MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
jakie cisnienie w cylindrach???? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2668 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | barto [ czw maja 22, 2003 1:38 pm ] |
Tytuł: | jakie cisnienie w cylindrach???? |
Witam, mam W 124 250 turbo diesel 90 rok i mam pytanie moze ktos sie orientuje, jakie cisnienie w cylindrach powinno byc zeby samochod odpalał np przy - 20 stC w zimie??????Oczywiscie zakładam ze swiece zarowe są dobre!! Miałem mierzone ale niechce sugerować odpowiedzi, z reszta wydaje mi sie ze mechanik cos mi kit wcisnął. Pozdrawiam |
Autor: | laudan [ czw maja 22, 2003 3:09 pm ] |
Tytuł: | Re: jakie cisnienie w cylindrach???? |
Witam, Ponoc w w124, okolo 30 atm (wiecej niz w w123), aby to przyzwoicie chodzilo (tak twierdzil z moj mechanik ![]() ![]() Poza tym wazna sie roznica cisnien pomiedz poszczegolnymi cylindrami. Jak mierzyl i ile mu wyszlo? Miales problemy w zimie? |
Autor: | barto [ czw maja 22, 2003 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
no wlasnie, mi mechanik zmierzył i powiedział, panie do silnik do remontu ma pan 22 atm(cos koło tego ) i w jednym roznica 2 atm od pozostałych. No to troche sie zmartwiłem, ale przyszły mrozy najpierw -5 potem -10 jeszcze pozniej -20, i nawet -26 w sylwestra w gorach i zapłał od pierwszego pociagniecia (-26) troche musiałem przyczymac na rozruszniku ale zapalił. Tak wiec teraz jestem głupi czy mechanik sie pomylił i czy kit wciskał. Po wizycie u niego i powiedział ze zapala bo to MERCEDES, ale to nie jest argument dla mnie. Tak wiec nie wiem co jest grane |
Autor: | laudan [ czw maja 22, 2003 4:09 pm ] |
Tytuł: | |
Jak jest wszystko ok, to sie nie przejmuj. Stata zasada puki jezdzi nie dotykac:), bo jeszcze cos sie popsuje ![]() Mierzyl na zimnym, czy cieplym silniku? Wykrecil wszystkie wtryski, czy pojedynczo je wykrecal? |
Autor: | barto [ czw maja 22, 2003 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
tego nie wiem czy na cieplym czy na zimnym, ale jedno mnie martwi. Kolysze mi nim lekko na niskich obrotach, a jak ktos juz tu w swoim poscie powiedzial ze moze to byc wlasnie roznica w cisnieniu pomiedzy cylindrami |
Autor: | laudan [ czw maja 22, 2003 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Bujanie moze wynikac z roznicy cisnien miedzy cylindrami, zalezy jeszcze pomiedzy ktorymi jest taka roznica. U mnie bujalo i tez byla roznica 2 MPa, a do tego sie sumowala. Dopuszczalna roznica to 3MPa, ale buja mocniej. A wogole to po wymianie pierscieni nie buja juz tak bardzo ![]() |
Autor: | barto [ czw maja 22, 2003 6:21 pm ] |
Tytuł: | |
tak tez robie, nie przejmuje sie tym zabardzo, ale lubie jak w samochodzie wszystko jest jak w zegarku, no musze sie do tego przyzwyczaic, bo nie ma sensu robierac silnik i placic kokosy, jak wszystko chodzi tak jak nalezy ![]() narazie |
Autor: | laudan [ czw maja 22, 2003 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
Po setkach Tkm, jest to blizej rosyjskiego zegarka, ale nadal dobrze ![]() |
Autor: | barto [ czw maja 22, 2003 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
jedno mnie zastanawia, czemu nie buja mi samochodem gdy jest zimny????,Albo poduszki sa twarsze i nie poddaja sie tak latwo, albo dopiero nna cieplym silniku roznica w sprezaniu jest wieksza i dlatego tez bardziej to czuc? Jeszcze jedno , czy to normalne ze w tym wieku(mercedes) nie dziala juz regulacja wysokosci leflektorow. Zdaje sie ze na podcisnienie jest regulacja, jednak nie dziala, tak wzasadzie jest mi to niepotrzebne, ale zapytac zawsze mozna ![]() |
Autor: | mroziu [ czw maja 22, 2003 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
Moze masz wstawione reflektory z recznym ustawianiem... Mozna je poznac po motylkach [z jednym skrzydelkiem] na gorze obudowy reflektora [po otwarciu maski of koz] |
Autor: | barto [ pt maja 23, 2003 8:52 am ] |
Tytuł: | |
Ja je ustawiam wlasnie na motylkach, ale widze tez ze do nich ida przewody podcisnieniowe. Z paroma juz osobami rozmawiałem i u kazdego to nie działa, pewnie taka reguła, ze to sie psuje (wole zyby to niz cos innego). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |