MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 12:42 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 17, 2003 11:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 11, 2003 9:53 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Piaseczno
Witam!
Zdjąłem dzisiaj kombiinstrument czyli tą całą szafe w celu ustalenia przyczyny nie działania tachometru. W środku były podłaczone dwa kabelki w przezroczystej izolacji(głosnikowe). Jeden znika pod osłoną obok lewarka biegów (przypuszczam że to plus postacyjce, tylko nie wiem dla czego tam) a drugi i dzie pod maskę i tam się urywa okręcony gdzieś koło cewki zapłonowej. Oryginalnej wiązki z dwoma przewodami brak. Jest pod maską moduł o nazwie Tacho M, podana liczba cyl. oraz prędkość - w moim przypadku 6 tys. a obrotomierz mam do 7. Jakiś mocarz gazownik założył tam jakieś odcięcie. Nie mam schematu, brak oryginalnej wiązki do tachometru. Interesuje mnie: czy: obrotomierz jest sterowany napięciem czy impulsem z modułu np.Tacho lub czy jest on z alternatora czy z cewki? Proszę o pomoc.
Szymon Zając


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl