MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 12:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciśnionko
Post: wt maja 13, 2003 9:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 365
oleju.... na wskażniku. Jakie jest? Podam przykład z mojego M116, który mnie zastanawia. Na wolnych obrotach (obrotomierz ani drgnie z 700-750 8) ), przy rozgrzanym silniku w pozycji P lub N utrzymuje się na poziomie 1-1,2, ale czasami jest krótki pik na 1,5-1,7 . Przy włączeniu R i naciśniętym pedale hamulca spada na 0,9 . Hmmm.... Oczywiście po dodaniu gazu NATENTYCHMIAST jest 3. Pisano o tym wcześniej, że ten wskaźnik to badziewie, ale mimo wszystko mnie to denerwuje [szalone] . Ciekaw jestem Kolegów doświadczeń i uwag (nie tylko z tego forum0 ;)


Na górę
 Tytuł: Re: Ciśnionko
Post: wt maja 13, 2003 9:43 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
primabaleron pisze:
Oczywiście po dodaniu gazu NATENTYCHMIAST jest 3.

Jak tak jest to jest ok

primabaleron pisze:

Pisano o tym wcześniej, że ten wskaźnik to badziewie, ale mimo wszystko mnie to denerwuje [szalone] . Ciekaw jestem Kolegów doświadczeń i uwag (nie tylko z tego forum0 ;) [/b]

Kiedys spadalo mi 2 na zakretach, okazalo sie ze poziom oleju byl o prawie 1,5 l nizszy od min.

Ja w swoim dieslku mam 1,7 na wolnych obrotach, po dluzszej jezdzie na autostradzie spada do 1,2. Jak jezdzilem na Mobilu to czujnik pokazywal troche wyzsze cisnienie cisnienie.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2003 6:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 04, 2003 6:00 pm
Posty: 58
Lokalizacja: przemysl
Moim zdaniem tak powinno byc. Przynajmiej u mnie jest podobnie


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2003 9:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
U mnie też wskaźnik tak lata - słyszałem że tak ma być o ile nie spada poniżej 1...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2003 10:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
U mnie zachowuje się tak samo.
Niepokoi, mnie tylko że jak dobrze rozgrzeje silnik (np w wyniku długotrwałej jazdy z szybkością ok 100 km/h) to wskaźnik przy pracy na biegu jałowym opada do swoich 1,2 - 1,4 i drży, tak jakby w rytm terkotania silnika. Wiecie co to możę oznaczać?

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 15, 2003 8:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
u mnie jest tak, ze przy rozgrzanym silniku M116 na wolnych obr. 1.0 podczas jazdy przy 3kobr/min jest max, lecz czasem cos mu odbija i spada na moment do 2?
i na dodatek nie moge sobie poradzic z lancuszkiem rozrzadu jak ktos ma lancuszek do M116 to moze by dal znac?

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 15, 2003 8:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Hallo ,

W moim autku przykładowo na wolnych obrotach na rozgrzanym motorze ciśnienie spada do 1,2 a w skrajnych przypadkach nawet ( ale bardzo rzadko ) do 1,0 .
Nie przejmuje się tym jednak , bo kiedy tylko dodam gazu momentalnie rośnie do 3 .

Pozdrawiam

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2003 10:48 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
2 przykłady;
124 200TE 170tyś przebiegu - na jałowym, rozgrzany silnik, ponad 2 (około 2,5), w trakcie jazdy max. Nigdy nie spada poniżej 2,2.
108 250S ?tyś przebiegu - na jałowym 1,2 (stale, bez większych wahań), w trakcie jazdy max, trochę dymi z odmy.

W ASO na Romera (W-wa, miejsce serwisowanie 124) mówią, że jak jest powyżej 2 to jest OK.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2003 4:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Co tak u Was słabo z tym ciśnieniem? 1? 2? Phi! U mnie to dopiero pokazuje: 15-30-45!!! To się nazywa ciśnienie!!! [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł: Re: Ciśnionko
Post: śr maja 21, 2003 4:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 29, 2001 2:00 am
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
primabaleron pisze:
oleju.... na wskażniku...


Jeździ??? To czego znowu tam szukasz??? [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,
Mateusz

E220 T '93 NA SPRZEDAŻ


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2003 8:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

Maniek pisze:
U mnie zachowuje się tak samo.
Niepokoi, mnie tylko że jak dobrze rozgrzeje silnik (np w wyniku długotrwałej jazdy z szybkością ok 100 km/h) to wskaźnik przy pracy na biegu jałowym opada do swoich 1,2 - 1,4 i drży, tak jakby w rytm terkotania silnika. Wiecie co to możę oznaczać?


Hmmm... Gdyby to byla benzyna, to bylo by wzrorowo. Ale jak na diesla, to troche do bani. Obroty silnika nie sa za niskie?
Co do drzenia, to moze byc wszystko, ale najpierw bym sprawdzil:
1. legendarny zawor przelewowy ;-)
2. Tam w dieslu jest taki maly walek, napedzajacu poprzez przyspieszacz wtrysku pompe wtryskowa. Na niego "trafia" w pierwszym rzedzie cale cisnienie oleju.

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2003 10:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
szdowk pisze:
Hello

Hmmm... Gdyby to byla benzyna, to bylo by wzrorowo. Ale jak na diesla, to troche do bani. Obroty silnika nie sa za niskie?
Co do drzenia, to moze byc wszystko, ale najpierw bym sprawdzil:
1. legendarny zawor przelewowy ;-)
2. Tam w dieslu jest taki maly walek, napedzajacu poprzez przyspieszacz wtrysku pompe wtryskowa. Na niego "trafia" w pierwszym rzedzie cale cisnienie oleju.

Wielkie dzięki. Właśnie tam mi też trochę olej wycieka tzn okolice napędu pompy wtryskowej
Przekaże Twoje sugestie mechanikowi.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl