MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 2:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 14, 2003 8:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Witam, powiedzcie mi jakie tak naprawde powinny byc obroty silnika w W 124 250 turbo diesel z automatem i czy wogole jest roznica miedzy automatem a manualem. Pytam bo na jalowym biegu kolysze mi lekko samochodem na boki i niby to nic ale mnie denerwuje, a obroty mam cos kolo 750 obr/min. przy wyzszych obrotach tego nie czuc, kolo 900 no moze troszke wyzej. Powiem jeszcze ze zaden mechanik w moich okolicach nawet ci specjalisci od diesli nie potrafili powiedziec gdzie sie podnosi obroty. W koncu sam znalazlem przy okazji rozmow BAROWYCH :lol: i akazalo sie ze za pompa wtryskowa jest 13 kontra i 6 ktora sie reguluje obroty lub mieszanke , nie iwem. Tak wiec dzieki za wszelkie sugestie i porady

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2003 10:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
..a moze juz czas wymienic poduszki pod silnikiem... Chociaz jak sa wybite poduszki to raczej przenosi wibracje silnika na karoserie a nie buja na boki...

PS: Nie wierze, ze nie wiedzieli jak sie reguluje... To jest nawet w ksiazce pt. "sam naprawiam.." [zlosnik]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
Post: śr maja 14, 2003 11:41 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
U mnie bujanie na wolnych obrotach bralo sie z roznicy w kompresji pomiedzy poszczegolnymi cilindrami (2 MPa). Wydawalo mi sie ze na troche wyzszych obrotach jest lepiej, ale troche inaczej bujalo. Fajnie jest wtedy wozic pasazerke ktora ma czym oddychac [zlosnik]
Przyczyna moze byc rownie dobrze pompa wtryskowa, wtryski i oczywiscie poduchy pod silnikiem, czy pod skrzynia. Poduszki najlatwiej sprawdzic. Obroty masz na diesla ok.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 15, 2003 7:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Poduszki pod silnikiem są nowe wymienilem 2 miechy temu, wtryski tez nowe , no to zostala pompa lub cisnienie, ale zapalał mi przy - 26 oC w zimie w sylwestra tyle tam bylo i palil, to czy moze to byc roznica w cisnieniu sprezania i jeszcze dodam ze na zimnym silniku tego nie ma.

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl