MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

2 pytania NIVO i LPG
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=25876
Strona 1 z 1

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ pt maja 11, 2007 8:22 pm ]
Tytuł:  2 pytania NIVO i LPG

Witam a więc zaczynam, problem w w123 2,3 TE:

1. Czy jest możliwe że olej silnikowy przedostał się poprzez pompę NIVO do zbiorniczka oleju o nivo? Dodam że u mnie NIVO niestety nie działa tzn brak amorków, dzisiaj mierząc olej na bagnecie pokazało poniżej minimum(jakieś 1tys km temu zmieniałem olej), silnik oleju nie spala (jeśli tak to minimalne ilości), zauważyłem też ze zbiornik od nivo jest pełny i troszkę się już zaczynało wylewać z niego, kolor oleju w zbiorniczku taki jak olej silnikowy ;( o co chodzi?
2, Niestety nieszczęsny LPG, nikt mi nie chce tankować już auta gdyż ucieka gaz na końcówce tzn tam gdzie podłącza się pistolet, wymieniłem dzisiaj gumowy oring ale dalej ucieka podczas tankowania, co mam wymienić? całe to badziewie tzn tą końcówkę czy co?
Pozdr,

Autor:  VALENTINE123 [ pt maja 11, 2007 10:50 pm ]
Tytuł: 

Tak ,olej silnikowy przedostaje sie do pompy nivo ,poprzez nieszczelne simmeringi .Po wymianie uszczelniaczy ,w pompie nivo ,efekt ten ustąpił.

Autor:  lysy2 [ ndz maja 13, 2007 7:19 pm ]
Tytuł: 

wymień cały zawór końcowy u gazowników lub jak umiesz,to sam
nie kosztuje to dużo, a problem zniknie

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ ndz maja 13, 2007 7:42 pm ]
Tytuł: 

Dzięki za odpowiedzi, narazie 2 dni śmigam na benzync, koszt przejechania 100km około 50zł ;), byłem wczoraj u gazowników celem zakupienia zaworu końcowego ale akurat zamontowali ostatni a była juz prawie 13, tak więc do jutra śmigam jeszcze na benzynie. Gdy sie nagrzeje to ma trudności z zapaleniem na PB na gazie od razu zapala rano na benzynie też, co to może być? Czytałem co nieco na forum ale się przeraziłem ;) dalej już nie umiałem, chyba trzeba szukać diesla. Pozdrawiam

Autor:  georem [ wt maja 15, 2007 4:20 pm ]
Tytuł: 

Elwood BLUES MOBIL pisze:
Gdy sie nagrzeje to ma trudności z zapaleniem na PB na gazie od razu zapala rano na benzynie też, co to może być?


Może regulacja składu mieszanki wystarczy i przegląd elementów gumowych w układzie dolotowym.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/