MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

M110 okresowo gaśnie po odpaleniu
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=27339
Strona 1 z 1

Autor:  Jacku [ śr lip 18, 2007 12:07 pm ]
Tytuł:  M110 okresowo gaśnie po odpaleniu

Mam na oku MB123 z M110 ( przebieg ok.180 tys) ale właściciel mówi że samochód miewa , sporadycznie taką dysfunkcję, odpala po czym gaśnie po 2 -10 sek. , po dodaniu gazu też gaśnie.Taka sytuacja powtarza się kilkakrotnie ile razy się go odpali .Po odczekaniu ok. 20-30 min wszystko ustępuje na różnie długi okres - dni, tygodnie.Gośc mówi że był u kilku mechaników,ale w czasie jak auto już nie miało tych objawów i mówią że wszystko jest ok? Co może by przyczyną,czego można się spodziewac? szukałem w archiwum, ale nie znalazłem odpowiedzi - był podobny wątek tylko urywa się na etapie pytań.
Dodam że silnik poza tym pracuje równo, nie ma i nie miał gazu( LPG),ma dobrą kompresję, nie bierze oleju, ma jakieś minimalne wycieki.

Autor:  Noon [ wt lip 24, 2007 4:19 pm ]
Tytuł:  Re: M110 okresowo gaśnie po odpaleniu

Jacku pisze:
Mam na oku MB123 z M110 ( przebieg ok.180 tys) ale właściciel mówi że samochód miewa , sporadycznie taką dysfunkcję, odpala po czym gaśnie po 2 -10 sek. , po dodaniu gazu też gaśnie.Taka sytuacja powtarza się kilkakrotnie ile razy się go odpali .Po odczekaniu ok. 20-30 min wszystko ustępuje na różnie długi okres - dni, tygodnie.

Niewiem czy Ci to w czymś pomoże bo nie wiem czy można mój obiaw podpiąć do tego z tematu ale w moim M110 też coś takiego było z tym że problem polegał na odpalaniu silnika rozgrzanego po okresie ok 20 - 30 min. Agregat zaskakiwał i gasł i tak kilka (3-4) razy po czym w końcu odpalał (na zimnym zapalał od ręki). Po wnikliwej analizie wyszło że wtryski ze starości mają za niskie ciśnienie otwarcia co powodowało że lały a silnik zaskakiwał tylko dzięki wtryskowu rozruchowemu. W innych K-Jetach z tego co wiem (np. Ford Capri) problem ten był rozwiązywany po przez moduł impulsowego załączania wtrysku rozruchowego na ciepłym silniku.
Ja sobie taki impulsator zbudowałem z przekaźnika rozwiernego i kondensatora o dość dużej pojemności i sprawdza się to u mnie dość dobrze chociaż nie idealnie.
Tak jak napisałem nie wiem czy można podpiąć pod to Twój problem ale obiawy zgoła podobne więc też dzielę sie jak coś wiem :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/