźnik powinien włączyć pompę paliwa i nabić ciśnienie, następnie w trakcie kręcenia rozrusznikiem kolejny impuls pada na pompę i znowu pracuje.
Czy dobrze zrozumiałem? Wymieniłeś pompę paliwa parę lat temu a odpalić próbujesz teraz? Jeśli tyle to stało to może przekaźnik.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/