Wiem, że trochę późno, ale dodaję ten wpis, na wypadek, gdyby ktoś szukający pomocy w tym temacie w przyszłości odnalazł to forum.
Jacku pisze:
gekonos pisze:
czy można wymienić te tuleje metalowo gumowe wyciągając tylko śrubę ze wspornika, wcisnąć nowe i skręcić wsjo do "kupy"?
Tak da się to zrobić, ale możesz mieć troche kłopotu z wywaleniem tych starych gum po one potrafią się nieźle "zapiec" , musisz mieć jakiś pręt /rurkę i popukać z dołu i od strony komory silnika.
A ja sobie z tym poradziłem tak:
Rozkręciłem wszystko - poszło nadzwyczaj lekko, jak na wiek i miejsce w którym to jest. Wywaliłem wszystko, co poszło bez problemów. Została tylko metalowa tulejka, ta górna, która po prostu się zrosła z obudową. Od spodu nie bardzo miałem miejsce, bo pod blokiem, na chodniku to robiłem, więc włożyłem pod spód podnościk. Mam taki niewielki, hydrauliczny a ta końcówka, która się z niego wysówa, idealnie pasowała: zmieściła się w zewnętrzną obudowę, a zaparła się na tej tulejce, którą chciałem wyjąć. Poniosłem wszystko i lekko nacisnąłem od góry. Wyszło jak by olejem było posmarowane

Oczywiście najpierw opukałem dokładnie, bo młotkiem próbowałem wyjąć, ale z braku miejsca ... Sami rozumiecie.