MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Obroty na biegu jalowym
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2602
Strona 1 z 1

Autor:  barto [ śr maja 14, 2003 8:18 pm ]
Tytuł:  Obroty na biegu jalowym

Witam, powiedzcie mi jakie tak naprawde powinny byc obroty silnika w W 124 250 turbo diesel z automatem i czy wogole jest roznica miedzy automatem a manualem. Pytam bo na jalowym biegu kolysze mi lekko samochodem na boki i niby to nic ale mnie denerwuje, a obroty mam cos kolo 750 obr/min. przy wyzszych obrotach tego nie czuc, kolo 900 no moze troszke wyzej. Powiem jeszcze ze zaden mechanik w moich okolicach nawet ci specjalisci od diesli nie potrafili powiedziec gdzie sie podnosi obroty. W koncu sam znalazlem przy okazji rozmow BAROWYCH :lol: i akazalo sie ze za pompa wtryskowa jest 13 kontra i 6 ktora sie reguluje obroty lub mieszanke , nie iwem. Tak wiec dzieki za wszelkie sugestie i porady

Autor:  mroziu [ śr maja 14, 2003 10:59 pm ]
Tytuł: 

..a moze juz czas wymienic poduszki pod silnikiem... Chociaz jak sa wybite poduszki to raczej przenosi wibracje silnika na karoserie a nie buja na boki...

PS: Nie wierze, ze nie wiedzieli jak sie reguluje... To jest nawet w ksiazce pt. "sam naprawiam.." [zlosnik]

Autor:  laudan [ śr maja 14, 2003 11:41 pm ]
Tytuł:  Re: Obroty na biegu jalowym

U mnie bujanie na wolnych obrotach bralo sie z roznicy w kompresji pomiedzy poszczegolnymi cilindrami (2 MPa). Wydawalo mi sie ze na troche wyzszych obrotach jest lepiej, ale troche inaczej bujalo. Fajnie jest wtedy wozic pasazerke ktora ma czym oddychac [zlosnik]
Przyczyna moze byc rownie dobrze pompa wtryskowa, wtryski i oczywiscie poduchy pod silnikiem, czy pod skrzynia. Poduszki najlatwiej sprawdzic. Obroty masz na diesla ok.

Autor:  barto [ czw maja 15, 2003 7:19 am ]
Tytuł: 

Poduszki pod silnikiem są nowe wymienilem 2 miechy temu, wtryski tez nowe , no to zostala pompa lub cisnienie, ale zapalał mi przy - 26 oC w zimie w sylwestra tyle tam bylo i palil, to czy moze to byc roznica w cisnieniu sprezania i jeszcze dodam ze na zimnym silniku tego nie ma.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/