MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

POMOCY - Kompresja silnika
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2624
Strona 1 z 1

Autor:  Bukol [ sob maja 17, 2003 2:11 pm ]
Tytuł:  POMOCY - Kompresja silnika

Bardzo proszę o pomoc: zmierzyłem dzisiaj ciśnienie w cylindrach w W108, silnik 250 na gaźnikach, niestety z pomiarów niewiele wynika - mam problemy z rozszyfrowaniem wyniku. Mam gorącą prośbę do Znawców o rozszyfrowanie, podaję kolejno wskazania na poszczególnych cylindrach:
1 - 9,4
2 - 8,5
3 - 9,5
4 - 8,8
5 - 9,5
6 - 9,9
na wydruku pomiaru jest jednostka kG/cm2.
Z góry dziękuję za pomoc.

Autor:  szable [ sob maja 17, 2003 2:30 pm ]
Tytuł: 

pytanko pomocnicze - czy za kazdym razem kreciles tyle samo razy?

Autor:  Bukol [ sob maja 17, 2003 2:35 pm ]
Tytuł: 

szable pisze:
pytanko pomocnicze - czy za kazdym razem kreciles tyle samo razy?


Tak, dodam że na rozgrzanym silniku.

Autor:  laudan [ sob maja 17, 2003 3:46 pm ]
Tytuł: 

Wyglada ok, choc nie wiem jaka jest dopuszczalna roznica miedzy cylindrami. Min dla benzyny to chyba 8.

Autor:  szable [ sob maja 17, 2003 5:00 pm ]
Tytuł: 

nie mam dokladnych danych dla tego wlasnie motoru, ale te lata i te moce to jest fabrycznie 1.0-1.2MPa, minimalne (w/g poradnikow) 0.8,
a roznice miedzy garami to (tu cie zmartwie) 0,05 Mpa.

Autor:  szable [ sob maja 17, 2003 5:01 pm ]
Tytuł: 

a cha - Mpa podziel przez 10 i masz kG/cm2

Autor:  sebi [ sob maja 17, 2003 6:46 pm ]
Tytuł:  Re: POMOCY - Kompresja silnika

Bukol pisze:
Bardzo proszę o pomoc: zmierzyłem dzisiaj ciśnienie w cylindrach w W108, silnik 250 na gaźnikach, niestety z pomiarów niewiele wynika - mam problemy z rozszyfrowaniem wyniku. Mam gorącą prośbę do Znawców o rozszyfrowanie, podaję kolejno wskazania na poszczególnych cylindrach:
1 - 9,4
2 - 8,5
3 - 9,5
4 - 8,8
5 - 9,5
6 - 9,9
na wydruku pomiaru jest jednostka kG/cm2.
Z góry dziękuję za pomoc.


Jest nieźle ale mogło by byc lepiej, ja w swojej 250CE mam miedzy 11-12 ale wiesz może jeszcze sie ustabilizuje. Moja mimo dobrego sprężania trochę dymi tzn coraz mniej, postawiliśmy na pierścienie zgarniające. Postanowiliśmy zalać naftą ale najpierw dostała kroplówkę przez podciśnienie z aparatu zapłonowego. Oczywiście wszystkie operacje miały miejsce przy zwykłym oleju którego potem pozbyliśmy się. Teraz jest lepiej ale mogło by być jeszcze lepiej. Główną przyczyna na którą stawiamy to długi czas postoju auta tj. ok 3 lat. Auto musi jeździć i tak się stanie w przyszłym tygodniu.

Autor:  memonick [ sob maja 17, 2003 7:12 pm ]
Tytuł: 

Te wyniki sa zadowalajace jesze na tym sporo pojezdzisz aha i jak mierzyles to cisnienie to gaz trzymales wcisniety do samego spodu???

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/