MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
560 SL- świeży zakup i kilka pytań https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=27140 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MS [ pn lip 09, 2007 3:35 pm ] |
Tytuł: | 560 SL- świeży zakup i kilka pytań |
Witam Szanowne Grono! Wreszcie po czasie podpatrywań forum mogę sie nazwać "pełnoprawnym" userem. Właśnie ściągnąłem z Niemiec '88 560 SL ![]() W związku z tym, mam kilka pytań jesli pozwolicie: 1. Mam wersje US, czyli wg wszelkich informacji jakie posiadam, silnik jest "zdławiony". W jaki sposób odbywało sie ograniczanie mocy na wersje US? Czy jest szansa powrotu do wyjściowej mocy? 2. Nie świeci jedna lampa z przodu. Czy jest jakis rozsądny ( czyt: nie rzeźnicko-kowalski ![]() ![]() Będę wdzieczny za infomacje. Pzdr |
Autor: | aegm [ pn lip 09, 2007 4:32 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1. Mam wersje US, czyli wg wszelkich informacji jakie posiadam, silnik jest "zdławiony". W jaki sposób odbywało sie ograniczanie mocy na wersje US? Czy jest szansa powrotu do wyjściowej mocy? witam, nie wiem o jakiej mocy wyjsciowej piszesz? model R107 560SL wychodzil tylko na Export (USA,JaponiaAustralia) i mial moc 230KM i nie bylo innej "opcji konnej". <br>Dodano po 2 minutach.:<br> MS pisze: 2. Nie świeci jedna lampa z przodu. Czy jest jakis rozsądny ( czyt: nie rzeźnicko-kowalski ) patent na wymiane samej żarówki? Niestety w lampach US żarówkę wymienia sie wraz z kloszem...
w europejsckiej lampie zarowke tez sie wymiania w podobny sposob! tz.trzeba caly klosz wymontowac,zaczynajac najpierw od listewki pod reflektorem Dwie srubki.jedna z boku blotnika,druga po lewej stronie reflektora(widoczna po podniesieniu maski) troche dlubania,ale dasz rade...! pozdr. |
Autor: | matrix [ pn lip 09, 2007 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
aegm pisze: w europejsckiej lampie zarowke tez sie wymiania w podobny sposob! tz.trzeba caly klosz wymontowac,zaczynajac najpierw od listewki pod reflektorem Dwie srubki.jedna z boku blotnika,druga po lewej stronie reflektora(widoczna po podniesieniu maski) troche dlubania,ale dasz rade...! pozdr. ...niestety w amerykańskiej wersji nie ma czegoś takiego jak wymiana samej żarówki, kolega dobrze pisze, przewidziana jest wymiana całego wkładu i chyba nie ma żadnych patentów na to. W 126 pochodzących zza oceanu stosuje sie lampy od 126 ale "p" made in poland ![]() |
Autor: | aegm [ pn lip 09, 2007 4:58 pm ] |
Tytuł: | |
matrix pisze: ...niestety w amerykańskiej wersji nie ma czegoś takiego jak wymiana samej żarówki, kolega dobrze pisze, przewidziana jest wymiana całego wkładu
a to tego nie wiedzialem! troche zadziwiajaco dziwne i nieekonomiczne rozwiazanie ![]() ![]() |
Autor: | MS [ pn lip 09, 2007 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
matrix pisze: aegm pisze: w europejsckiej lampie zarowke tez sie wymiania w podobny sposob! tz.trzeba caly klosz wymontowac,zaczynajac najpierw od listewki pod reflektorem Dwie srubki.jedna z boku blotnika,druga po lewej stronie reflektora(widoczna po podniesieniu maski) troche dlubania,ale dasz rade...! pozdr. ...niestety w amerykańskiej wersji nie ma czegoś takiego jak wymiana samej żarówki, kolega dobrze pisze, przewidziana jest wymiana całego wkładu i chyba nie ma żadnych patentów na to. W 126 pochodzących zza oceanu stosuje sie lampy od 126 ale "p" made in poland ![]() No właśnie tym jest kłopot. Druciarstwa nie uznaję, wiec najprawdopodobniej pójdą oryginały, szczególnie ze w US są do kupienia za 7$ ![]() A na przeglądzie problemów specjalnych nie było. aegm pisze: nie wiem o jakiej mocy wyjsciowej piszesz? model R107 560SL wychodzil tylko na Export (USA,JaponiaAustralia) i mial moc 230KM i nie bylo innej "opcji konnej". O ile mi wiadomo, ten sam silnik był później montowany w europejskich modelach i miał moc 286 km, co znaczyłoby, że jest jeszcze kilka koni do wydobycia ![]() ![]() aegm pisze: matrix pisze: ...niestety w amerykańskiej wersji nie ma czegoś takiego jak wymiana samej żarówki, kolega dobrze pisze, przewidziana jest wymiana całego wkładu a to tego nie wiedzialem! troche zadziwiajaco dziwne i nieekonomiczne rozwiazanie ![]() ![]() Dla mnie m.in te elementy stanowią urok tego autka. Jestem zwolennikiem utrzymywania auta w pełni oryginalnego ![]() |
Autor: | aegm [ pn lip 09, 2007 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
MS pisze: O ile mi wiadomo, ten sam silnik był później montowany w europejskich modelach i miał moc 286 km, co znaczyłoby, że jest jeszcze kilka koni do wydobycia Jako ze wersje US zazwyczaj sa zdławione, głównie ze względów wymogów dotyczących czystości spalin, bardziej restrykcyjnych w US niz w Europie, moze jakos "odnajde" zaginione konie- poszperam jeszcze...
zostan przy oryginale i nie kombinuj, bo bedziesz zalowal! ![]() |
Autor: | georem [ pn lip 09, 2007 6:35 pm ] |
Tytuł: | |
MS pisze: O ile mi wiadomo, ten sam silnik był później montowany w europejskich modelach i miał moc 286 km, co znaczyłoby, że jest jeszcze kilka koni do wydobycia
![]() ![]() Gratuluję zakupu, choć miło byłoby zobaczyć fotki. O ile mi wiadomo to w EU nie było montowanych silników 560, a już pierwsze słyszę o mocy 286PS z 560. ![]() |
Autor: | MS [ pn lip 09, 2007 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
Miałem na myśli generalnie silnik 560, ale widze, ze ten w W 126 przy tej samej pojemności ma jednak inne wymiary tłoków, inny stopień sprężania i pewnie inny osprzęt wiec silnik zostanie jak jest najprawdopodobniej. Fotki postaram sie jak najszybciej, w tej chwili auto jest przeglądane pod kątem jakichkolwiek ewentualnych niedomagań zawieszenia. |
Autor: | broneq [ pn lip 09, 2007 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
Wiele osób już to napisało ale jako dyżurny ortodoks forum też napiszę ![]() Zostań przy oryginale ![]() ![]() ![]() ![]() No i czekamy na jakieś fotki. Co do mocy to 230KM w aucie do czystego lansowania myślę, że i tak jest aż nadto ![]() Powodzenia ![]() ![]() ![]() ![]() aegm pisze: w europejsckiej lampie zarowke tez sie wymiania w podobny sposob! tz.trzeba caly klosz wymontowac,zaczynajac najpierw od listewki pod reflektorem Dwie srubki.jedna z boku blotnika,druga po lewej stronie reflektora(widoczna po podniesieniu maski)
troche dlubania,ale dasz rade...! A ostatnio tyle się mówi o tym jak ciężko w nowoczesnych autach zmienić żarówkę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | aegm [ pn lip 09, 2007 8:39 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A ostatnio tyle się mówi o tym jak ciężko w nowoczesnych autach zmienić żarówkę
no nie! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jarzyn [ pn lip 09, 2007 10:14 pm ] |
Tytuł: | 1 |
Popraw temat, bo nie da się na to patrzeć ![]() |
Autor: | witek-sec [ wt lip 10, 2007 11:16 am ] |
Tytuł: | |
Gratulacje ![]() ![]() Jak piszesz o przepalonej zarowce ,to przypomina mi sie moja Honda Cx500 '79 wersja kanadyjska ktora nie miala wylacznika szwiatel i w ktorej tez mi sie przepalila zarowka od swiatel mijania. Jakiez bylo moje zdziwienie jak zarowką okazala sie lampa STANLEY z dwoma zarnikami (drogowe/mijania) ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |