MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

jakie cisnienie w cylindrach????
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2668
Strona 1 z 1

Autor:  barto [ czw maja 22, 2003 1:38 pm ]
Tytuł:  jakie cisnienie w cylindrach????

Witam, mam W 124 250 turbo diesel 90 rok i mam pytanie moze ktos sie orientuje, jakie cisnienie w cylindrach powinno byc zeby samochod odpalał np przy - 20 stC w zimie??????Oczywiscie zakładam ze swiece zarowe są dobre!! Miałem mierzone ale niechce sugerować odpowiedzi, z reszta wydaje mi sie ze mechanik cos mi kit wcisnął.
Pozdrawiam

Autor:  laudan [ czw maja 22, 2003 3:09 pm ]
Tytuł:  Re: jakie cisnienie w cylindrach????

Witam,

Ponoc w w124, okolo 30 atm (wiecej niz w w123), aby to przyzwoicie chodzilo (tak twierdzil z moj mechanik [zlosnik] ), a palenie przy -20 to nie tylko dobre cisnienie (choc bez niego trudno) i swiece, ale i dobre koncowki, pompa i dobra ropa [zlosnik] , rozrusznik itd....

Poza tym wazna sie roznica cisnien pomiedz poszczegolnymi cylindrami.

Jak mierzyl i ile mu wyszlo? Miales problemy w zimie?

Autor:  barto [ czw maja 22, 2003 3:27 pm ]
Tytuł: 

no wlasnie, mi mechanik zmierzył i powiedział, panie do silnik do remontu ma pan 22 atm(cos koło tego ) i w jednym roznica 2 atm od pozostałych. No to troche sie zmartwiłem, ale przyszły mrozy najpierw -5 potem -10 jeszcze pozniej -20, i nawet -26 w sylwestra w gorach i zapłał od pierwszego pociagniecia (-26) troche musiałem przyczymac na rozruszniku ale zapalił. Tak wiec teraz jestem głupi czy mechanik sie pomylił i czy kit wciskał. Po wizycie u niego i powiedział ze zapala bo to MERCEDES, ale to nie jest argument dla mnie. Tak wiec nie wiem co jest grane

Autor:  laudan [ czw maja 22, 2003 4:09 pm ]
Tytuł: 

Jak jest wszystko ok, to sie nie przejmuj. Stata zasada puki jezdzi nie dotykac:), bo jeszcze cos sie popsuje [zlosnik]

Mierzyl na zimnym, czy cieplym silniku? Wykrecil wszystkie wtryski, czy pojedynczo je wykrecal?

Autor:  barto [ czw maja 22, 2003 5:24 pm ]
Tytuł: 

tego nie wiem czy na cieplym czy na zimnym, ale jedno mnie martwi. Kolysze mi nim lekko na niskich obrotach, a jak ktos juz tu w swoim poscie powiedzial ze moze to byc wlasnie roznica w cisnieniu pomiedzy cylindrami

Autor:  laudan [ czw maja 22, 2003 6:02 pm ]
Tytuł: 

Bujanie moze wynikac z roznicy cisnien miedzy cylindrami, zalezy jeszcze pomiedzy ktorymi jest taka roznica. U mnie bujalo i tez byla roznica 2 MPa, a do tego sie sumowala. Dopuszczalna roznica to 3MPa, ale buja mocniej. A wogole to po wymianie pierscieni nie buja juz tak bardzo [zlosnik] Choc ponoc wymiana pierscieni w W124 ma wiekszy sens niz W123. Ale jak kolysze letko to sie nie przejmuj, w koncu to diesel, wieksze cisnienie sprezania robi swoje.

Autor:  barto [ czw maja 22, 2003 6:21 pm ]
Tytuł: 

tak tez robie, nie przejmuje sie tym zabardzo, ale lubie jak w samochodzie wszystko jest jak w zegarku, no musze sie do tego przyzwyczaic, bo nie ma sensu robierac silnik i placic kokosy, jak wszystko chodzi tak jak nalezy :-? I nawet mam wrazenie ze jest coraz mniejsze, hmmm czemu, nie wiem, ale to niewazne.
narazie

Autor:  laudan [ czw maja 22, 2003 6:33 pm ]
Tytuł: 

Po setkach Tkm, jest to blizej rosyjskiego zegarka, ale nadal dobrze [zlosnik]

Autor:  barto [ czw maja 22, 2003 9:46 pm ]
Tytuł: 

jedno mnie zastanawia, czemu nie buja mi samochodem gdy jest zimny????,Albo poduszki sa twarsze i nie poddaja sie tak latwo, albo dopiero nna cieplym silniku roznica w sprezaniu jest wieksza i dlatego tez bardziej to czuc? Jeszcze jedno , czy to normalne ze w tym wieku(mercedes) nie dziala juz regulacja wysokosci leflektorow. Zdaje sie ze na podcisnienie jest regulacja, jednak nie dziala, tak wzasadzie jest mi to niepotrzebne, ale zapytac zawsze mozna [zlosnik]

Autor:  mroziu [ czw maja 22, 2003 11:12 pm ]
Tytuł: 

Moze masz wstawione reflektory z recznym ustawianiem... Mozna je poznac po motylkach [z jednym skrzydelkiem] na gorze obudowy reflektora [po otwarciu maski of koz]

Autor:  barto [ pt maja 23, 2003 8:52 am ]
Tytuł: 

Ja je ustawiam wlasnie na motylkach, ale widze tez ze do nich ida przewody podcisnieniowe. Z paroma juz osobami rozmawiałem i u kazdego to nie działa, pewnie taka reguła, ze to sie psuje (wole zyby to niz cos innego).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/